Iwaizumi
SFW:
İlkokuldayken, her zaman ondan daha uzundun, bu da onu gıcık ediyordu (ama sadece Oikawa onunla dalga geçtiği için). Ama sonra ortaokulda uzamayı bıraktın ve o hamlesini yaptı.
Yüksek yerlere ulaşmanıza yardımcı olması için bir sandalye veya başka bir mobilya kullandığınızda düşmenizden korkar. Sadece ondan yardım istemeni istiyor ama bunu her zaman yaptığına ve iyi olduğuna dair onu temin ediyorsun. Ayrıca o etrafta olmadığında ve bir şeye ihtiyacın olduğunda başka ne yapabilirsin?
Gerçekten düştüğünüzde söylenip duruyor (neyse ki gerçekten incinmiyorsunuz), ama o çileden çıkmış “sana söylemiştim” tarzında.
Sırtında bağdaş kurarak otururken şınav çekecek. Bir filmde gördünüz ve ikinizin denemeniz gerektiğini söylediniz.
O da eşlik etti ve sırtında seninle şınav çekeceğini söyledi, hepsi bu, ama sonra bunu yaptığında gerçekten işe yaradığını fark etti? Eklenen ağırlık, şınavlara daha fazla meydan okuma sağlar. Şimdi onun için bir gurur kaynağı. (Bilek güreşinde Kyoutani'yi başka nasıl yok edecek?)
NSFW:
Küçük olduğun için ilk seferinde seni incitmek istemiyor, bu yüzden nazik olmaya ekstra özen gösteriyor. Bunu hissediyorsunuz ve kısa olduğunuz için kırılgan olmadığınıza dair onu temin ediyorsunuz. Iwaizumi'den beklendiği gibi, seks o andan itibaren kabadır.
Tabii ki baskın olan o ama aynı zamanda senin üstte olduğun düşüncesiyle gerçekten tahrik oluyor. Özellikle göğüslerinizi gövdesini yukarı ve aşağı ovuşturursanız. O bitmiş olacak .
Bir keresinde, ona kıçına bir voleybol topu fırlattığı gibi tokatlamasını istediğini söyleyerek şaka yapmıştın. Tabii ki bunu böyle yapmayacak , ama şimdi onu sürerken kıçınıza tokat atacağından emin. Ya da kelimenin tam anlamıyla ne zaman isterse.
Kendini etiketlemesi gerekseydi, Ass Man derdi...
Oikawa
SFW:
İkinizi her zaman The X-Files'taki Fox Mulder ve Dana Scully ile karşılaştırıyorsunuz çünkü siz Scully gibi kısasınız ve o Mulder gibi uzun.
Bir keresinde bir hayran ona randevularınızdan birinde yaklaşmış ve küçük kız kardeşiyle biraz zaman geçirmesinin ne kadar sevimli olduğunu söylemişti.
Kız kardeşi değil kız arkadaşı olduğunu söyleyerek onu düzeltti. Ona tam bir şok ve tiksintiyle baktı, "Bir ortaokulluyla mı çıkıyorsun? Iğrençsin!" Adeta fırtına koparıyor. Başka zaman olsa gücenirdin, ama gülmekten iki büklüm oldun ve komik olmadığını söylediğinde daha da çok güldün.
O küçük olaydan sonra, mümkün olduğunda topuklu ayakkabılar veya botlar giymeye başladığınızı fark ediyor. Tam olarak yüksek topuklu değil, ama seni biraz kaldıracak bir şey. Her zaman onların içinde güzel göründüğünüzü yorumlar.
Senin çok sevimli görüneceğini düşündüğü için her zaman sana kendi kıyafetlerini ödünç vermeye çalışıyor ama sen reddediyorsun.
Neden giymediğini anlamıyor. Ona büyükbaba gibi giyindiğini söylemeye cesaretin yok.
Bununla birlikte, zaman zaman voleybol ceketini ödünç alıyor ve şakacı bir şekilde kollarıyla onu tokatlıyorsunuz.
NSFW:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler