Tsukishima Kei - Kıskanç

5.5K 211 385
                                    

jeannboy normalde bugün atmayacaktım ama umarım finallerden önce moral olur ♡

Tekrardan finallerinde başarılar. ■


♤♤♤

"

Tsukishima-kun, bana voleybol oynamayı öğretir misin diye merak ediyordum?" sarışın çocuğa tatlı bir şekilde sordun, yanaklarını hafifçe kızartmıştı. 

O güldü. Lanet fasulye sırığında sana gülme cesareti vardı. "Komik olan ne?" diye sordun, keskin bir parıltı e/c gözlerine girerken başını yana eğdin.

"Voleybol oynamak için çok kısasın. Ayrıca, berbat oynayacağına eminim," dedi gülerek, gülerken iki büklüm oldu.

Ağırlığını bir tarafa vererek homurdandın. 1.54 cm boyunda, blok yapan oyuncudan tabii ki daha kısaydın ama bu ona seninle dalga geçme hakkı vermiyordu. "Çok üzgünüm, lanet olası bir fasulye sırığı değilim," dedin ona dik dik bakarak.

"Çirkin bir cüce olmaktansa fasulye sırığı olmayı tercih ederim," dedi şeytani bir sırıtışla.

Gözlerini devirdin ve başka birine sormaya karar vererek uzaklaştın. Diken saçlı liberoyu bir anlığına yakaladın ve ona seslendin. "Nishinoya-senpai!" diye bağırdın ve ona yetişmek için hızla yürüdün.

Kendisine 'senpai' diye hitap edilmesinden dolayı kendinden geçmiş bir halde döndü. "Y/n-chan! Ne istiyorsun?" diye mutlulukla sordu.

Biraz nefes nefese, "Bana biraz voleybol öğretir misin diye merak ediyordum," diye sordun. "Tsukishima-kun reddetti."

"Neden böyle güzel bir kıza öğretmeyi reddediyor? Elbette, Y/n-chan," dedi Nishinoya gülümseyerek.

"Teşekkür ederim!" dedin. Güzel kız? Ne şaka ama. Tsukishima-kun kesinlikle böyle düşünmüyor.

"Okuldan sonra benimle spor salonunda buluş!" heyecanla, belli ki bu 'eğitim seansından' oldukça memnundu.

Başını salladın, sonra birkaç arkadaşını gördün ve onlara katılmak için acele ettin.

~Spor Salonunda Okuldan Sonra Zaman Atlama~

Tsukishima koridorda yürürken seninkine benzer bir ses duydu. Seni bir kez daha kızdırmak için bir şans bulmayı umarak spor salonuna baktı.

"Y/n-chan, duruşun doğru değil," dedi Nishinoya sana doğru yürüyerek. Tanaka topları savuruyordu ve sen onları karşılamaya çalışıyordun ama pek beceremiyordun. 

"Of! Bunu yapamam" diye şikayet ederek, ağırlığınızı uygun duruşa kaydırmaya çalıştınız.

Nishinoya'nın duruşunu ayarlamak için ellerini beline, kalçalarına ve kollarına koyduğunu gördüğünde, Tsukishima'da deşifre edemediği birçok duyguyla birlikte öfke kabardı. Nishinoya'nın ellerini senin üzerinde görmeye dayanamadı ve spor salonundan çıktı, aceleyle kulaklıklarını taktı ve müziğin içinde kayboldu.

~Ertesi Gün Okulda~

Beklenmedik, ani ve açıkça acı veren bir manzarayla karşılaştığınızda koridorlarda yürüyordun.

Tsukishima, bir kızla birlikte koridorlardan geçti. Ve sadece herhangi bir kız değil.

Okulun en popüler kızı Ayumi Nara'ydı. Güzel, ipeksi kızıl saçları, berrak buz mavisi gözleri, keskin, zarif hatları ve şehvetli vücuduyla bir model gibiydi. Boyu 1.77 cm olduğu için modellik için bile teklif almıştı.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin