Uyarı: Cinsel içerik, rahatsız olanlar lütfen bu bölümü atlasın♡
■■■■■■■■■■■■□■■■■■■■■■■■■
"Evdeyim," ocağın ısısını kıstığın sırada bir çift nemli dudak kendini boynunda buldu. Önlüğünüzün kumaşı üzerinde dans eden parmaklar, Atsumu özellikle aç olduğunu vurguladı.
Topuklarının üzerinde dönerek kollarını omuzlarına doladın ve çenesinden aşağı öpücükler bıraktın. "Tekrardan hoşgeldin."
"... Açım."
"Miso çorbası neredeyse bitti. Sıkıca otur, tamam mı, 'Tsumu?" Şakacı bir şekilde burnunu dürtüyor ve dikkatinizi kaynayan tencereye veriyorsunuz.
Soğuk bir ıslaklık kulağının kabuğunu kapladı ve ani temasla ürpermene neden oldu. Atsumu'nun elleri gömleğinin düğmelerine gitti ve kulak memeni emerken onları açtı. "Ne demek istediğimi biliyorsun, Y/N," diye ekledi, gömleğinin yakasını açarak altındaki lezzetli deriyi açığa çıkardı.
"Bekle, ne-" tekrar ona döndüğünde metal tenceredeki çorbaya aceleyle baktın. Atsumu'nun kolu arkanıza uzandı ve ocağın düğmesini bir klik sesiyle çevirdi. "Kapattım. Ana yemeğe geçelim."
Bir an bile tereddüt etmeden, kendi dudaklarıyla sıcak bir kucaklamada dudaklarınızı çoktan yakaladı. Dilinizi alt dudağının üzerinde ustaca kaydırarak, ağzındaki hafif tropikal tadı -mango, pina colada, bir miktar şeftali...- Seni çılgına çeviren şeyin ne olduğunu biliyordu.
Atsumu bileklerini yakalayıp gömleğinin düğmelerine doğru yönlendirdiğinde kollarını gömleğinin kollarından çıkarıp önlüğü çözmek için kolunu geri büktün. "Devam et," dedi ve onu soyunmaya başlamanı istedi.
Dairenizin zeminine gelişigüzel saçılmıştı giysiler. Seni kaldırdı ve mutfak tezgahına bıraktı, mermere çıplak tenini buz gibi bastırdı. Vücudunu bacaklarının arasına yerleştirerek, gözünün yanındaki bir noktayı öpmeden önce yanağını uzun bir çizgi halinde yaladı.
" 'Tsumu!" dudaklarını yaladığında öfkeyle kızardın. Buna sadece güldü, "Çok tatlısın, Y/N-chan."
Dizlerinin üzerine çöken Atsumu, bacaklarından birini kend omuzlarına koydu ve iç uyluğunun derisini ısırdı. Gözleri, tezgahın kenarında biriken belirli bir sıvı birikintisinde özlemle oyalandı. Islaklığın kaynağını örten önlüğü yavaşça kaldırdı ve yüzünde vahşi bir sırıtış gördün.
Çıkardığın utangaç sesi görmezden gelerek, akıcı bir hareketle iki parmağını senin içine soktu. Anlık tepkin, verdiği muazzam zevki saklamak için yüzünü avuçlarının içine saklamak oldu.
Atsumu belli ki senin çekinmenden rahatsız olmuştu, parmaklarını senin içinde kıvırdı ve diğer eliyle kollarını yakalama şansını yakaladı.
"Gizlemene gerek yok." Kalçana yumuşak bir öpücük kondurdu. "Ayrıca, o yüzü benden başka kim görecek?"
Yüzünden yumuşak bir gülümseme geçti. Parmaklar senden çaresizliğe doğru çekiliyor, hızlı bir şekilde dilini klitorisine vurarak seni titretiyor ve inletiyor. Nefes alması için bir saniye bile verilmeyen Atsumu, dilini senin içine sokmuştu.
"A-Atsumu!"
Dili yavaşlayarak durdu ve dudaklarınla buluşmak için yükseldi. "Daha bitirmedim tatlım." Sana verdiği tat gerçeküstüydü.
Kaya gibi sert olan aletini konumlandırdı, tezgahta duran parmakları uyluklarını yoğurdu.
Tek bir akıcı hareketle içindeydi, aleti sıcaklığının sıkılığında zonkluyordu. Köprücük kemiğini ısıran dişleri, hareket etmeye başladığında sana oldukça keskin bir ısırık verdi.
"Benim için bu kadar sıkı olmana bayılıyorum... Çok sıcaksın," diye homurdanarak konuştu. "A-ah. Y/N-chan, ben..."
"Atsumu!"
"Doğru tatlım! Seni iyi hissettiriyorum, değil mi? Adımı tekrar söyle!" senin içinde hızlanırken sesi hevesli çıkıyor, hareketleri özensizleşiyor.
Onun arzularına uyarak, ikiniz de birbirinize kenetlenirsiniz ve içinizi dolduran tanıdık bir sıcaklık hissedersin. Atsumu'nun göğsüne topallayarak düşerken, onun mırıldandığını duydun.
"Bana karşı gerçekten iyisiniz Bayan Miya," kocanız nazikçe saçınızı okşadı. "Önlük beni gerçekten harekete geçirdi."
"Hadi yemek yiyelim, 'Tsumu," diye sızlandın, ona en büyük somurtkanlığını vererek.
Elleri bir kez daha önlüğüne doğru yol alırken, size imâlı bir sırıtışla karşılık verdi, sevdiğin kişi.
"Neden doğrudan tatlıya geçmiyoruz?"
○○○
Umarım güzel çevirebilmişimdir.. Son günlerde pek iyi çeviremiyorum, ingilizceyi anlamak kolay ama türkçe yazmaya çalıştığımda bazen kafam karışıyor, eğer bunu çok sık yansıtıyorsam üzgünüm. Zamanla daha iyi çevireceğimi düşünüyorum, umarım.
Bazen yorumlarınız bildirimler arasında kaynıyor ve günler sonra görüyorum.. bunun için üzgünüm, istekleriniz için mesaj atabilirsiniz <3
Beğendiyseniz daha fazla nsfw paylaşabilirim👅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler