uyarılar: güvensizlik, angst with a fluffy ending<3
not: uzun zamandır buralarda olmadığım için neyi çevirip, çevirmediğimi tam hatırlamıyorum. bu tarz kitapları da takip etmiyorum. o yüzden daha önceden biri çevirmiş ise, lütfen beni uyarın<3
En yakın arkadaşınız yanınızda yatarken kaleminizi parmaklarınızın arasında çeviriyordunuz. Başı uyluklarınıza yaslanmış, sorduğunuz soruları dikkatle dinliyordu. Yakında önemli bir sınavınız vardı ve Tendou'dan ders çalışmana yardım etmesini istemiştin, o da bunu memnuniyetle kabul etti ama neredeyse dört saattir soru sormaya devam ediyordun ve o sıkılmaya başlamıştı.
"Hey y/n," dikkatinizi çekerken sesi yumuşaktı, neredeyse temkinliydi. Sorunun, son cevabını karalayarak, devam etmesi için mırıldandınız. "Sizce canavarlar doğuyor mu yoksa yaratılıyor mu?"
Konuşmadan önce kaleminizi ve kağıtlarınızı bırakırsınız ve elinizi onun saçına götürürsünüz. "Ne tür canavarlar? Bazıları Frankenstein kitabındaki gibi yaratılıyor ama bazıları da doğuyor."
"Ne tür bir canavardan bahsettiğimi biliyorsun," diye mırıldandı, sana bakmamak için yüzünü uyluklarına daha da bastırarak.
"O 'canavarların' gerçekten canavar olduğunu düşünmüyorum," dedin, dönüp sana bakması için omzunu iterek. Birkaç deneme gerektirdi ama yanınıza oturmak için hareketlendi, yine de göz temasından kaçınıyordu. "Bu nereden çıktı?"
"Bilmiyorum, ben sadece" elini saçlarının arasından geçirdi, hayal kırıklığı içinde alt dudağını ısırdı, "şimdiye kadar tek istediğim herkese nasıl davranılıyorsa, bana da öyle davranılmasıydı Birisine ya da herkese özel olmak bile istemiyorum, sadece normal görünmek istiyorum.
İnsanlar bana ancak takıma katıldıktan sonra biraz olsun iyi davranmaya başladılar ve o zaman bile asıl sebebi Wakatoshi'den korktukları içindi," diye devam etti, elleri şimdi kucağında yumruk haline gelmişti. "Bana hiçbir zaman farklı davranmayan tek kişi sensin. Bunu biliyorsun, neden bana onların davrandığı gibi davranmadın?"
"Çünkü sen bir canavar değilsin Satori, hiçbir zaman da olmadın," diyerek ona güvence verdin ve arkadaşın için gözlerinin dolmaya başladığını hissettin.
İkiniz sadece geçen yıl buraya transfer olduğunuzda tanışmıştınız ama kısa sürede yakınlaşmıştınız. Okulda insanların ona farklı davrandığını fark ettiniz ama bunun onun ne kadar yetenekli bir oyuncu olduğundan kaynaklandığını, daha çok bir saygı meselesi olduğunu düşündünüz. Durumun böyle olmadığını öğrendiğinizde bu sizi incitti, düşündüğünüzde hala incitiyor.
"Öyle olduğumu düşünmeye başlıyorum," diye güldü, sesi kırık ve boştu. Elini uzandığı yerden uzaklaştırdığında kalbindeki acıyı görmezden gelerek onun eline uzandın. "Takımdan önce hiç kimsem olmadı ve sen takım dışında edindiğim ilk arkadaşsın, bu yüzden haklı olmalılar."
"Haksızlar ve hepsi kıçımı öpebilir!" diye haykırdınız, öfkeniz üzüntünüzün önüne geçerken gözyaşlarınız serbestçe akıyordu. Kolları omuzlarına dolandı, seni sıkıca kendine çekti ve kendi gözyaşları da seni görünce akmaya başladı.
"Senin gibi bir arkadaşı hak etmiyorum y/n," diye fısıldadı sana karşı, vücudu senin tutuşunla titriyordu. "Sen inanmasan da ben bencil ve canavarın tekiyim."
"Nasıl bencil olabilirsin ki?"
"Uzun bir süre boyunca sadece birisi olmak istedim, ama sonra seninle tanıştım," diye başladı, vücudunu daha sıkı kavrayarak, "ve birdenbire senin için birisi olmak istedim."
"Sen benim için birisin" diye güvence verdin ona.
"İşte bu yüzden bencilim, istediğimi aldım, neden daha fazlasını istiyorum? Neden her şey için aradığın kişi olmak istiyorum?" diye sordu, "Daha fazlasını istiyorum ve daha fazlasını hak etmiyorum, bunu bile hak etmiyorum, seni hak etmiyorum."
Geri çekildin, seni elinde tutmak için biraz mücadele etti ama sonunda bıraktı. Ellerin yanaklarına gitti, gözyaşlarını yanaklarından fırçaladı, kalbinin onun sözleri karşısında nasıl sıkıştığını görmezden geldin.
"Daha fazlası derken neyi kastediyorsun?" diye fısıldadın, gözlerini kaçırırken yüzünü tekrar sana çevirerek. "Söyle bana."
"Sana benim diyebilmek istiyorum, tamam mı? Özür dilerim, bunun berbat bir şey olduğunu ve bunu asla istemeyeceğini biliyorum ve anlıyorum, bu yüzden hiçbir şey olmamış gibi devam edebiliriz-" onu bir kucaklamayla kestin, rahatlamadan önce tutuşunda donduğunu hissettin.
"Seni seviyorum, uzun zamandır seviyorum ama arkadaşlığımızı mahvetmek istemedim," diye cevap verdiniz ve sözleriniz karşısında tekrar donup kalmasına kahkaha attınız. "Bir şey söylediğin için teşekkür ederim."
"Benimle oynama y/n," konuşurken sözleri titredi ve kendisini nasıl gördüğünü hatırlatarak kalbinizin acıyla sıkışmasına neden oldu.
"Oynamıyorum, seninle asla böyle oynamam."
Gözyaşlarıyla dolu gözlerle sana bakarken ellerini avuçlarının arasına aldı. "Beni seviyorsun?"
"Seni seviyorum."
"Tanrım, ben de seni seviyorum, kahretsin ben bunu hak edecek ne yaptım?"
"Sen kendindin, Satori'yi sevmek çok kolay, seni sevmeme izin verdiğin için teşekkür ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler