Dün bölüm paylaşıp yorumlarınızı okuyunca bugün çevirme ve paylaşma isteğiyle doldum... Sanırım yorumlarinizi okumak daha az yalnız hissetmemi sağlıyor. Çok seviyorum tepkilerinizi okumayı♡
♤♤♤
■ sabah erken kalkıp gitmeleri gerek fakat uyurken bilinçsizce yatakta olmamalarına sızlanmaya başlıyorsun■
Nishinoya:
● antrenman için erken kalkmak zorundaydı ve erken kalkmak konusunda hiçbir sorunu yoktu.
● ama yataktan kalkmak için hareket eder etmez kollarını vücuduna sarıyor ve sızlanıyorsun.
● o bu hareketine tamamen eridi, çok sevimliydin...
● seni kollarının arasına çekti, yanağını başının üstüne yasladı ve tüm bu zaman boyunca sadece gülümsedi
● Takımdan kimseye mesaj atma zahmetine bile girmedi, onunla istediğin kadar yatmana izin verdi.
● sadece daha rahat yatmak için yer değiştirdi ve sen tekrar sızlanmaya başladın ve o donup kaldı
● üzerinde uyuyakaldın ama umursamadı, dürüst olmak gerekirse, üzerinde bir kedi uyuyakalmış gibi davrandı ve hareket etmek yasalara tamamen aykırıydı.
● Sonunda uyandığında sana gülümsedi, ne kadar sevimli olduğunu söylerken yüzünün her yerine öpücükler kondurdu.
● Antrenmanı kaçırdığı konusunda ona laf edersen sana, sen sarılması için sızlanırken asla seni o şekilde bırakıp gidemeyeceğini söyleyecek
● daichi çıldırdı
Kenma:
● Kuroo ile buluşması gerekiyordu.
● O da yataktan ayrılmak istemiyordu, ancak Kuroo onu arayıp kalkmasının daha iyi olacağını yoksa gelip onu zorla alacağını söylediğinde kalkmaya karar verdi.
● Bu yüzden kalktığında ve sen uykunda mırıldanmaya başladığında, telefonunun seni uyandırmasından endişelenmişti.
● Dudaklarından isminin döküldüğünü duyduğunda olabildiğince sessizce hazırlanmak için odanın içinde hareket etti.
● baktığında hala uykuda olduğunu söyleyebilirdi, sadece uykunda onun için sızlanıyordun ki bu ona göre çok sevimliydi
● telefonunu çıkardı ve kuroo'ya bir mesaj gönderdi: y/n ile burada kalacağım. O, uyandıktan sonra geleceğim.
● kuroo mazeret uydurduğunu söyleyerek telefonunda söylendi, bu yüzden kenma telefonunu kapattı, masasına fırlattı ve seninle tekrar yatağa girdi.
● yatağa girer girmez ellerin vücudunu buldu ve mutlu bir iç çekişle onu kendine yaklaştırdın.
● kuroo içeri girmeden önce 30 dakika kadar kollarına sarılı bir şekilde uyuyakaldı.
Hinata:
● her cumartesi sabahı Kageyama ile antrenman yapıyordu.
● yataktan ayrılmaya çalıştığında bacaklarını onun etrafına doladın, yüzünü boynuna saklamadan önce dudaklarını bükerek surat asarak mırıldandın.
● Kızardı, tutuşunda dondu.
● rahatlayınca içini çektin, nefesin onun teninde yelpazelendi ve o çok hızlı bir şekilde elinizden kayıp gitti.
● uykunda homurdandın, az önce kaybettiğin sıcaklığa ulaşmak istedin, yatağın yanında dururken kaşların çatıldı.
● Bu fırsatı antrenman için giyinmeye başlamak için kullanırken sakinleşmek için çok uğraşıyordu.
● Bir inilti çıkardın, şimdi tamamen onun yerinde yatıyordun ve biraz kötü hissetti.
● Kageyama'yı arayıp birkaç saat geç kalacağını söyledikten sonra, senin vücudunun üstünden tırmanıp, önceki yerinde yatmak zorunda kalarak seninle tekrar yatağa girdi.
● kageyama çok sinirliydi ve 15 dakika sonra kapıya vurdu. Çünkü hinata ona neden geç kalacağını söylemedi. Seni uyandırdı.
● Kageyama'nın çok kızmaması için kapıya gidip açıklama yapman gerekiyordu.
♤♤♤
Sanırım bir part daha kaldı. Bu partı çevirmeyi zaten düşünüyordum ama bana atarak tahrik eden miyatwinsexuall teşekkür ederim sodjeijdie♡
Umarım beğenmişsinizdir. Öptüm siiiziiii.
Sugawara nsfw alp paylaşmayı düşünüyorum hehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler