Karasuno erkeklerinin tatlı noktaları nereleri ve sevgilileri bunu nasıl öğrendi?
○○○
SugaOnun tatlı noktası: Boynu
Sevgilisi nasıl öğrenir: Genelde işler kızıştığında, boynunu öpen kişi Suga'dır, ancak sen sorumluluğu üstlenmeye karar verirsin ve onun boynunu öpersin. Özellikle hassas olduğunu ve buna ekstra dikkat etmek sana, ondan bazı lezzetli sesler kazandıracaktır.
Asahi
Tatlı noktası: Uylukları
Sevgilisi nasıl öğrendi: Her şey akşam evde bir filmle yeterince masum başladı ama filmin yarısında, elini dizine koyardun ve yukarı çıkardın. Onun uyduklarını biraz okşamanın zamanın geri kalanında harikalar yarattığını görürsün.
Nishinoya
Tatlı noktası: Dudakları
Sevgilisi nasıl öğrenir: Bu, herhangi bir cinsel durum için ölü bir hediye olsa da, Noya dudaklarında zaman geçirmekten hoşlanır. Onları ısırır, dişleriyle çeker, orada fazladan zaman geçirmen için elinden gelen her şeyi yapacaktır.
Tanaka
Onun tatlı noktası: Sırtı
Sevgilisi nasıl öğrenir: Bu hareketin en başından beri gerçekten masum olması gerekiyordu. Sadece ona arkadan sarılmak ve yüzünü sırtına sokmak, belki orada birkaç öpücük bırakmak istedin. Görünüşe göre, Tanaka sırtı konusunda oldukça hassas.
Ennoshita
Onun tatlı noktası: Avuçları
Sevgilisi nasıl öğrenir: İşin gerçeği konu ne kadar hassas olduklarıyla ilgili değil, Sevgilisinin avuç içi öpücüğünün estetiğiyle ilgili. Aslında, sen ona bunu yapana kadar o bunu asla fark etmedi. Ona kendi parmaklarının arasından böyle bakmanın çok şehvetli ve erotik bir yanı var.
Kinoshita
Onun tatlı noktası: Kulakları
Sevgilisi nasıl öğrenir: Aynı gece, onun ne kadar harika olduğunu ve kulağına ne kadar iyi işler yaptığı hakkında fısıltı şeklinde övgü dolu bir tavır sergilediğinde öğrenirsin. Tepkisi, dudaklarınla kulaklarından daha uzak bir yerde iltifat ettiğin zamanki kadar güçlü değil; ona yeterince yakın olduğunuzda çok daha esnek oluyor.
Kageyama
Onun tatlı noktası: Boynu
Sevgilisi nasıl öğrenir: Suga gibi, Kageyama'nın boynu da zamanı geldiğinde odaklanman gereken yerdir. Sessiz bir gecede daha kısa bir sürede seni kucağına çekmesi için sessiz bir konuşma sırasında parmaklarını ensesinde hafifçe gezdirmen yeterliydi.
Hinata
Onun tatlı noktası: Karnı/midesi
Sevgilisi nasıl öğrendi: Bir erkeğin kalbine giden en hızlı yolun midesi olduğunu söylüyorlar.
Burada çok hassas olduğunu ilk fark ettiğinde, dudaklarından aşağıya kadar uzanan bir öpücük izi, göbeğinin etrafında küçük bir gezinti yapmanı gerektirdi. Hinata orada da çok gıdıklanıyor, bu yüzden ona karşı dikkatli olmalısın.
Tsukishima
Onun tatlı noktası: Kulaklar
Sevgilisi nasıl öğrenir: Onunla ilk kez kirli konuşmanda edindiğin bir deneyimdi.
Takeda
Onun tatlı noktası: Göz kapakları
Sevgilisi nasıl öğrenir: İkiniz ilk kez yakınlaştığınızda, gözlükleri sürekli buğulandığı için çıkarmak zorunda kaldı. Sonra her iki göz kapağını öpme fırsatını yakaladın ve şimdi her seferinde bunu yapmanı istiyor.
Ukai
Onun tatlı noktası: Boynu
Sevgilisi nasıl öğrendi: Hassas boyunları olması belirleyici bir şey olmalı (en azından benim kafamda öyleler!). Onu kızdırmayı seviyorsun ve ikinizin birlikte paylaştığı ilk birkaç seferden birinde, boynuna ıslak öpücükler bırakıyorsun. O gün, Ukai'nin bundan ne kadar hoşlandığını fark ediyorsun.
■■■
Biraz işim olduğu için bu aralar bölüm atamayabilirim, yeni şeyler ceviremedim daha ama sanırım stokta düzenlenmiş bir kaç bölüm daha var♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler