25 Şubat 2015 00:23

16 1 0
                                    

-24 Şubat-

Heey mamaşitaa nega ayayayaya

Bugün güzel geçti. Sabah yurttan çıkmadan önce ağrı kesici aldım, sonra kesildi başımın ağrısı. Teneffüslerde geometri ygs çözmeye çalıştım, çözemediklerimi kızlara sordum, zeynep bana permütasyon sordu, emine dil ve anlatım sordu. Zeyneple bayağı konuştuk bugün. Beraber yemekhanede yemek yedik. Haftalardır yemekhaneye inmiyordum, bugün şansıma yemek güzeldi. Sonra beden dersi geldi, soyunma odasına çıkıp üzerimizi değiştirdik. Beden dersi çok komikti, yani rezil olduğum için. Hoca disiplinli :( Ve bugün Melissa geldi! Bir haftadır Afyon'daydı. Yani evinde. Sonraki ders sosyal etkinlikti, yani boştu. Biz de zeyneple kantine gidip limonlu soda aldık sonra arka bahçede oturup konuştuk. Zeyneple böyle konuşmalarımız var bizim, uzun süre yapmayınca özlüyorum cidden. Kedi vardı orda hep üzerime çıkmaya çalıştı. Rüyamda kedi gördüm zaten bugün. Onu seviyordum, o da acayip mutlu olup kıkırdıyordu. Bahçede bi saat kadar oturduk, sonra kantine gidip çikolata aldık (evet dayanamadım aldım), sınıfa çıktık. Son ders o biraz yattı. Neden bilmiyorum ama yorgundu. İşte ben de odamda yalnızım şuan. Suju dinliyorum.

Edebiyat hocamız yandaki okula müdür yada müdür yardımcısı olcakmış. Değişen 3. hoca olcak bu. Taemin - Experience. Erkeklerin duştan çıkıp üzerlerini değiştirip oturdukları yere oturdum bugün - yani soyunma odasındaki oturaklar. Tabi hiç böyle bişi düşünüyorum, sonra betül söyledi tabi ben wefad. Bam bam bam bam danger. Greyfurt yedim :( Bidaha yemicem. Şuan bugün için sevinçliyim. Çünkü bugün hiç sıkıcı değildi. Demek ki ben neşeli olunca günüm güzel geçiyor.

-25 Şubat-

Saat 00:08. Anca telefonu elime alıp yazabildim. Aslında uykusuzluktan ölüyorum. Odaya çıkmadan önce kafeteryaya gittim, zeyneplerle dondurma yedik. Sonra çıkınca biraz dil anlatım çözdüm, sonra geometri çözdüm. Betül bana çözemediklerimi anlattı. Bişeyler konuştuk güldük felan. Şimdi de yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım ve yatağa girdim. Beast - Oasis dinliyorum. Az önce kediler cıyakdıyordu dışarda. Betül "mart ayı yaklaştı " dedi ahshs. İlk defa yandaki odaya girdim bugün. Neyse.

Acayip uykum var. Ne yaptığını düşünüyorum. Hiçbir şey diyemiyorum. Böyle konularda bu kadar beceriksiz olmak berbat ötesi. Rahatlatıcı bişeyler bile. Uf neyse.

Ahg Hyuna ❤ O ses tonu.. 4Minute - Wait a Minute dinliyorum. Bu şarkı çok tatlı. Keşke senle söyleyip dansını yapsaydık. Çünkü çok tatlı *-* la la la la

00:20. Uyumam gerek acil. Aslında bu kadar kısa yazmıyacaktım ama böyle son ana bırakınca uykum geldi T.T Miane.

İnşallah uyuyorsundur.

Jalja..

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin