Hey pretty boy! You're nothing for me.
Bugün Beyzanın doğum günü. Kutladım. Galiba ben geç kutladım. Kızlar geceden kutlamışlar. Pf. Ama gece ben yoktum ki. Neyse. Sen yoksun. Sen neden yoksun. O telefonu keseceğim. Lütfen bir an önce gelir misin? Gelmeni istiyorum. Hatta emrediyorum.
Aylardır Bulletproof dinlemiyodum. Ölmüşüm özlemekten de haberim yokmuş ahdj. Of V! Hoca geldi ve BTS zevkim yarıda kaldıı. -.-
Ya senle konuşmak istiyorum acayip sesini duymak istiyorum of. Neyse ben biraz yatacağım.
Robot sesli zeynep'ten merhaba! Cidden sesim sana nasıl geliyodu merak ettim. Şuan saat 23:23 (oha nasıl denk geldi) ve eşyalarımı hazırladım, ortalığı topladım ve abur cubur yiyorum. Ay bugün Melissa'yla konuştuk ya çok mutluyum. Annesi Rusmuş onun. Of. Oda arkadaşım da bi iki gündür depresyon modunda ailesi yüzünden. Ya melissa bana birini hayırlatıyor her seferinde unutuyorum ama merve sena gibi. (eski okulumdan bir arkadaşım) . Tanısan sen de seversin onu. Ama yakın olacağımızı sanmıyorum. Zaten kimseyle yakın olacağımı sanmıyorum. Varlığım o kadar belirsiz ki burda, kafayı yicem. Varım ama yokum. Yani aslında varlığımı anlamlı kılan biri yok demek gibi bişey. Yurt güzel. Aileden uzak olmak güzel. Aish kendimi boğasım var. Kendimden nefret ediyorum. Neyse burayı da saçma sapan yazılarla doldurdum yeterince zaten.
Yarın kendim gideceğim yolun yarısını, sonra annemle buluşacağız. Başak biz ne zaman bir araya geleceğiz... Senle ben yani. Eğer ben haftasonu burda kalırsam çok soğuklarda kalırım sanırım. O zaman da soğuk olduğu için sen gelemezsin. Zaten senin günün dolu geçiyor birsürü işin var. Neyse her şeyin bir çaresi vardır.
Bugün konferans vardı okulda. YGS ve LYS ile ilgili. Öyle katıldım ama sd kartı düzenledim resimleri falan. Yarın büyük ihtimalle sınıfta çok az kişi olcaz. Kimse gelmeyecek. Bende yine robot olacağım.
Hi. Betülün felsefe ödevini yapıyoruz. Oda arkadaşlarımdan süeda bu sabah gittiği için ikimiz tekiz.
İyi geceler.
-JOONG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
Non-FictionBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...