18 AĞUSTOS 2014 / 03:06

38 2 4
                                    

☆★

Başak.

Ne var biliyor musun? Seni çok seviyorum. Sen ask.fm e yazdın ya 'Chen biasliyim diye bağırmak istiyorum' diye. İşte ben de senin ne kadar muhteşem bir arkadaş olduğunu ve seni ne kadar çok sevdiğimi haykırmak istiyorum. Sana sarılmak istiyorum. Sonra omzunda ağlamak istiyorum. Sonra yüzüne ellerimle dokunmak istiyorum. Sonra saçlarına dokunmak istiyorum. Bunu hayal etmek o kadar güzel ki.. Sen benim günlügüm, ikizim, bitanem, şebeğim, koalam, çalışkanım, kafayı yemiş insanım, kıskancım, neşem, düşüncelerim ve kelimelerimsin. Bunların hepsi ve daha birçok şey seni BB yapıyor. Ne demişsin biliyor musun? '..Şahsen ben senle konuşunca içimdeki o sıkıntılar uçup gidiyor. ' '...Birbirimizin dayanağı olmaya ne dersin?' '...Sen, aynaya baktığımda kendimde beğendiģim şeylerin birleşimi gibisin.'

Evet, ben de konu sen olunca nasıl anlatacağımı şaşırıyorum sevgimi. Hep eksik kalıyor. Sen benim günlügümsün. Sana yazdığım için günlüğüme yazma gereği duymuyorum. Ne hissedersem sana söylüyorum.

Yazacak hiçbir şey bulamıyorum. Bu duyguyu biliyorsun değil mi? Anlatacak çok şey var ama kelimelere dökemiyorsun. İşte öyle. Saatlerce sana yazabilirim. Ama tek söyleyebildiğim seni ne kadar sevdiğim olur. Bana ne kadar güç verdiğin olur. Bana ne kadar faydalı ve etkili olduğun olur. Kendimi düzeltmeye çalışıyorum. Senin sevmediğin her şeyi kendimden atıyorum.

Ölmek çok kötü değil mi? Ölmekten korkuyorum. Bazen ölmek istiyorum ama korkuyorum. Bazen birilerini öldürmek istiyorum ama korkuyorum. Ölmekten korkuyorum çünkü insanlara onlara olan sevgimi yeterince anlatamamış olmaktan korkuyorum. Korkuyorum çünkü birilerinin bana henüz söyleyemediği şeyler olmasından korkuyorum. Korkuyorum çünkü artık daha fazla ağlayamayacak olmak berbat birşey. Korkuyorum çünkü senin için endişeleniyorum. Korkuyorum çünkü bu dünyaya faydalı olmamış olmaktan korkuyorum. Unutulmaktan korkuyorum. Tek başıma kalmaktan korkuyorum. Ben korkağın tekiyim.

Aishiteru. Bugün beni çok mutlu ettin. Beni benden iyi anlattin. Sana kocaman teşekkür ederim.

Umarım hayatına giren insanlar senin değerini anlarlar. Umarım seni üzecek kadar salak kişilerle karşılaşmazsın artık. Nefes aldığım sürece iyi dileklerim hep seninle olacak. Imkanım varken sana bunları söylemek istiyorum. Sonra hiçbir şeyden pişman olmamak istiyorum. 

Bir Yıldız gibisin. Bir anda gökyüzünde parlayıp ilgimi çekiyorsun. Her gece göremiyorum seni. Bazen soluk oluyorsun. Sana ulaşamıyorum çünkü çok uzaktasın. Ama parıltını görebiliyorum. Aynı böylesin.

Sanırım en çok yaptığım şey insanların duygularını önemsemek. Onlar üzülmesin diye birşey söylememek. Onlar ne der diye düşünmek. Aman bu halimi bilmesinler demek. O sevmese de olur demek. Onlar gibi olmaya çalışmak.

Sevdiklerimi mutlu görmeyi seviyorum. Onlar mutlu olsun diye sonsuza kadar bile susabilirim. Çünkü onları mutlu gördükçe bende mutlu oluyorum. Gerçekten, mutluluk bu kadar basit. Birinin yüzündeki gülümsemeyi mutluluk sebebi sayacak kadar basit.

Sanırım biraz içimi döktüm. Azcık bişey. Ucundan azcık. Sanırım şimdi normale dönmem gerekiyor. Buraya sonsuz tane nokta koymak istiyorum. Duygularım öyle yani, böyle anlamsız ve boş. Kendi kendime girip çıktığım depresyon durumu.

Biasimin neden JJ olduğunu anladım. Çünkü o da ben de etrafımızda bizi çok seven kişiler olmasına rağmen yalnız hissediyoruz. Çünkü biz evlenmeliyiz. Çünkü o benim. Çünkü o benim kalbim. Çünkü ikimiz de salağız. Tamam susuyorum.

Why didn't come my way? / JJ - One Kiss

...

..

.

Sen beni anlıyorsun. Anlamasan da anlamış gibi yap. Ama ben bişey söylemeden de beni anladığını hissediyorum. Sadece, beni okuduğun için teşekkür ederim. Saçma olsalar da saçma deme. Çünkü insanlar her 'saçmalama' dediğinde içime atmak zorunda kalıyorum. Zaten ben de gülüyorum sonra bu yazdıklarıma, komikler. Ama saçma değiller.

Bir dediğim diğerini tutmuyor değil mi? Ben de bilmiyorum ki sorunum ne? Her seferinde aynı şeyleri yazmanın faydası olmadığını biliyorum ama benim içim hep bunlarla dolu. Elimde değil .

Başak.

Ne var biliyor musun? Seni çok seviyorum. Söylemekten bıkmam ama duymaktan bıkarsan söylemelisin. Ve sana yazmaya asla doyamayacağım.

Senin için bir BUTTERFLY kadar özel olmak istiyorum.

-Follow way butterfly.

-JOONG ☆ ★

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin