24 Şubat 2015 Salı 01:20

26 1 2
                                    


Başım çatlıyor.

Beynim gittikçe büyüyormuş gibi hissediyorum. Bugünkü konuşmalarımız da unutulmayacak konuşmalar arasında yerini aldı. Sen 'niye şaşırdın? ' diye bir soru sormuştun ya, çantamı alıp etüt odasından çıktığımda aklıma onu cevaplamadığım geldi, sonra cevapladım. Merdivenlerden çıktım ve nefes nefese kaldım. Sonra lavaboya gittim, yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladım ve bu arada telefonu şarj ettim. Şimdi yataktayım. Galiba bu gece uyuyamayacağım. Çünkü başım fena. Neyse.

Benim de birkaç gündür aklımdaydı sana hikaye yazmak. Ama geceleri hep unutuyordum. Sakin ol. Rahatla. Cidden başım fena.

Komiğiz ya. Cidden böyle garip ve komik değil miyiz? Az önce metroda karşılaşsaydık ne olurdu diye düşündüm. Herhalde utançtan yerin altına sokardım metroyu. İçimden bi ses "zaten yerin altında zaa xd" diyor. O sesi öldürmeli.

Bugün iki kere teallam ya dedin. İkisinde de şaşırdım ahdhhd çünkü bugüne kadar duymamıştım senden. Hayatımda en çok söylediğim kelime 'bilmiyorum' galiba. Çünkü bilmiyorum. Neyi bilmediğimi de bilmiyorum. Beni anlıyorsun dimi? Çok boş ve garip hissediyorum. Ve şuan konuşuyo musunuz acaba acayip merak ettim -.- Saat 00:17. Sabah bakıcam şuan ne yazmışsınız diye.

Saçlarım çok seyrekleşti biliyor musun? Neden bilmiyorum ama bikaç aydır 'saçlarım düzleşiyor' diye seviniyodum ama artık farkettim ki resmen saçım kalmamış, derim görünecek. Neden böyle oldu bilmiyorum. Önceden böyle ince değildi saçlarım. Neyse.

Fear of the dark... Bu şarkı beni öldürecek. Keşke Star Wars'ta Hayden oynasaydı hep. Bencilce evet ama ben onu istiyorum -.- Birgün neşelenmek istersen Amy Stroup - Mele Kalikimaka dinle bi. Ne zaman dinlesem çocuk olup oynayıp zıplayasım geliyor. Özellikle de yurda giderken dinliyorum ki neşeleneyim biraz. Yılbaşı şarkılarıyla kafa bulan bir adet ben.

Aklım o mervenin arkadaşı olan çocukta kaldı. Cidden. Onu merak ettim.

Sanırım yaşam enerjini sömürüyorum şuan. Kendi kendime düşünüp kendi kendime cevap veriyorum deminden beri. Ve verdiğim cevap da : bilmiyorum ya. Alnıma yazıcam bu kelimeyi hehe. Kardeşimi düşünüyorum. Babamı ve annemi de.

Lara daha fazla ağlamasın. Ben yine bilmiyorum ne diyeceğimi ama ne hissettiğini anlıyorum kısmen. Hele 1,5 yıl beraber olduklarını duyduktan sonra... Berbat birşey.

Sen Joong dediğinde heyecanlanıyorum biliyor musun? Zaten şuan bana sen, zülal, ve ara sıra tubikten başka joong diyen yok. Ah bi kere Rabit dedi geçen gün. Aman işte öyle bişey. Bugün kendimi çok kötü hissediyordum okulda. Kendimi saklayasım geldi çok. Bir de sunum ödevim vardı yani o kötü halimle sınıfın karşısına çıktım :(

Beyza dedi ya, bu ağır depresyon hali falan diye. Galiba ben depresyonun nasıl bişey olduğunu bilmiyorum. Yada sürekli depresif ruh halinde olduğum için farketmiyor da olabilirim ama bana normalmişim gibi geliyorum. Tamam, normal değilim biraz ama sanki herkes öyle gibi. Sadece biraz fazla düşünüyorum o kadar. Küçükken kendimi depresyonda sanırdım. Ortaokuldayken. Belki de öyleyimdir. Kardeşimin de psikolojisi bozuk galiba. O da benim gibi. Ailecek psikolojimiz bozuk. Kardeşimin üzgün biri olmasını istemiyorum. Musmutlu olsun.

Betül yataktan kalkıp lavaboya gitti. Saat 00:42. Bissürü sivilcem çıktı bu hafta. Hem abur cuburdan hem stresten. Bari küçük çıksalardı. Bide acıyor.

Jaejoong nasıl bir varlık anlayamıyorum. Jaejoong diyince çok resmi oluyor. JJ o. Şuan hava tam All Alone dinlemelik ama hafıza kartımda yok. Ama Creation var! Başladı. Aklıma hep seninle aynı anda dinlediğimiz gece geliyor. Şuan Creation ters tepiyor ve moralim düzeliyor o.O Dedim ve hemen bozuldu. Cidden salak mıyım neyim? Şom ağızlının tekiyim. Dear J başladı. Bilmiyorum ki JJ neden bu kadar mükemmel. Bilmiyorum ki. Uzun zamandır çok az fangirllük yapıyorum dışarıya. Çoğusu içimde. Dear J 'ye gömün beni.

Half past two in the morning. 01:00 saat. Annemin tatlısını özledim. Pazar günü buraya geldiğimde "annen tatlısı.. " diye sayıklayarak uyudum biliyo musun ahhd. Sanırım çok fazla ev kızıyım. Ve bugün ellerimde bişey var çünkü resmen yazamıyorum, hep yanlış harflere basıyorum.

Konuşmaları okudum ahdh. Ygs ye 18 gün kaldı. Çok yazık. Ben bile heyecanlanıyorsam 12'ler kim bilir nasıldır.

Ya çok komik ya cidden. Ben o marşı hangi kafayla yazdım valla bilmiyorum. Resmen komedinin dibi. 1.sınıf bebesi gibiyim ama olsun. İlk yıl hatırası. Sahi ilk yılı bitirdik, üstüne 15 gün aldık. Zaman çok çabuk geçiyor.

Çok uykum geldi. Zaten bir süre uyuyamayacağım, o yüzden ne kadar erken uyuma moduna geçiş yapsam iyidir. Yani gidiyoruuum elimde bi çantaaa, tüm bağlantımı kestim şu anda.

Kafam güzel annıyor musun? Uyumam gerek. Uyuyunca başımın ağrısı da geçer. Tedavi yöntemim mikemmel hehe. Gözlerim kapanıyoooorr vee kapanmadı. Artık uyumuşsundur herhalde, saat 01:16. Jalja deme vakti.

Kemikleri batan bi ayıcık. Aklıma JJ nin ne kadar zayıf olduğu geldi... Gençliğinde çektiği sıkıntılar geldi. Düşünsene ayda 5 TL harçlık aldığını? Sanırım ben susayım.

Üf bu vedaları hiç sevmiyorum. Giriş yapmaktan daha zor.

Odunluğun dibine vurdum! :(

Öyleyse, jalja. 〰〰〰❤❤

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin