22 Eylül 2014 Pazartesi 15:52

26 0 0
                                    

Anyeong. Saat 08:52. Bil bakalım nerdeyim? Tabiki de okuldayım ve sıramda oturuyorum. Ay canım abur cubur çektiiii. Of ama yemiycem. Hoca geldi, ders ingilizce.

Gud morning sıtudınts.

Gud morning tiçır.

Hep orta sırada oturuyordum bugün cam kenarındaki sırada oturuyorum. Bugün geç kaldık biraz. Koşa koşa geldik okula. O yüsden terledim. İçimde gömlek vardı gittim onu çıkardım. Annemi aradım tenefüste. Bu ikinci ders. Sana selca atıcam, güzel bi tane çekmek için 30 tane çekerim heralde.

Of başak bu sene çok çalışmam lazım. Ama internet beni engelliyor. Girdikçe daha çok bağımlı oluyorum salak gibi.

Şuan başkan seçimi yapıyoruz. Zar zor iki aday çıktı. Hoca diyor ki ilkokulda herkes başkan olmak ister ama lisede böyle olur. Ay kağıt sistemiyle oy verdik bebek gibi. Adayların isimleri Elif Sevde ve Fatma Hüsna. Ben Elif Sevde'ye oy verdim. Ve elif kazanamıycak galiba. Saat 09:06. Ohoo fatma kazandı. Fatma da iyi kız, zaten öylesine verdim oy ikisini de çok tanımıyorum. Oha elif birden atağa geçti yuh. Hep elife oy çıkıyor ahhahah. Eşit olcak şimdi bütün sınıf koptu. Son iki kağıt var. Voo elif. Voooo kazandı. Ahahhah. Oha yaa ahahah hiç kazancak gibi değildi. Hayırlı olsun.

Artık derse geçsek diyorum ya? Ders hep kaynadı zaten. Yes ingilizce konuşma zamanı. Baii birazdan gelirim.

Heyyo ben geldim. Saat  09:46. İkinci ingilizce dersine girdik. Tenefüste hümeyrayla gezdim. Sınıftaki tek arkadaşım o. Bide oda arkadaşım var tabi ama onunla gezmiyoruz, beraber değiliz çok. İşte dün buraya gelirken otobüs durağında hümeyrayla karşılaştık hatta. Beraber geldik.

Hoca akıllı tahtayı açtı bişey yapıyor. Çikolata yedim ve meyve suyu içtim. Hoca ingilizce konuşuyor ya anlıyorum ama kendim konuşamıyorum. Yani kelime ve cümle kurma tekniğim yok.

Fimleri falan işliyoruz. Anladık yani wildlife programmes, soap opera, film, comedy vs vs. Bizim sınıfta amerikada bikaç sene okumuş bi kız var güzel ingilizce konuşuyor. Adı da medissa. Yani orda büyümüş de olabilir bilmiyorum.

Selam tenefüse çıktım geldim. O kızın adı melissa'ymış ve dokuzda burdaymış, onuncu sınıfta gitmiş ve şimdi tekrar burda. Dersimiz tefsir hangi hoca geliyordu unuttum. Şubatta YGS kampı var 400 tlmiş. Anaa şeker hoca geldi. Bu hoca çok tatlı biraz da dili değişik c'ler z diyor. Neyse ben derse dönüyorum saat 10:33

Hey saat 11:12. Tenefüsteyiz. Geometri çalışıyorum. Tefsir güzel geçti. Ay müzik dinlemek istiyorum ama ben kulaklığı takana kadar tenefüs bitiyor. Yaa internet istiyom ben. Napıyosun acaba şuan? Bidahaki ders hitabet yaşasın. Hoca kimdi unuttum ama ders güzeldi. Ben ders çalışayım baii .

Hello helloo. Aradan bayağı zaman geçti. Saat 13:52. 80 dakikalık tenefüsteyiz, yarım saate bitcek. Hümeyrayla bahçede oturduk. Konuştuk. Senden de bahsettim hatta. Öyle. Hava rüzgarlı, esiyor çok güzel. Yanımdaki kızın kore fanı olduğunu öğrendim, üstelik Junsu seviyor!! Bu arada yanımdaki kız hergün değişiyor çünkü isteyen istediği yere oturuyor. İşte onunla muhabbet etmiştik resimlere falan bakmıştık. Şimdi sınıfta herkes ölü. Ben de biraz ders çalışcam. Baii.

Hey şuan yurda gidiyorum. Saat 15:46. Kulaklığımı sınıfta unutmuştum aldım geldim. Son iki ders matematikti. İyi geçti. Anlamakta zorlandığım yerler oldu ama yurda gidince tekrar edicem. Of hava çok sıcak. Öğlen ne güzel esiyordu.

Okulun eteğini aldım 38 beden sıkıyor ama 40 da çok bol. O yüzden yine 38 aldım. Zaten bugün başıma çok kötü bir olay geldi -.- Şuan yoldayım bi ekrana bakıyorum bi yola. Çantam çok şişik çünkü içinde etek var çok komik duruyor -.- şuan the Dead Hunter - Lillian dinliyorum. Sende dinle. Şuan İMKB'nin önünden geçtim. Ve yurda geldim. Bunu yayınlıcam.

Kapıdan içeri giriyorum. Girdim. Çok güneş var. İyi bir gün iyi bir şarkı. Oh bahçe esiyor. Şimdi içeri giriyorum yani yurda. Baiii

Seni seviyorum.

-JOONG

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin