2 Mart 2015 Çarşamba 23:56

24 1 0
                                    

Na na na na na dont stop çebal momçucima

Komik oldu. Alpella sütlü çikolatamı yedikten sonra yattım. Saat 23:33 . Çilekli şeker. Aslında uykum var. Ve bugün çok sıkıcı geçti, uyudum, hofladım, pufladım, uyudum, güldüm, somurttum, kahkaha attım, yürüdüm, oturdum vs. 〰⚫⭕❌⚫〰

İki haftadır günlerim güzel geçiyor aslında. Ve bunun sebebi de zeyneple beraber olmam. Artık birbirimize daha yakınız. Bazen o kadar çok gülüyoruz ki o an her şey çok güzel geliyor bana. Bu yüzden onu çok seviyorum. O resim çekinmeyi pek sevmediği için nerdeyse hiç resmimiz yok. Hekayla her gün resim çekinirdik. Bugün hekanın gruba geldiğini ve konuştuğunu gördüm. Bu çok güzel birşey. Onu çok özledim ama bunu bilmiyor. Zaten kim neyi biliyor ki? Kimse bişey bilmiyor. Whoz that girl tell me whoz that girl? İ ex ay di. Belki haftaya zülalle gezeriz. Every night o kadar güzel bir şarkı ki sırf bunun için bile 7554416 kere fan olunabilir. Ve bu sayının modu 4,5. (İstatistik çalışan Zeynebin sonu)

Senin de bugünün iyi geçmemiş. Bugün bizim okuldan mezun olan biri öğrencilerini ziyarete getirdi. Sekizinci sınıfa giden kızlar ve erkekler. Çok tatlılardı. O sırada ben kütüphanedeydim, onlar geldiğinde bi ödev çıkartıyordum. Ne şanslılar.

Hello hello hello hello. Bugün çıkışta markete gidip süt ve çikolata aldık. Better together. Bizim sınıf topluca markete gitti bugün ahhsj. Melissa kulaklığını değiştirmiş, mavi almış. Bugün okulda hiçbir şey yemedim. Kütüphaneden kalın bir klasik aldım.

Bu arada medyadaki resmi ben yaptım bugün can sıkıntısından. Girls Day dinlerken aklımın TVXQ'da olması çok komik.

Bu sabah geç uyandım. 07:20'de :( Alarmların hiçbirini de duymadım. Zeynebi uyandırdım odasına gidip. Kahvaltıda abla bütün börekleri onun tabağına koydu, okulda yersin diye hshdj. Aa ben sana cuma gününü anlatmadım. Cuma günü biz derslere girmedik. Ben de öğlen okuldan çıkıp eve gittim. Ayrıntılıca anlatmak istiyorum ama şuan uyumam gerek. Bi de ben dün nerdeyse sizin oraya geliyodum. Yanlış durakta indim. Çok sinir bozucu birşeydi. Ama sanırım en en berbat şey Gps in internet olmadan çalışmaması ahhd.

Çok random güldüm. Düm düm dürüm. Görüşürüz. Kocaman iyi geceler. Bai bai bay.

23:55

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin