☆★
Bir günde üç bölüm yazmak gibi bir çılgınlığa kapıldım gidiyorum. Çünkü biliyorum ki içimde yazma isteği varken yazmazsam sonra bir daha yazamam.
Oturma odasından kalkıp salona geçtim. Koltukta beni bekleyen JJ'ye baktım ve kucağına atladım demek isterdim yani. Ayaklarımda otomatiğe bağlamış gibi sallanıp duruyorlar. Başım da oynamaya başladı, ha gayret bu gidişle dansçılara taş çıkarırım ben. Günler o kadar sıkıcı geçiyor ki okulun açılmasına 1,5 ay var diye üzülüyorum yani. En azından okulda kızların internet pakedinden otlanırım. Okulun wifisinin şifresini biliyorum ama bizim sıradan çekmiyor zalım wifi. Bizim okulun en sevdiğim özelliği : Akıllı tahtası. Gerçi günde 10 tane 720p klip ve birkaç k-pop albümü indirdiğimiz günler daha çok seviyordum ama sonradan internete M.E.B. kısıtlaması getirdiler. Anca e-okul'a girer olduk. Zalım okul. Sinavlardaki kelebek sistemden de nefret ediyorum. Resmen okuldaki garip şahıslarla yanyana oturmam için tasarlanmış program. Herkes bir acayip. (Söyleyen normal olsa bari) En sevdiğim hoca iki gün sonra en yakın arkadaşımın telefonunu alıyor, kırk yıllık düşman oluyoruz. Sevmediğim bir hocaya ise bir anda hayran oluyorum. En son kökten çözdüm bu işi, hiçbir öğretmen umrumda değil. Hiçbirini sevmiyorum. Zaten öğretmen milleti ayrı, bizim okulunkiler ayrı. Sonradan atanan hocalar ilk zamanlarda bi şaşkınlık yaşıyorlar, sonra bir bakıyorsun dişlerini göstermeye başlamışlar. Acayip anlatasım var da burda dedikodu yapmak istemiyorum.
Şuan nasıl radyasyon yiyorumdur Allah bilir. Üç günlük açlığımı giderebilir o derece. Bu arada Pitbull rap yapıyor, benim ayaklar halâ party hard modunda.
Sizin okulda girişte telefonları topluyorlar değil mi? Nasıl karışmıyor onlar? Bu arada bu sivilce iki saat önce yoktu, beş tane çikolata yedim diye yerinde duramamış mübarek.
Yağmur kakaoda yok mu? Uzuun zamandır konuşmuyoruz onunla. (Yazacak kelimeleri tükenen Joong'un dramı..)
#Itiraf : Dinlediğim tek 1D şarkısı What Makes You Beautiful. Çünkü LC9 bu şarkının coverını yapmıştı. Herşey E.Den'ın sesini duymak için -gülücük- Yeter be sıkıldım pop dinlemekten asf bu David Guetta ve Sia düeti bittikten sonra pop seansını kapatacağım. Bak söyliyeyim bundan sonraki listemin ilk üçü :
Sia - Big Girls Cry
BVB - Lost It All
Honey - Sabotage
Sonrası ne olur kader gösterecek -edepsiz gülüş- Başak.. bak bu şarkıyı dinleyince duygusala bağlıyorum. Kendimi bir an Fey gibi hissettim. / Big girls cry when their hearts breaked /
Sevdiğim müzikleri dinleyince yapamıyorum bu yazma işini, onu farkettim. Kendimi müziğe birakiveriyorum. / Then i lost it all who can save me now /
Hatırlıyor musun kakaodan yemek yemek için ayrıldığım zaman hemen bitirip dönüyordum. Hatta şaşırıyordun. Belkide o kadar hızlı yediğim için kilo almışımdır haha. Beş dakikada bitiriyordum ya. Bizim grubun ilk tanıştığı zamanı hatırlıyorum. Ben Meluk'u twitterdan bulmuştum, kakaoyu öğretmistim, sonra ona sizin profillerinizi atmıştım - ve diğer kızların- o da grubu kurmuştu. Nasıl karışıktı ama ilk kurulduğunda. Kimin ne dediği belli olmuyordu. Şimdi ağzını açan yok. Ne garip kızlarız.
Şu dünyada Rock kadar güzel bir şey var mı ya! İnsan kendine geliyor. İlaç gibi sanki. Bir saat müzik dinleyince insanın kulağındaki bakteri sayısı %700 artıyormuş. Ben üç saattir dinliyorum, öyleyse %2100 artmış durumda. Harika bir haber bu.
Saat 02:04. Sabah olsa da bir an önce yayınlasam. Uykum geldi. Yazacak birşey de kalmadı. Yatıyorum ben, bugünlük üç bölüm yeter.Sana iyi uykular koalam.
--CHIPMUNK ☆★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
Literatura faktuBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...