21 Mart 2015 Cumartesi 16:08

33 1 0
                                    


Biliyor musun, her içim daraldığında, seni özlediğimde, açıyorum ve Bir Manasız Doğum Günü Hediyesi'ni okuyorum. Diğer bölümleri de okuyorum ama doğal olarak en çok o bölümü seviyorum agsg. Çünkü anlatılmaz bişey. Bu yüzden çok teşekkür ederim. Odunluk kusuyorum resmen agsg. Yine günlerdir seni düşünüyorum. Sen beni düşündüğüm için mi ben seni düşünüyorum, yoksa ben seni düşününce mi sen beni düşünüyorsun ya da bu tamamen bağımsız bir olay mı bilmiyorum. Beynimin içindeki dünyayla yaşadığım dünya o kadar farklı ki. Geçen gece yattığımda "keşke hayal dünyamda yaşasam sonsuza dek" dedim. Ama belki hayallerimi gerçekleştirebilirim. Sen de öyle. Hiç olmayacağını bildiğim şeyler hakkında bile bir umudum var. Ufacık.

"Şimdi bunları yapamıyorsam bile ileride yapabilmek için gerekli ortamı hazırlamalıyım, çok çalışmalıyım, başarılı olmalıyım" diyorum kendi kendime. Ama sanırım biraz kendimi kandırıyorum shsh. Çünkü çalışmıyorum yeterince. Hep söz veriyorum sonra da tutmuyorum. En büyük hatalarımdan biri de bu. Neyse.

Saat 11:19. Annem bir yere kahvaltıya gitti. Kardeşim bana küstü. Babam da bir şeyler izliyor. Ve ben uyumak istiyorum. Sabah beni zorla erken kaldırdılar :'( Yılda bi kere hasta oluyoruz onda da naz yapamıyoruz resmen. Azıcık yatmak istiyorsam ne olmuş?
Dün akşam gruba mesaj attım. Her şeye rağmen onları seviyorum. Bazı şeyleri sana yazarken farkediyorum. Sanırım onların konuşmasına ihtiyacım var. Yada onlarla konuşmaya. Aslında bi beyzayla rabit kaldı eskilerden başka kimse yok. Neyse. Sence eskisi gibi olmayı beklemekle suç bende mi? Yoksa gidenler gibi umursamaz mı olmalıydım? Yani altı üstü bi gruptu mu demeliyim? Bilmiyorum ama içimden çıkmıyor. Sanırım eskiye bağlı kalmamak gerek.

Havalar soğuyacak. Kar geliyormuş. Halbuki bugün ilkbaharın ilk günü. İlkbaharda kar mı olur :( Evet karı seviyorum ama soğuktan bıktım. Çünkü kabanımı giymek zorunda kalıyorum ve hiç sevmiyorum onu da.

O kadar çok grubun var ve bunalmıyor musun? Her birini okumak ve yazmakla uğraşıyosun. Geçen gün metrobüste yine Yağmura benzeyen bi kız gördüm. Sonra kendi kendime "sanırım birgün onunla metrobüste karşılaşacağım" dedim. Bu da böyle bir anımdı asfs. Senin adın sadece B iken bile iki üç anlam ifade ediyor. Benim adımın baş harfleriyse : ZB. İşte bu çokzel bişey ^^ Aşk tesadüfleri sever agsg.

Bugünlerde bide hep üniversiteyi düşünüyorum. Acaba nasıl insanlarla tanışacağım? Neler olacak? Kafamda deli sorular. Hayır asıl sen ne yapacaksın? Yurtdışına çıkıcak mısın? İstanbulda mı olacağız ikimiz de? Okii no stres. Düşünsene yirmi yaşımıza geldiğimizde de birbirimize hala Joong ve BB mi diyeceğiz agsg ❤ Ama çok kıskandırıcı. İleride birsürü arkadaşın olacak doğal olarak. İnşallah ikimizin de geleceği güzel olacak.

Babam şuan yengemle tartışıyor. Sonunda kapattı telefonu. Benim de yanımda ders kitaplarım var ama öylece duruyorlar. Dün beni yaşlı bir kadın aradı. Sevgiii sen misiiin diyordu. Ben de yanlış numara demiştim. Sabah iki kere daha aramış. Keşke Sevgi'ymişim gibi numara yapsaydım aggs. İçim daralıyor. Medyaya koymak için bir resim bakacağım. Buldum, cupcake! Çok tatlılar ve yemek istiyorum.

Kardeşimle Spiderman 3'ü izliyoruz again again. Ve oha mesaj attın. Tam da neden mesaj atmıyor diye düşünürken. Artık buna iyice inanmaya başladım. Seni seviyorum. Görüşürüz.

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin