2 EKİM 2014 19:05

19 1 0
                                    

#UZUNBİRBÖLÜM

Günaydın. Aslında günaydın demek için biraz geç çünkü saat 08:25. Ve ben 05:30'da uyandım 06:45'de kalktım. Ve bil bakalım gece kaçta uyuduk? 03:00'da yattım yatağa heralde bir on beş dakika sonra uyumuşumdur. Gece yarısına kadar Betülün felsefe ödevini yaptık. Hayatın anlamı hakkında bir deneme yazması gerekiyordu. Kafasında bişeyler oluşturmuştu ama toparlıyamıyordu. Sonra benden yardım istedi. Yazdık sildik değiştirdik vs. Uykulu uykulu hem güldük hem sinir olduk hem bişeyler atıştırdık. Ama güzel oldu ya. Her ne kadar üç saatlik uykuyla duruyor olsam da çok tatlı bir anı oldu. Sonra yazdık bitirdik bu seferde onu kağıda geçirme sorun oldu. Çünkü yazısının güzel olmadığını düşünüyor. Aslında birazcık özense ve harfler arasında boşluk bıraksa biraz, güzel yazacak. İşte sonra ben ona nasıl yazması gerektiğini falan söyledim. Ama olmadı. Ben yazdım. Ne anlammış be. Artık uzun bir süre hayat ve anlam kelimelerini bir arada görmek istemiyorum.

Önceden valizleri hazırlamak için uğraştık zaten. İki saat kirlilerini falan çıkardı, hem konuştuk hem eşyaları topladık. Müzik de dinledik aynı sırada. Okuldan gelince ben bi saat kadar uyumuştum heralde ondan dolayı gece o saate kadar dayandım kolayca. Ama sonra uykum geldi saat üçe doğru, kendimi hemen yatağa atmak istedim. Uf aman ne anlatıyorum .

Dün akşam etütten çıkınca kafeteryada Melissayla konuştuk sonra beraber yukarı çıktık. Sonra odama geldi konuştuk. Arkadaşlardan müzikten aileden yurttan vs. Annesi rus onun. Geçen sene de amerikaya tek gitmiş. Öyle işte.

Şuan sınıfta sekiz kişiyiz. Of gelmek istemiyorum ama gelmek zorundaydım. Şimdi otur burda saat 15:45'e kadar. -.- Zaten bir kısmında uyuyacağım. Çok uykum var. Sen de geç yattın dün gece. Aslında ödevlerinin kolay olanlarını okulda yapsan iyi olurdu. Gerçi sizde kolay ödev var mı? Çok bunaldım. Melissa sınıftan çıktı çünkü telefonla konuşuyor.

Sana uzun zamandır özel bölüm yazmadım. Yani farklı bişey. Normalde yazdığım her bölüm özel biliyosun ahsj. Neyse diyeceğim şey şu ki, aşırı gerek duymadığın sürece girme internete. Zaten sen girmiyosun diye ben de çok az girerim o zaman. Rahat olursun. Zaten bildiğin şeyleri tekrarlıyorum uf. Kendimi boğmak istiyorum. Kendimi şu okuldan silmek istiyorum.

Oha kızlar daha yeni gelmeye başladı sınıfa. Neden geldiler, geldilerse neden şimdi geldiler anlamadım ama hepsi geldi nerdeyse sınıfın şuan. Ve bunların hepsi bizim yurtta kalanlar. Yani müziğin sesini yükseltebilirim. Çünkü çok kişi çok gürültü demek. Çok gürültü müziğin sesinin arttırılmasına ihtiyaö duyulması demek. Yine zeka fışkırıyorum. Of ders dil anlatımmış. Kesin yurttan zorla çıkarıldılar bunlar. Çünkü yurtta sağlık raporun olmadan okula gidememezlik yapamazsın. Yada ilk ders nasılsa boş ikinci ders gidelim diye düşündüler bunlar. Aman neyse. Melissa arka sırama oturdu.

Pf. Saat 09:52. Üçüncü derse girdik. Başım ağrıyor yada ateşim çıkacak kendimi çok halsiz hissediyorum. Belkide sadece uykusuzluktandır. Haftaya yapacağım şeyi düşündükçe içim içime sığmıyor çok heyecanlanıyorum. Hayal etmesi bile beni çıldırtıyor. Nasıl bir duygu olduğunu tahmin edebilir misin bilmiyorum. Çok çok çok heyecanlıyım.

Selam. Off. Şuan dışardayım. Saat 18:42. Annemin gelmesini bekliyorum. Halbuki hiç gerek yoktu onlara gelmeyin dedim. Yani burda buluşsak beraber bi otobüse bincez o kadar. Tek bi otobüs için geliyolar. Onları bekliyorum diye gelen otobüse binemedim. Soğuktan donuyorum burda. O kadar dedim ki gerek yok boşuna geliyosunuz diye. Yok neymiş kalabalıkmış bişey olurmuş. Zaten otobüs gelmiyor millet sinirlendi hava da soğuk. Şimdi çoktan eve gitmiştim ben. Acayip sinirliyim hele bi gelsin patlamak istiyorum. Off. Resmen saatlerdir ayaktayım ya böyle bişey olamaz. Soğuktan dondum. Trafik varmış gelemiyolarmış bekleyecekmişim. Of tek bi otobüs gelmişti onu da kaçırdım annem yüzünden . Off. İnanmıyorum ya bi kere de beni dinleseler nolur? Yani ne için geliyosun ki zaten yolun yarısını gelmişim tek bi otobüse binip eve gitcem. Ağzımı bozmak istemiyorum tamam. Aish. Harbi gerizekalılık denir buna başka bişey değil. Millet kızını tek başına amerikaya yollar bizimkiler yarım saatlik yol için gelmek istiyolar. Of lanet olmasın. Sinirden patlayacağım.

Saat 19:04 ve ağzımı açıp tek kelime söylemek istemiyorum. Zaten bu sinirle daha fazla şey yazamam. Baiiii.

-JOONG

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin