11 AĞUSTOS 2014 / 03:35

55 2 49
                                    

☆★

Gecenin bu saatinde yatakta müzik dinleyip watty'yi kurcalayan ben. BB'ye selam olsun. Kendisi şuan uykuda. Umarım benim dün gece gördüğüm gibi harika bir rüya görür. Az önce sana yazdığım tüm bölümleri tekrar okudum. İlk bölüm tam bir rezillik ya, okuyup 'ne kadar salakmışım' diyorum. Henüz aradan o kadar zaman geçmedi ama cidden, ne kadar salakmışım. Ahaha → Bu gülüşe sen alıştırdın beni. O zamandan beri böyle gülüyorum. Bide random karışık kahkaham varya, onu seviyorum → 'ahahahajklsl' böyle birşey nasıl sevilir bilmem ama hoşuma gidiyor işte. Hayret bugün ellerim çok fazla uyuşmadı. Halbuki saatlerdir telefon tutuyorum.

Beni bu evden kaçırır mısın? Cidden gitmek istiyorum. Sen de duyarlı bir arkadaş olarak beni kaçır. Götür beni uzaklaraaa...

Yes I'm freak. Uyumak da istemiyorum ama uykum da var yani uyusam mı bilemiyorum. Sana bir tane çok salak bir espri yazacağım.

-Kahveniz nasıl olsun?

-Sade

-Sa

-As

Acaba bunu uydurmak için çok düşünmüşler midir? Gidip bir sorsana asdj. O kadar sıkılıyorum ki artık gündüzleri, kakaoda pek kimse olmuyor. Bir Yağmur oluyor, o da sabahları uyuyor aslında. Bak şimdi,  senin triplerini tahmin etmeye çalışacağım :

-Sürekli başka kişilerle konuşuyorsun, kiskaniyorum.

- Profil resmini Yagmur & Zeynep yaptın geçen gün.  (kızgın surat)

-Artık hep Fey'den bahsedip durma. Seninle ilgilenmeyenlerle niye ilgileniyorsun?

-Okulda başka kızlarla kolkola olduğunu bilmek sinir bozucu.

-Her yaptığını bilmek istiyorum.

-Yağmur'la yakınlıgın ne derece?

- Hk'yı cidden çok seviyorsun.

-Başka kızlara güzel laflar etme.

-Ben varken başkasıyla konuşmana sinir oluyorum.

-Seni benden daha çok anlayan birisi olmamalı.

-Neden sana 'birtanem' diyorlar?

-Zülalle baya yakınsınız.

- Hiç kimse beni anlamıyor.

-Diğer kızlarla özelde ne konuştuğunu bilmek istiyorum.

- Benimle buluşmanı istiyorum.

-Sevdiğin her şeyi bilmek istiyorum.

-Çok fazla 'Beni bırakma' diyorsun, anladık be.

Bunlardan bazılarını tahmin ettim ama çoğunu uydurdum. Hele en sondaki doğruysa şaşırırım. Aslında ne var ki, diyebilirsin. Ben bile diyorum kendime, yeter artık şunu söyleyip durma, diye. Şuan kulaklığı kulağımın dibine kadar soktum, müzik artık içimde. Sağır olacağım. Ha bu arada eklemek istediğin trip varsa yoruma yazabilirsin, hatta en çok istediğim tüm triplerini kakaodan yaz bana. Hiçbiri içinde kalmamalı. Hem ne biliyorsun, belki ben kanserim ve sabah öleceğim? Söylemek istediğin ne varsa söylemelisin.

Şuan dinledigim şarkının adına bak : Let me be your lover. Ne yazık ki söyleyen Jaejoong değil. Zaten JJ anca 'Seni arka koltuğuma atacam' der ahahah. Uykum var.

Uyku.

Uyk.

Uy.

U.

.

Ehehe bunu da yaptım ya rahat rahat uyuyabilirim artık. Saat 03:03. Şarjım %44. Sana kendim hakkında başka ne anlatabilirim?

× Dedikodu yapan hiçkimseden hoşlanmıyorum, hiç hiç hiç. Ama arada azcık yapıyorum o ayrı.

× Geçen bölümde okulu o kadar ayrıntılı anlattım ki şuan okul diyince kusasım geliyor.

× Neyse bizim okulda sapık hocalar var.

× Bide okulda salak ama çok sevdiğim bir erkek hoca var, sürekli bana takılıyor.

× Bizim okuldaki bazı kızlar makyaj deposu.

× Sofraya oturmadan önce ve oturduktan sonra ellerimi yıkarım asfg.

× Akrabalarım içinde en sevdiğim kişi Ayşenur.

× Inadım inat biriyim.

× Şuan müzik eşliğinde ayaklarımı salliyorum.

× Ayranı severim. Sade soda sevmem ama içerim.

× En sevdiğim renkler mavi ve siyah. En sevdiğim rakamlar 2 ve 7. En sevdiğim sayı 27. En sevdiğim yemek makarna. En sevdiğim mevsim kış.

× Bir salak olduğumu söylüyorum.

× Arkadaşlarım genelde benim seçimlerimi beğenir ve güvenir. Yani zevkimi severler.

× Çok üşengeç biriyim.

× Ağlamak hobim .

× Aahhgg yazmaktan bıktım. Cidden kendimi yazmaktan bıktım. Çok sıkıcıyım. Buraya deli gibi saçmalamak istiyorum ama kitaplara saygım olduğundan yapmıyorum hehe.

Çok terledim. Bir de hayatımda hiç futbol oynamadım, bu da bir itiraf olsun. Bide 7. sınıfta dershanedeki bir anımı anlatacağım. Erkekler maç yapıyordu, biz kızlar da oturuyorduk. Baya konuştuk falan. Sonra dünyanın en önemli sorusunu (!) sordum kızlara :

Dünyada sadece siz ve zenci bir adam kalsanız, onunla şaapar mıydınız?

Kızlar kıkırdıyor felan, ay hayır tabiki falan diyorlar. Ben de kendi sorumu cevaplıyorum : Ay bn ypmzdm yhaa ıyk .s.s

BU KADAR DA GEREKLI VE ZEKA KUPU BIR INSANIM İŞTE.

Yani eski anılarımı anlattıkça utanmamak elde değil. Sana bir de çook eski ama komik bir anımı anlatacağım :

Biz taa eski evimizdeyiz, okula gitmiyorum daha. Gidiyorsam da birinci sınıf daha. Neyse kuzenim bize gelmişti. O zaman biz en üst kattaydık, terasımız vardı ve üstünde çatı vardı. Ama çatı dediğim, sarı kalın plastik gibi bişey yani, adını bilmiyorum. Neyse biz oraya ip bağlamıştık, salıncakta sallanıyorduk. Annem ve teyzem de yanımızdaydı. Sonra biz baya hızlandık, hızlandık. Sonra paatt! Kocaman çatı üzerimize çöktü. Gerisini hatırlamıyorum ahaha.

Şimdi ben uyumalıyım. Uyuyup rüya görmek istiyorum. Sweet dreams.

-Italik yazmak da bayağı güzelmiş ha-

Bu geceki 39292771. esneyişimi de bitirdikten sonra, sana iyi geceler diyorum. (Bak orda 27 oldu, bilerek yapmadım) Artık kakaodan sıkıldım. Ve bu sene ben de derslerime çalışacağım. Sana söz veriyorum. Bu sözü tutacağım. JYJ zaten askere gidecek, okul zamanı pek bir şey olmayacak yani. Arapça dışında diğer derslerde elimden geleni yaparım. Dersleri dinlerim. Of.

Hedefinin olmaması çok berbat bir şey. Ne için mücadele ettiğini bilmeli herkes.

Sleep mode on. Listening : Evanescence - My immortal.

Okey. I love you. I love you so much. See you on.

-JOONG ☆ ★

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin