23 Eylül 2014 Salı 15:52

26 1 22
                                    

BU-NE-DİR-?

Çok sıkıldım. Okuldayım saat 09:41. Oh burası ne güzel parfüm kokuyor. Sonunda istediğim gibi giyiniyorum. Bir haftadır eteği bekledim çünkü . Tenefüsteyiz, ilk iki ders inkılaptı, bundan sonraki ders boş. U la la la ~

Ya şarkıyı son ses dinliyorum ama bu ses bana az geliyor of. Çünkü sınıf gürültülü. Sakız çiğniyom sabahtan beri. Derste bile hocanın yüzüne baka baka çiğnemişim sonradan farkettim ama sonra yine unuttum yine çiğnedim Anaaaa ben şarkı indircektiiim unuttum hemen not almalıyım. Dün etütte seni düşünmekten, Melissaya bakmaktan, uykuya karşı koymaktan derse odaklanamadım. Ama yine de çalıştım yani tekrar yaptım anladım. Hey, hitabetten çıktık. Hitabeti çok seviyorum hoca bize hep anılarını anlatıyor, hocayı da çok seviyorum, aynı zamanda idarecimiz. Saat 10:21. Keşke hoca hep derse girse. Birkaç tane resim çekindim. Camın önünde oturuyorum yani sıram burda.Azcık rüzgar esiyor. Kızlar müzik dinliyor. Ay çok sıcak. İyiki çok kalın giyinmemişim. Ben derse dönüyorum. Bai.

Selaamm matematikten çıktık. Güzel geçti, bugünkiler çok kolaydı. Güzeldi yani neşeliyim şuan. Saat 12:02. Ay hıçkırık tuttu. Karnım aç. Yanımdaki kankasınylan kek yiyor, onlar benim bu okulda tanıştığım ilk kişiler. Yanımdaki büşra arkamdaki zeynep. Oda arkadaşım da arkamda oturuyor. Değişiyor tabi sürekli. Allahım ben niye bu kadar yalnızım. Hoca sınıfta kızların sorularını çözüyor. Tuşlara bakmadan yazabiliyorum hahaha. Ne zekiyim ya. Mükemmellik benden sorulur. Yanımdaki kızın kek çöpü benim önümde, bu hangi mantık? Ya şöyle uzun uzun yazmak istiyorum bişeyler anlatmak istiyorum ama ne diyeceğimi bilmiyorum. Hocayla bi soru çözüyoruz ama hâlâ cevabını bulamadık, yanımdaki kızın sorusu. En son dayanamadım sırama oturdum. Hoca hala anlatıyor çözmeye çalışıyor sjjd. Kızlar O Ses Türkiye 'yi canlandıracaklar jüri üyeleri gibi oturdular. Uhde de şarkı söyleyecek ama hoca sınıfta ya. Dans falan edecekler ahsh harbi komikler. O SES KARTAL

Bugün oda arkadaşlarım bana hesap sordu çok sinir oldum. Bugüne kadar beni beklemeden gittiler vs bugünlerde ben erkenden kahvaltıya inince hesap soruyolar. Bugün beraber indik ama ben başka yere oturdum sonra bana sen niye bizimle oturmadın diyorlar. Sanane kardeşim! Aish. Güleriz eğleniriz ama bu sana bağlı olduğum anlamına gelmez. Neyse.

Bu sınıfta barbie gibi güzel kızlar var çok kıskanıyorum yani kıskanmak değil de imreniyorum. Nasıl öyle güzel ciltleri ve fizikleri olabilir ki intihar edecem. JJ haklı yani, tabi o beni görmediği için 'türk kızları güzel ' diyor bi görse lafını geri alacak.

Yahu hoca lütfen sınıftan çık artıkk hâlâ aynı soruyu çözmeye uğraşıyorlar Ya biri bana yemek alsın. KEK İS-Tİ-YO-RUM. Şöyle kocaman browni kolisi olsa ne güzel olurdu. Kantine gitsem acaba hoca gelir mi ben sınıfa dönene kadar?

Ama neyse zaten yemekhaneye incem birazdan. Dersimiz sosyal etkinlik o yüzden boş. İki dk hümeyranın yanına oturdum. Ya ben çikolatalı süt istiyorum. Hah şimdi Uhde şarkı söylemeye başladı. Evet sınıf boşaldı. Yemekhanedeyim şuan saat 12:38.

Oh yemeğimi de yedim karnımı doyurdum, oturdum müziğimi dinliyorum. Sınıfta beş kişiyiz şuan. Yaşasın yemekhaneye erken gitmek! Saat 13:04. Bir saat altı dakika var bir sonraki derse. B A Ş A K. Save your will be there. ,*@$"=:)|......]&~¥^€[%β𮤠. Ya of Rana çikolata yiyor -.- Rana bence bu sınıfın en güzel kızı, en barbie olanı. Onun yanındaki Aybüke'yi de çok beğeniyorum, çok tatlı. Zeynep beni biraz kıskanıyor galiba hümeyrayla beraber olduğum için. Zeynep onun sıra arkadaşı aynı zamanda yakın arkadaşı gibi. Öyle işte. Benim en yakın bulduklarım biri Hüsna. Cidden çok tatlı ve içten bir kız, onun benim yakınım olmasını isterdim. Böyle bana gülümsüyor falan koluna girmek istiyorum. Tabi içimden bunları diyorum ama tek yaptığım oturmak. Ya lütfen gözümün önünde çikolata yemeyin ya Ya burda kızlar hakkında yorum yapmak istiyorum ama sonra güzelliklerine nazarım değer felan ne bileyim çok överim kötü bişey falan olur o yüzden yazmıyorum ajjs. Bu arada bugün Melissa bi kıza 'çok tatlısın ya ısırmak istiyorum seni' dedi. Tabi ben orda kıskançlık geçiriyorum. Çok kıskandım -.- Kızın yüzünü de göremedim.

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin