26 Eylül 2014 Cuma 23:47

25 1 6
                                    

İstanbul'daa kimim varr ✨

Birisi Aybegüm'e bu güzel kazaklar giymemesi gerektiğini söylesin. Olmuyor yani olan var olmayan var. Şuan acayip Doctor Who izleyesim geldi neden bilmiyorum ama izlemek istiyorum. Eve gidince izleyeyim bari. Şuan saat 08:08. Hoca geldi, ilk iki ders felsefe. Melissa bugün kot ceket giymiş. İstanbul'daa kimim varr. Bugün evime gidiyorum yaşasın. Bikaç sene önce evden kurtulmak için can atıyodum ama şimdi sürekli yurtta kalmak istemiyorum. Çümkü değiştim. Kardeşim hastaymış çok kötü, konuşamıyomuş bile. Of.

Oda arkadaşlarımdan Betül, dün bir fikir ortaya attı. Biz de bir tiyatro eserini  kendi aramızda canlandırsak nasıl olur dedi. Biz de boş bir zamanımızda yapmayı düşünüyoruz. Şuan ikinci derse gireceğiz.

Kendime su aldım, yurttayken doldurmayı unutmuşum. Bizim kantinde herşey pahalı, normal fiyatlarına göre. Biliyor musun oda arkadaşlarımdan biri (Süeda) benim tellerim olduğunu dün akşam öğrendi. Düşün iki haftadır beraberiz ama bana 'Aa senin telin mi vardı ki' dedi. Yani ben söylemesem kimbilir aylarca farketmeyecek. Zaten biz orda koptuk gülmekten. Ama herkes böyle diyor yani kimse benle ilk konuştuğunda falan tellerim olduğunu farketmiyor. Çünkü ağzım kapalı konuşuyorum/konuşuyormuşum. Bir ay boyunca benle konuştuğu halde farketmeyen arkadaşım vardı.

Eşarbımı düzeltmek için lavaboya gidecektim ama yine unuttum neyse. Deminden beri su içiyorum ve aklıma Hk geldi. O çok su içiyordu, ben bir şişe suyu sabahtan akşama kadar bitiremezken o üç şişe bitiriyordu, yada daha fazla. Böyle bir buçuk litrelik getirmeye başladı sonra. Sonra da tenefüslerde hep tuvalete gidip beni yalnız bırakıyordu hain. Hahaha.

I feel something so wrong. Ay bugün kütüphaneye gidip kitap almam lazım haftasonu okumak için. Dün akşam Betülün kitabını aldım okudum biraz. Felsefe dersinde derse katıldım hatta parmak kaldırıp katıldığım ilk ders felsefe. Hoca okumamız için ödev verdi ama ben dün okudum zaten onları haha.

Üçüncü derse girdik ama hoca gelmedi. Elif selca çekiniyor. Melissa sınıfa girdi elinde simit ve telefonla. Halime önüme oturdu. Elif hala çekiniyor. Ahsen her zamanki gibi çok tatlı ve neşeli. Kızlar kendi aralarında şebeklik yapıp dans ediyor. Sıra arkadaşım arkamdaymış. Zümrayla konuşuyor. Aybegüm ağzında lolipopla sınıfa girdi. Halime narçiçeği gömlek giymiş. Ben biraz kitap okuyacağım BB'm. Saat 09:55.

Saviour will be there

When you feeling alone, oh ~

Nasılsın? Wattpad günü yaptım bugünü resmen, bir sürü kitap okudum, gereksiz olanları kaldırdım. Yalnız'ı okudum ve sonra bunu gerçekten ben mi yazdım dedim? Cidden çok değişik geldi yani okuyunca bile o ruh haline girdim. Yazmayı denedim yeni bölüm ama olmuyor. Yapamıyorum.

Canım Dido çekiyor. Tenefüs gelse keşke hemen. Saat 11:50. Zehra Betül bana güldü. Bizim sınıfın 3/4'ü yurtta kalıyoruz, aynı yurtta. Ama çoğu 3.katta, ben 4.kattayım. Sabahki salamın tadı var hala ağzımda T.T beybee ayv biin ayv biin pılaying hardd pf çok sıkıldım. Keşke bir konu isteseydim senden de o konu hakkında yazsaydım. Mesela ne olabilir? Sevdiğim şarkıları falan biliyosun zaten yada ne tür sevdiğimi. Nasıl giyindiğimi anlatmama gerek yok.

Kantine gittim poğaça (kadın bana peynirli vermiş!) , alpella ve dido aldım. Poğaça midemde. Alpella girmeyi bekliyor. Derse girdik. Süeda (oda arkadaşım) Malcom X'e aşık haha ay onun tepkilerini gördükçe çok gülüyorum. Sürekli konuşuyorlar derste Zeyneple. Şarjım sabah %85ti şimdi %48.

Üzgünsem yemek yerim. Özellikle çikolata yada çikolatalı şeyler.

Karnım tok ama çikolata yemek istiyorum. Ama tok olduğum için yemiyorum acıkmayı bekliyorum ahdh.

Başım ağrıyor. Çok sıkıldım. Yatmak istiyorum.

Melissanın eteği niye kısa? Çünkü onun boyu çok uzun T.T Cidden çok uzun.

Uyuyacağım tenefüste.

Merhaba. Şuan saat 14:58. Hiçbir şey yazasım yok. İki saattir üstüste Hurts -Silver Lining dinliyorum. Bunun devamını yazabilirsem eve gidince yazacağım.

Merhaba tatlım. Şuan otobüsteyim. Saat 18:41. Uzunçayıra daha çok varmış. Ama ekran da yok nasıl takip etcem bilmiyorum. Neyse. Ayaktayım. Tutunmak zorundayım. Yağmur yağıyor. Gelirken uhde ve betülü gördüm. Onların orda ne işi vardı acaba? Neyse ben kaçar.

Annem tavuk göğsü yapmış yaşasın. Böyle neşeli ortamları özlemişim.

İyi geceler.

-JOONG

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin