Her hafta bugün uyuyamıyorum. Her pazar gecesi -yurda gideceğim için erken uyumam gerektiğini bile bile- uyumuyorum. Şuan wifi açık istersem kullanabilirdim ama wifiye bağlandığımın bile öğrenildiğini görünce o yürek kalmadı. 2,5 MB da internet pakedim var, her şey çok güzel. Yurtta zaten çok az bağlanıyorum oranın wifisine. Babam geldiğimden beri benle ilgilenmiyor biliyor musun? Annemle de günlerdir arası soğukmuş. Annem ona sebebini sorunca 'sen sus bilmediğin şeyler var' dedi dün akşam o zaman çok korktum. Sonra bugün ben uyumak üzereydim. Babam kardeşime bize neden böyle soğuk davrandığını anlatmaya başladı. Neden biliyor musun! Hat yüzünden. O hattı kullanmayın dediği halde kullandığımız için. Ona inat yapıyomuşuz. Kafa yapısını görüyor musun? Eğer devam edersek benim elimden herşeyi alcakmış ve annemle de ilgilenmicekmiş. İnanabiliyo musun? Tabi o bunları duyduğumu bilmiyor. Bende yemin ettim ki eğer o bana hat alırsa onu kulllanmayacağım. Amacı ne anlamıyorum. Ne farkeder o alsa yada biz alsak, sonuçta hat?? Öyle nefret ediyorum ki bu huylarından... Damarlarımdan tiksinti akacakmış gibi hissediyorum. Umrumda değil. Ben de onunla ilgilenmiyorum. Tek üzüntüm annem. Kendini harap ediyor. O kadar çok üzülüyor ki.. Ağlıyor. Keşke bu kadar duygusal olmasaydı. Üzüntümü ve özlemimi dışa vurmuyorum çünkü hemen üzülüyor. Kardeşim zaten yalnız kalmış. Ve de ona karşi sinirlerime hakim olamıyorum salak gibi geldiğimde onu üzüyorum. Herşey berbat. kaç yıllık arkadaşım günlerdir beni arıyor ama ben onu arayamıyorum. İhtiyaçlarım var ama babam benle ilgilenmiyor. Tek gitmek istemiyorum gidecek arkadaşım da yok. Üşüyorum. Annemi mutlu etmek istiyorum ama yapamıyorum. Seni görmek istiyorum ama yapamıyorum.
Babam eposta şifresini değiştirmiş. Ama ona twitter bildirimi gelmemiş sanırım. Gelmese bile artık hesabımı açamam. Neyse. Yine bugün bissürü şarkı ve üç albüm indirdim. Jyj yada JJ dinlemedim bugün. İki tane muz yedim. Ve annemin yaptığı pastadan da iki tabak yedim. Başka naptımmmm.. Kardeşimle ing ve mat çalıştık. Test çözdüm. İnternetten mağazalara baktım. Annemle ve kardeşimle film izledik. Yattım biraz. Aman.
02:22. Uyuyor musun? Ağladım. Ağlayınca sinirim gidiyor. Cuma akşamı da korkudan ağlamıştım. Şimdi neden ağladım bilmiyorum ya. Bugünlerde içimi bir hırs bastı. Tek başıma ayakta kalabilmek için iyi bir yerlere gelebilmek istiyorum. Aslında ingilizceyi de seviyorum. Keşke uyusammm ve hiç uyanmasamm.. Şuan Devin Townsend - warrior dinliyorum. Of ya bu kadar karamsar olmamalıyım. Neyi dert ediyorum ki? Cidden. Her an her aksilik olabilir ama herşeyi büyütüyorum. Buralarda neşeli bi şarkı olmalıydı derkenn buldum bile. Yarın da bissürüüüü şarkı indircem. 29 ekimde sizinle buluşamıycam sanırım. Aslında net pakedimin son kullanma tarihi 29 ekim biliyo musun? Ama iki hafta önce bitiyor ki çok çok az harcadım resmen hergün gıdım gıdım girdim. Gıdım gıdım? Gıdım gıdım gıdım gıdım. Cause i dont care if i lose my mindd derken ALL I WANTED başladı ki az önce seninle en sevdiğimiz Paramore şarkısını konuştuğumuz zamanı hatırlamıştım. Ahh ah. All i wanted was youu.. Değiştirdim çünkü neşelenmem lazım. Nedenki lazım? Neşelenince noluyo ki. Disney dünyasına adım atıyorsun o zaman herşey güzel oh ne mutluyum felan vuuu. Çünkü üzülmek saçma çünkü üzülecek bişe yok. Varsa da o benim salaklığım olur. Telefonda çok az neşeli şarkı var ya biraz indirmeliyim. 02:33. Yazmaya doyamıyorum.
.................
Sıkıcı sıkıcı çook sıkıcı. Acaba şuan nasılsın görünüş olarak. Gözlerim acımıyor yani uykum gelmedi. Şom ağzımı açtım kesin şimdi acır. Sen ne söylesen o yada ona yakın bişeyler oluyor o yüzden ağzımızdan yada klayvemizden çıkan kötü sözlere diklat edelim Paşa K. Cidden İÇİME FİL OTURDU. Oturmuş kalkmıyor. Ayılarla aram iyidir ama bir file de hayır demem. Üç saattir müzik dinliyorum ne çabuk geçti zaman. I found myself in wonderland..
Şuan aklımdaki kişi Hayden. Ahg. Bide E.Den bide Avril bide sen. Bide uykuu. I like your smile. Korkuyorum şuan. Etrafta garip yaratıklar varmış gibi. Karnıma bi his girdi. İki büklüm olur gibi. Senin merti sevdiğini sandığım zamanki his. Korktuğumda stresliyken heyecanlandığımda baskı altındayken böyle oluyor. Karnım çok tuhaf oluyor sanki yemek borumdan hava alıyomuşım gibi tıkanmış hissediyorum. Özellikle de korkunca. Zaten kalbim pır pır atıyor korkunca. Hızlı hızlı nefes alıyorum. Şuan sana korktuğum zamanki halimi betimliyorum resmen. I cant be strong. Dışarı çıkıp dolaşmak istiyorum şuan. Keşke beraber yatıp sarılacağım bir beden olsaydı. Kaslı bir erkek bedeni ahaha. Öksürdüm. Ayıp zeynep ayıp. İçimdeki fil hala kalkmadı. Of. 02:54.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
Non-FictionBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...