Put you on my back seat...
Back seat...
Bugün tam 5 kişi ile tanıştım. Artık herkes o kadar karışıyor ki kiminle ne konuştuğumu bile hatırlamıyorum. Bide hep 14 yaşındakiler buluyor beni ya -.- Benden büyüklerle de ne konuşacağımı bilmiyorum. Öyle birşey.
Uykum var. Karnımın ağrısı geçti çok şükür. Karın ağrısından nefret ediyorum. Özellikle de içim kan ağladığı zamanlarda. -Hep Beyza alıştırdı bunları- Sakız patlatıp duruyorum şu an.
Sonsuza kadar sana yazabilirim sanırım. Anlatacak bir şey kalmasa bile saçmalar dururum. Az önce senin bahsettiğin karatay (?) diyetini anneme anlatmak için salona girdim, vuu beni takan yok. Kardeşim çizgi film izliyor, babam gazete okuyor, annem babama bakıyor ve gidiyor. Sadece 'Anne , anne!' diyebildim. Annem de popoma bir tane şaplatıp gitti -utanıyorum şuan-
Şimdi başak, yavrum seni çok iyi anlıyorum. Bak bunları açık açık konuşmak hoşuma gitmiyor ama ne yapayım. Senin kıskanınca nasıl hissettiğini biliyorum. Soğuyorsun böyle. Mesela bugün kakaodan bir ara gitmen gibi. Ben bu sebepten olduğunu düşündüm. Kakaoda konuşmuyordun ama burda hikayemi okuyordun. Böyle bir soğukluk hissi gibi. Mesela ben kıskanınca kıskandığım kişiden soğuyorum, ondan uzaklaşma ihtiyacı hissediyorum. Saçma bir duygu işte.
Şimdi onu boşver de, sana az önce aldığım harikaa bir haberi anlatayım. Hani biz taşınacağız ya, taşınacağımız siteyi babamın firması yapıyor. Ve bil bakalım bizim taşınacağımız daire kaçıncı kat kaç numara ?!
7. KAT 27. NUMARA !!!Babam benim 27 sayısını sevdiğimi bildiği için o daireyi seçmiş. Allahımm ölüyorum şuan. 27 ya! Ben bu sayıya ne ara bu kadar aşık oldum bilmiyorum ama, harika bir haber bu. Üstelik 7. kat. Babam bana söylediği zaman gözlerimi görmeliydin, hazine görmüş gibiydiler. Bum clap bum bum clap diyip no mercy söylüyorum şuan.
Sana çook yazmak istiyorum. Ama önce gece olmasını beklemeliyim.
Öptüm seni.
-JOONG ☆ ★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
No FicciónBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...