17 Mart 2015 Salı 15:51

19 1 0
                                    


Öhö öhö hasta bir adet joong'tan merhaba.
Beyni de hasta bu arada belirtelim.
Cidden ölüyoruuum öyle böyle değil. Cümle bile kuramıyorum. Alnımı, kulaklarımı, boynumu hissetmiyorum. Boynumdaki bezeler uyuşturuyor boynumu. Cidden o kadar kötü bir his ki anlatamam. Saçlarımı ve kollarımı bile hissetmiyorum resmen. Sadece bu kötü his geçse bile rahatlayacağım çünkü beni deli ediyor.

Saat 00:17. Aslında uyumuş olmam lazımdı. Ama boş boş oyalandım, kızlarla falan konuştum ve bayağı güldük derken şuan yataktayım. Karnım aç. Şuan telefonumda 1288 tane şarkı var. Keşke hepsini yükleyebilseydim.

Bugün sana kocaman kocaman teşekkür etmem gerek ama edemedim. Çünkü bu halime rağmen sayende gülebildim. Ve de ben cidden güldüm o yüzden bana inanmamazlık yapma! :( İnsanların bana inanmamasından nefret ediyorum. Ve boğazım çok kuru.

Artık ciddi ciddi konuşma özürlüsü olduğumu düşünüyorum. Rahat rahat konuşamıyorum bile.

SNSD'nin dinlediğim tek bir şarkısı var dokuzuncu sınıftan beri, o da Oscar. Yurttayken bi kız vardı. Ben ona snsd yi hiç sevmiyorum falan demiştim. O da seveceğin türde şarkılar atayım seversin demişti. Ha bide Flower power var. İşte bu ikisi ama Oscar ı daha çok seviyorum.

Girls Day de mükemmel bi grup . Ama herkes seviyor. O yüzden ilgilenesim yok ama şarkılarını seviyorum hshdjs.

Çok kötüyüm. Bugün senin minik kızın gibi hissettim sgshs. Of BB. Keşke kalbimi okutabilseydim. Ve uyuyacağım. 00:33.

Sadece Hyuna nın mükemmel olduğunu yazmak istedim ve şimdi tekrar gidiyorum. 00:39

Gud morning, yazıyodum tam Büşra bana kivi ikram etti. Allahtan ekşi diil. Saat 08:43. 4Minute - Cold Rain dinliyorum, sen de dinlemelisin mutlaka. Dürürü dürürüü.. İlk dersimiz dil ve anlatımdı. Sabah saat 05:30'ken ben 7 sanıyodum, bide müzik çalıyordu, kahvaltı müziği sandım sonra kızları uyandırmaya falan çalışıyorum, Betülün komidinine vuruyorum agss sonra uyumuşum Betül bizi uyandırdı bir baktım saat 6. Ama tabi kalkmadım, yatmaya devam ettim, en son Betül panjurları son ses gürültü yaparak çekmeye başlayınca kalkmak zorunda kaldım 06:50 gibi. Kahvaltıda senle konuştum zaten. Onlar önden çıktılar, aşağıda beni beklediler bikaç dakika. Su şişemi elimde taşıdım bu sefer, kızlar güldü agsh. İkinci bi su gölü istemem çantamda. Betül de koluma girdi okulun orda. Üçümüz  de beyaz kulaklıklarımızı takmıştık. Öyle.

Vücudumdaki hissi nasıl tarif edeceğimi buldum. Hani dişini uyuşturdukları zaman dokununca çok garip hissedersin ya, sanki binlerce katman altta gibidir, işte aynen öyle.
Bu hoca da bigün derse girmese şaşarım. Bugün beden dersi var ama katılmayacağım hocaya söyleyip. Yaşasın bedenden kayırıyorum! Hangi akla hizmet beden dersi koyarlar anlamıyorum artık. İlkokuldan beri aynı şeyler. Diş lastiklerimi taktım, akşama ağrıdan ölebilirim.  Telefonumun kabı kırıldı yeni bir tane almak istiyorum. Ama hangi renk olmalı? Mor. Evet mor. Zaten bi tane mavi var o yüzden mavi almayacağım. Dün yurtta çekiliş vardı, ben Zümraya hediye alacağım. Acaba bana kim ve ne alacak o.O İnşallah zengin birisidir agshshhd. Yada zeynep büşra 'nın ben olduğumu bilseler yeter. Çünkü çoğu kişi beni tanımıyor da. Aslında katılmak istemiyordum ama yine de kabul etmiştim. Betülle Süeda katılmamış. Belki bugün okuldan gelince spor salonunda koşarım. Tabi sonra açlıktan ölürüm. Her yerim ağrıyor. Biraz yatacağım. 09:13.

Edebiyat hocası bize test çözdürüp kontrol etti. Saat 11:00. Tek isteğim yurda gidip yatmak. Okula gelmek istemiyorum. Kütüphaneden aldığım kitap da ıslandı dün ve kuruyunca şişko bi kitap oldu. Şimdi onu inceltmek için üstüne kalın bişey koydum aggs. Canım dondurma istiyor. Dün akşam alıcaktım ama kendimi tuttum. Zaten tadını alamayacaktım. Sınavların başlamasına iki hafta kaldı ve ben çalışmıyorum, tebrikler.

Yo yo. 14:14. Öğle arasında Taeyang'ın albümünü dinleyerek uykuya dalmışım. Ama hafif bir uyku. Sonra uyandım, beden saati gelmişti. Çıktım yukarı, lavaboya uğradım önce tabi. Sonra Zeyneple Büşra tenis oynuyorlardı, Süedayla Hatice de vardı, bende kalorifere sırtımı yasladım onları izledim. O kadar komikti ki anlatamam. Çok komikti, topu almak için birbirleriyle kavga ettiler. Sonra başka top almak için beden hocasının odasına girdik. Orda dijital tartı vardı. Üstüne çıktık (aa ne garip, altına inmemiz gerekirdi) ben 50,5 kiloyum. Orda ısıtıcıda ellerimi ısıttım. Zeynep de tartılcaktı, kilosunu kimse görmesin diye herkesi odadan çıkardı. Bu arada bu zeynep benim yakın arkadaşım olan zeynep diil, başka zeynep. Neyse işte ben çıkmadım, söz bakmıcam dedim. Cidden de bakmadım. Sonra tam tartının üstündeyken büşra kapıyı birden açıp kilosuna baktı agshshs koptum orda. Hoca çok geç geldi o yüzden ders işlemedik. İki hafta daha yokmuuş yaşasın. Büşralar kantine gidiyodu onlara peçete aldırdık.

Melissanın çorabı yine çekmiş agsh hep çekiyor. Çünkü incecik sanki yok gibi. Yarın okula gitmek istemiyorum. Betül de gitmesin ikimiz odada yatalım.

Melissa eyeliner çekmiş, ben de diyorum bugün niye daha güzel. Sadece bir ders kaldı dayan büşra. Bak kendime büşra dedim. Biraz alışsam fena olmaz herhalde. Şuan sınıftaki herkes yatıyor. Camı örttüm perdeleri çektim, sınıfı iyice uyku moduna soktum. Öğretmen sandalyesine yayılıp peteğin yanına geçtim. Oh mis. Herkes dondurma yiyo yeaa betül 2.dondurmasını yiyor. Akşam bende yicem banane. Resim çektim sana atıcam. Gülen foto evet ^^ 15:02

Gidiyorum odama. Bai.

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin