01:45 saat.
Coldplay - The scientist dinliyorum. Bu akşam olaylı geçti. O toplantı yüzünden. Melisa yanıma geldi toplantıda neler konuşulduğunu sordu. O inmemiş. Sonra zümranın sinirleri bozulmuş ağlıyomuş. Onların odasına gittim melisa da arkamdan geldi. Sekiz kişi vardı tahminen odada. Orda konuştular işte. Hoca geldi o da konuştu falan. Ben çok konuşmadım. Arada benim fikrimi sordular yada bana takıldılar ama geçiştirdim. Öyle. Sonra odaya geldik. Dondurma yedik. Konuştuk konuştuk. Sonra yattık. Wattpad değişmiş. Ama sevdim bu halini. Bugün Çağrı'dan vişne aromalı sıvı sabun aldım. İlk başta ilaç gibi kokuyo diye düşündüm ama artık güzel kokuyor. Aslında çok uykum yok. Sadece yeterince tuhaf hissediyorum. Şimdi uyuyacağım. Kocaman iyi geceler. Hep iyi ol. 01:51Okul ve lanet olası sıkıcılığı. Okuldan bık tım. Son iki ders boş ve betüller kaçtı galiba. Çünkü sosyal etkinlik dersi olduğu için yoklama alınmıyor. Huf. Ben de yatıyorum. Karnım aç diil çünkü sabah kahvaltısını yaptıktan sonra dondurma yedim sdghfds. Dün sorduğum sorulardan cevaplamadığın üç tane kaldı. Melisanın dün attığı snapler o kadar komik ki anlatamam. Keşke kaydedebilseydim bence şu ana kadar attığı en iyi snaplerdi. Bütün sınıf bugün onu izliyordu aghgshs. Dün akşam geldi bana snapleri hakkında ne düşündüğümü sordu.
All alone dedim sana. Sana dedim. Askerde dedim. Yorulacak dedim. Ağlıyor dedim. Uzakta dedim. Hufhsgshshf . Canım sandwich dondurma istiyor. Neden almıyorum ki? Şuan onu düşünüyorum. Gidip alıcam ya. Beni iki dk bekle. Kantin çok uzak çok üşeniyorum... Geldim. Buz gibi rüzgar esiyor ve bu havada dondurma yiyorum. Sınıfta çok az kişi kaldık. 13:51.
Dıı dıı dıı. Saatlerce uykudan uyanan joong. Saat 22:54. Her şeyi kaçırdım. Ve hala uykum var. Nedir bu uyku hastalığı? Ders çalışmam gerekiyor normalde. Odada başka bi kız var ve şimdi konuşacaklar ve dikkatimi toplayamıcam.
O kadar sıkıldım ki. Hekayla konuştuk bugün. Uzun bir aradan sonra ilk defa törene kaldım bu hafta. Bizim müdür yardımcısı psikopat. Şimdi uyuyacağım. Keşke şuan konuşabilseydik. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
NonfiksiBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...