☆★
00:14 now. Im writing my story to you. It is my passion.
Şu grup yüzünden artık ingilizce düşünür oldum. Gerçekten, artık evde ingilizce konuşmamak için kendimi zor tutuyorum. Bu da iyi bir şey sanırsam. O kadar uykum var ki.. Bir de bugün dediğin "Uykum var deyip yazmaya devam eden joong..." lafını çok beğendim. Çok komikti. Sana bugün yazacağım konuyu da belirledim. Nefret ettiğim şeylerden bahsedeceğim. Ve bu gece neşeli şarkılar dinleyeceğim ki uykum gitsin, bir daha gelemesin. Şuan sırtımı duvara yaslamış bir vaziyetteyim ve bu hiç konforlu değil. Sırtım acıyor. Oha az önce nerdeyse yakalanıyordum.Of. Acayip action yaşadım şuan.
Peki ben direk Nefret Ettiklerim adlı konuşmaya geçiyorum. Tamamen orjinaldir.
NEFRET ETTIKLERIM
《INSANLAR》
▶ Ikiyüzlü insanlar.
▶ Yazdığım uzuuun bir yazıya kısacık cevap veren insanlar.
▶ Ağlayınca başıma toplanan insanlar.
▶ Birileriyle alay etmekten zevk alan kişiler.
▶ Sahip olduklarından dolayı kendini büyük görenler.
▶ Özentiler.
▶ Benim yazılarımı benden izinsiz okuyanlar.
▶ Misafirler.
▶ Sıradan birinin bana ait herhangi bir eşyayı izin almadan kullanması fakat en yakın arkadaşımın kullanmak için izin istemesi. İkinci seçenek bazen hoşuma gidiyor ama sorması çok saçma. Ve bana ait eşyayı o kişiyle aramda herhangi bir yakınlık olmadığı halde istediği gibi kullanan kişilerden nefret ederim!
▶ Sözünü tutmayan insanlar.
▶ Insanlara önyargıyla yaklaşan şahıslar.
▶ Bana aşırı derecede trip atanlar.
▶ Beni her türlü kısıtlayan kişiler. Ben kova burcu bir insanım ve en belirgin özelliğim özgürlüğüme düşkün olmamdır. Yani beni kısıtlayan insanlardan nefret ederim. Ki bu her türlü olabilir. Mesela bana sarıldığında ben sana 'bırak' diyorsam, ve sen hala devam ediyorsan, ben o noktada seni virüs gibi algılarım. Yani cidden ben hoşlanmadığım halde bana sarılmaya devam eden insanlardan nefret ediyorum. Zaten o benim için sarılmak değil sıkmak oluyor. Bir de beni arkadaşlarım konusunda kısıtlayan ailemden nefret ediyorum.
▶ Boşver dediğim halde soru sormaya devam edenler.
▶ Kendilerine acındırmaya çalışanlar.
▶ Benim yanımda en iyi arkadaşlarımın dedikodusunu yapanlar.
▶ Ben bir şeyi istemediğim halde ısrar edenler.
▶ Abazalar.
▶ İnsanları dış görünümlerine göre yargılayanlar.
▶ Sürekli küfür edenler.
▶ Direk yüzüme bakanlar. Yani suratıma o kadar uzun bakmayın asfg.
▶ İftira atanlar. İftira en nefret ettiğim şeydir.
▶ Eşyalarımı kurcalayan şahıslar.
▶ Kapısını kapattığım bir odaya pat diye dalanlar.
▶ Bir şeyi doğrudan söylemeyip de iki saat eveleyip geveleyip anlatanlar.
▶ Ayrımcılık yapanlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
No FicciónBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...