18 AĞUSTOS 2014 / 16:52

34 2 1
                                    

Merhaba Joonglover.

Aslında bir şeyler yazıp seni kısıtlamak istemiyorum ama yazacağım.

Kendini begenmiyosun, bunu yapmamalısın.

Bana güvenmiyorsun.

Çok fazla dökmüyorsun içini.Hep birilerini dinliyorsun ama sen çok anlatamıyorsun.

Of, bu zor. Çünkü senin yapmanı istemediğim bir davranışın yok. Düşünüyorum şuan.

Tamam, diğer konuya geçeyim. Kıskançlık konusu. Aslında doğal olarak benden başka kızlarla konuşmanı istemiyorum. Yani böyle bu her türlü kiskaniyorum. Kıskanınca soğuyorum. Çünkü o kızın benden daha iyi olup olmadığını tartışıyorum kendimle. Sonra kendimi dışlanmış hissediyorum. Sen bana inanmıyorsun seni kiskanmadigimi düşünüyorsun. Bu da çok yanlış. Kendimi sürekli senin yakın arkadaşlarınla yarış halinde hissediyorum. Böyle çok garip bir duygu. Neden bilmiyorum ama yağmuru kıskanmıyorum. Şu Exolu grup hani Exo-G olan işte onu çok kiskaniyorum.

Ben böyle yazınca trip moduna giriyorum. Beyzanin seni sevmesi çok güzel ve o benden büyük olduğu için ona saygım var. Ama kiskaniyorum. Çok fena hem de. En çok kıskandığım da yaptığınız seanslar bide telefon konuşmaları. Neyse.

Bide twitterda birsürü kızla yaptığın konuşmalar çok gıcık edici. Hepsini de okuyorum. (Havalı bakış)

Zaten yapmandan hoşlanmadığım bir şey yok. Üstteki saydığım 3 tane dışında. Kıskançlık desen zaten herkes o alana dahil. Of. Çok kısa yazdım biliyorum ama affet. Sen bana daha ayrıntılı yaz.

Eğer bir örnek istiyorsan, mesela twitterda yaptığın kolaji paylaşmışsin ya sonrada 'azra unnim ister de ben yapmaz mıyım ' demişsin. Ben :

Azra unni de kim? Niye unnim diyor? Neden istemiş ki? Neden onun için yapmış? Neden bana söylemedi? Neden twittera koydu ki? Nerde konuştular? bla bla...

Yani sağlığa zararlı bunlar . -gülücük -

-JOONG ☆ ★

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin