8 AĞUSTOS 2014 / 00:15

48 2 5
                                    

Merhaba Başakaşkım.

Ihıh, bu iyi değil . Çünkü bu lakabı ben bulmadım. Yani hiçbir lakap sana BB gibi yakışmaz, biliyorsun ehehe. Yane onu bn bldm .s.s Ben olmayaydım lakapsız kalacaktın.

Neyse egomun bu kadar tavan yapması yeter. Şuan deli kardeşimle uğraşıyorum. Elinden kurtuldum ve kendimi oturma odasına kilitledim. Sonunda, fiziksel özgürlük. Halâ dışarıdan bağırıyordu ama şimdi sustu. Ah bu kardeşler hem tatlı hem cadı. Nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum. Ben küçükken böyle değildim mesela, sessiz sakin bir çocuktum. Halâ da öyleyim. Kalabalık bir ortamda hiç sesim çıkmaz mesela. Bugüne kadar hiç sınıf başkanı da olmadım. Zaten sesim çıkmıyor ki. Ama mesela HK bir bağırsa, ohoo herkes duyar. Aranan bir özellik. Şimdi düşünüyorum da acaba bizim sınıfta benden nefret eden var mıydı?  Kim benden nefret edebilir ki? On parmağımda on marifet. Hem ben pilav yapmayı da biliyorum tmm mı .s.s

Ama olabilir tabii, sonuçta sınıfta çok terslediklerim de var. Hele bir tanesine deli oluyorum. Sapık mıdır nedir ya. Şuan saat tam 23:00. Bu yazı çok uzun olacak. Uzun uzun upuzun. Gözlerin boncuk mavi. Pembe gönlüm sende. Kırmızı sana çok yakışıyor. Mavi varken siyahı sevmek olur mu? Grinin elli tonu. Morardın pancar oldun. Sarışınlar aptaldır. Yeşili sevelim doğayı koruyalım. Sarı çizmeli Mehmet Ağa.

TAMAM SUSTUM.

Ben bu kadar güzel yazıyorken, sen bu kadar güzel okuyorken, bu kitap daha çook uzar çok. Peki, kitabımın şahaneliği konusuna geçmeden önce bugün hakkında bir konuşalım.

TODAY/ 7 AĞUSTOS 2014

Bugün bir baktım ki Başak erken uyanmış ve kakaoda. Tam sevinmiş iken moralinin bozuk olduğundan bahsetti. O konuya girmeyeceğim. Neyse pek konuşamadık gün boyu 'pf' dışında. Sonra bu kız değişti! Espri yapmaya başladı. Dedim heralde uzaylılar gerçek. Üstelik esprilerimin ne kadar iğrenç olduğunu da farkettim. Zaten farkındaysan uzun zamandır öyle espriler yapmıyorum. Niyse, sonra sen devam ettin espri yapmaya. Bide biraz garip davranıyordun yani şaşırdım. Demekki herkesin içinde başka biri varmış . Hahaha tabiki bu da olabilir ama asıl nedenin simir bozukluğu olduğunu biliyoruz. Ben de böyle oluyorum, patlamak üzere olduğum zamanlarda. Patlamak da benim neyimeyse allam ya. Kendi kendime tripleniyorum işte. En sevmediğim bir özelliğim de, insanları teselli edememem. Yani hiçbir şey diyemem o an. Aslında o kadar da kötü değil, yalan yere birine acımaktan iyidir belki. Yada saçma sapan teselli sözlerinden. Elbette insan teselliye ihtiyaç duyar ama bilmiyorum. Ben yapamıyorum. Her neyse.

En son akşam kakaoya girdiğimde iyiydin. Bana trip atıp da kapattın konuşmayı. TEBRIKLER. Tribi bile tatlı bu kızın. Ama artık herkesle konuşmayacağım. Zaten öyle sıradan biriyle yaptığım bir konuşma aklımda kalmaz benim, onu bana diyen kişi iyiydi yani. Seviyordum da şuan kakaoda yok. Niyseee bu gece benimsin sen.

Sleep baby sleep. Sanırım müzikle kafayı bulan garip bir mahlukum. Hani bazıları içkiyle uyuşturucuyla falan kafayı bulur, ben müzikle. Birde dreampop/indie dinliyorum yani oynak birşeyler yada blackmetal falan da değil. İşte bu Joong farkı millet. Adam olun. Müzikle kafa buluyorum ben haa. Bir müzik dinlersem görürsünüz siz hıh .s.s

Yatarken sakız çiğnemek kimin adetidir? Joong. Cidden rahatsız oldum şuan sakızdan ama çıkarmaya üşeniyorum. Yutmak da istemiyorum. Hani demiştim ya, saģ gözüm acıyorsa uykum gelmiştir diye. Şuan iki gözüm de acayip acıyor. Yani acayip uykum var. Ama yatakta bacak bacak üstüne atmış bir vaziyette sakız çiğniyorum ve müzik dinleyip sana yazı yazıyorum. Of. Bacaklarım ağrıdı. Tişörtümü çıkartıp sıfır kollu giyeceğim bekle.

Hah,geldim. Sakıza da baybay dedim. JYJ dinlemeye başladım. Şuan 23:40. Birazdan 8 AĞUSTOS olacak.

Ne yazayım ne anlatayım bilmiyorum ki. Sen de hiç istek yap mıyorsun. Şapşirik olup kalıyorum böyle. Lütfen yarın bana istek yap. Hangi konu hakkında konuşmaliyim söyle tamam mı? Back seat back seat... Put you on my back seat. Seve seve gelirim canım, ne demek. Arka koltuk hastasıyım zaten, cam kenarı olursa tamamdır. Ahaha keşke bunları okuyabilselerdi. Iyiki JYJ Türkiyeye gelmiyor. Çünkü gidemediğim için kriz geçirirdim ağlardım. Kafayı yerdim gerçekten. Yani o yüzden JJ'nin Türkiye'deki videolarını görünce çok kötü oluyorum. Kızın biri sırf onu görmek için Istanbul'dan Ankara'ya kaçmış, ailesinin haberi yok. Hayran oldum cesaretine.

Narıl gansan naril gansan... Of JJ. Of of of. Of tamam mı of. Anladın sen onu.

Acaba ben nasıl biriyim? Ne bileyim nasıl biri olduğumu çok merak ediyorum. Seviyorum kendimi ama tabiki her huyumu değil. Ama biliyorum ki saftirikin tekiyim, bu kesin. Bir arkadaşım bana şöyle demişti : Seni ilk gördüğümde bir baktım kolunda bir sürü bileklik falan köşede oturuyordun. Oo ne kadar cool demiştim.Ama sonra ne kadar iyi bir kız olduğunu anladım.

Ivit, şimdi ben kim coolluk kim? Bileklikler ve soğuk -ve sehsi- bakışlarım yanlış izlenim veriyor sanırım ki çoğu kişi bana ilk başta çok soğuk göründüğümü söylüyor. Artık bileklik takmiyorum hahaha. Geçen kakaoda yeni tanıştığım bikaç kız "seni çok sevdim ben" dediler. Şaşırdım yani nasıl sevebiliyorsunuz hemen? Ama demekki bazılarının kanı da çabuk ısınıyor. O kızlarla sadece bir kere konuştum o da ayrı konu.

INANMIYORUM YA JYJ ŞİMDİ ASKERE GIDECEK ŞİMDİ JUNSU KALCAK TEK YUNHO GIDECEK CHANGMIN TEK KALCAK ALBUM OLMAYACAK ONLARIN SACLARI KESILECEK YA BASLARINA BIŞEY GELİRSE NOLCAK YA YARALANIRLARSA YAA ONLAR GITMESIN ASKERE GIDINCE DE ÇOK ZORLANMASINLAR ZATEN ÇOK CALISIYORLAR AHHG ♡

Yani bunu yazmasam içimde kalırdı. Bu bir Fangirl isyanıdır. Bir endişedir -çok saçma olduğu kesin- Ben okul zamanı bunu HK'lara söylediğimde bana gülmüştü. Ne yaralanması falan diye. Tabi Sehun gidince görcem ben onu. Niye ben gidemiyorum da o gidiyor diye kafayı yer. Kafayı yeme sebeplerimiz bayağı farklı yani.

Uykum geldi.

Uyku.

Uyk.

Uy.

U.

.

Bunu bugün sende bana yapmıştın, pki'li olanını. Öyle yapacağını tahmin etmiştim zaten. Cidden daha fazla yazamayacağım. Uyku her yerimden akıyor. Aslında her yerimizden uyku akınca uykumuzun kalmaması lazım ama biz ne için kullaniyoruz : Çok uykum geldi.

Evet, geldi. Uyuyakalmadan sana "baii" diyorum Paşa K'm.

Dünkü Özel Bölümün devamını yayınlarım sabah. Paşa K demiyeli de uzun zaman olmuştu. Valla ayrılamıyorum şuan buradan. Bir türlü veda edemedim. Bu hastalığın bir adı var mı? Acaba uyumasam mı? Gözlerim bağırıyor. "Canım sahibimiz Zeynep, lütfen bize acı. Biz Başak'tan daha değerliyiz,bize önem ver." diyorlar. Siz kendinizi ne sanıyorsunuz kızım! Hikaye yazıyoruz burada. Bi dakika ben kız olunca siz de mi kız oluyorsunuz? Düşünsene gözlerim erkekmiş. Olur mu olur. Sapıklığıma da açıklama olur ahahaha.

Gözlerim seviyor seni.

İyi Geceler.

Good Night.

Next → Özel Bölüm

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin