22 Ekim 2014 21:01

37 2 0
                                    

Nega çeyn çalaga. Nega çeyn çalaga.

Omaygaattt.

Hangi şarkıyı söylediğimi anladın tabiki. Dırım dırım dırım. Şarkı değiştirdim. Di O Way O Yu Di O El O Vi E Em İ  Do you love me?

BEAST IS THE B2ST. BOOM. YEAH. Of Junhyung gözünü seveyim sen rap yapma ben ölüyorum. Ölüp ölüp diriliyorum. Sen de seviyorsun değil mi onun repini? Beast'i cidden çok seviyorum, o yüzden çok fazla dinlemiyorum ki sonra kendimi aşmaktan korkuyorum. Gerçi aslında bu saatten sonra korkmuyorum çünkü başka bir grubun fanı olamam. Aman Allahım. İşte bu yüzden bts dinlemiyorum. Çünkü dinlediğim an ölüyorum. Cidden sağlığıma zararlı. Biliyorum Beast'ten BTS' e geçtim ama şuan we are bulletproof açık. Of V. Eski anılarım aklıma geliyor. Of...  O kadar özledim ki bu hissi kimseye anlatamam. Onlar bile bu kadar özlememişlerdir. Bu şarkıyı kaç yüz kere tahtada seyrettik. Of.. Birazdan No more dream başlayacak. BTS'i kendi kendime tanımaya başladığımda ilk dinlediğim ve günlerce bağımlı olduğum şarkı. Başladı. Olamaz. Resmen anılar beynimi istila ediyor. Ağlamak istiyorum. Silmemek için kendimi zor tutuyorum şuan. Neden... Neden...  Lanet olsun. N. O. Hk'yla beraber dinlediğimiz anlar. Şuan bildiğin kendime işkence ediyorum. In Seoul to the sky. Sustum. Saat 00:24. Yani 24:24 hihi. Görüşürüz. Yazdıkça kafayı yiyorum. Zaten bugünlerde kafam 300-500 biliyosun, yani birazını biliyosun en azından, daha fazla da rezil olmak istemiyorum ama öyle hissediyorum ki bugünlerde bişeye patlayacağım. Ve de bu gruptaki kızlardan biri olabilir, bazen ne yapmaya çalıştığımı ben bile anlamıyorum. Sınıfta da birine patlayabilirim. Az önce kızlarla koridorda oturduk konuştuk falan. Bugünlerde beni tanıyanların sayısı artıyor T.T  Herkesin ilk lafı şu "Seni daha önce hiç görmemiştim? "

E napıyım yani sanki hergün ortalıkta cirit atıyorum tabiki de göremezsin. Hem görsen de nolmuş? Bir de bunu hep asansörde soruyorlar. Allahım asansör laneti diye bişey var da ben mi bilmiyorum? Aman ya. Nerden geldim ki buraya. Bang-tan! Gidiyorum ben. Saat 00:33. Cidden odun bir kıza dönüştüm. Umarım bu halim hemen geçer. İyi uykular.

Şunu yazmadan gidemedim. Şuan Just One Day dinliyorum ve bunu ilk çıktığı an Feyle beraber dinleyip ağladığımız an geldi hemen aklıma. O günleri de çok özledim. Neyse ya şimdi gidebilirim.

Günaydın. Saat 10:20.

Hey. Bugün hiç yazamadım, yazmadım. Sabah şu günaydın yazısını yazdım sonra içimden gelmedi yazmak ve bıraktım. Şuan 20:56. Bugün bayağı uyudum. Ve şu dakikalara kadar sadece sabah okula giderken yediğim bir dilim kek ile duruyordum. Az önce mandalina yedim. Bu yani, akşam yemeği de yemedim çünkü uyuyordum. Öyle işte uyandığımda betül başımda bağırıyordu. Of. Bugün yine son ders konferans vardı. Bugün benim banyoyu temizleme günüm, oof. Sanırım uykumu iyice aldım. Ders çalışmak istiyorum. Etütte önceden çözemediğim soruları çözdüm. Ya bir soru var ve kolay olduğuna eminim ama o kadar çok uğraşıp kağıt silinmekten aşınmasına rağmen hala cevabı bulamadım, aish. Neyse ben etüte iniyorum. Yayımlarım bunu şimdi.

Görüşürüz kardeşim.

Eyvallah bacıım.

Ne diyorum ben?

Kendine iyi bak. Nasıl istiyorsan öyle ol ve herkesi umursama.

-JOONG

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin