Nerdesin?
Dün sabahtan beri yoksun. Şuan saat 09:38 sana mesaj bile attım telefondan. Bişey oldu diye endişeleniyorum. Belki internete giremiyosun yada girmek istemiyosun diye düşünüyorum bir yandan da aklıma kötü şeyler geliyor. Çünkü en son böyle olduğunda kaza yapmıştınız.. Cidden çok korkuyorum.
Selam. Beyza okuldayken mesaj attı, anneni aramış. Telefonun bozulmuş meğer. Pf. Ne çabuk bozuluyor anlamıyorum. Neyse içimiz rahatladı. Onun aradığını bilmesem ben arıcaktım zaten. Acaba ne zaman düzelir? :(
Markete gittim. Abur cubur vs aldım. Şimdi saat 16:57. Okulda bikaç ders boştu. Ve de gün boyu yattım ve müzik dinledim. Kantine gittim bir ara yemek yedim. Sonra boş dersin birinde de kızlarla kantinde oturduk. Geometri dersi eğlenceli geçti bayağı bir güldük.
Yatıyorum çünkü yoruldum. Ayaklarım yavaş yavaş kendine geliyor şuan. Betül aynada gözlerine bakıp ne kadar güzel diyor.
21:33. Bir günün sensiz geçmesi ne kadar kötü birşey biliyor musun? Ve ne kadar sıkıcı. Bu Half Past In The Morning 'i kaçıncı dinleyişim tekrardan bilmiyorum. Öyle bir bağımlılık yaptı. Ya hiçbir şey istemiyorum sadece JJ ya bu kadar. Meluk benim adımın SHINee'deki Jong yüzünden Joong olduğunu sanıyomuş, az önce doğrusunu öğrendi. Ve TVXQ ve DBSK diye neden iki ismi olduğunu da öğrendi. Haha. Yarın Beyzanın doğum günü.
Give me one last hug
Give me one last kiss.
I dont want you to go please.
~
Look at my eyes
Look at my eyes
~
Let me show you
What s your missin
I m your I m your PARADISE
❤
Ölmek istiyorum. O kadar acayip. Dayanamıyorum buna. Sesine, yüzüne... Bunda kaybolmak istiyorum. Böyle ölmek istiyorum. Belki başkası anlayamaz ama sen anlayabilirsin onu sevmenin nasıl bişey olduğunu. Başka huzur veren bişey yok. Boşlukta gibiyim.
BB!! BB!! BB!! BB!! BB!! BB!! BB!! BB!!
Hahaha yes diyemiyor yeş diyor çok komik oluyor. Hahaha zaten en sevmediği ders ingilizceymiş, beceremiyor ki. Yeş yu sevd ma layf.
Ben önceden 9+1 ile Modem Beat'in adlarını tam tersi biliyodum. Yani 9+1 şarkısını Modem Beat sanıyodum. Ajjsj o zamanlar mp3'üm vardı. Uzun zamandır yok. O gitti telefon geldi.
Normalde şuan aşağıda olmam gerekiyor ama ben gitmedim. Yatağımda yatıyorum. Uf banane -.- Zaten hiç enerjim yok. Ay Luvholic başladı. Neşelenme zamanııı. So many drama drama drama. Uhiuuu uhiiuu. Yatağın içinde nefessiz kaldım. Karanlıktayım şuan. Luv luv luv luv.
Of şuan JJden başka bişey düşünemiyorum. Cidden odaklanamıyorum hiçbişeye. WWW'dan Y'a geçiş yaptım. Bir insan bu kadar mı mükemmel olur... Ohaa! Aklıma şimdi dank etti! Kaç gündür adımı allalone ile nasıl birleştirebilirim diye düşünüyodum ama bulamıyodum.
ALLALONEKISSBB
Çok zekiyim itiraf et ❤ Orda allal oldu biraz komik duruyor. (Flowsik'in sesini seviyorum) Sence de adımı böyle yapmalı mıyım? Yani cidden sonunda en sevdiğim üç şarkıyı birleştirebildim. Salak gibi önceden aklıma gelmemiş. Ay harika oldu.
All alone
One kiss
Kiss B
BB
Piramit gibi oldu ajjs. Anlamına bakınca komik oluyor ha. Yapayalnız bir öpücük BB. Ay hemde sevme sırama göre oldu. Yani biliyosun en sevdiğim All alone. Sonra One kiss sonra Kiss B. Agghhhh kafayı yicem. Bundan sonra bu nick sadece bana ait. Çünkü onekissbb 'yi kullanan biri yüzünden twitterda adıma _ eklemek zorunda kalmıştım. Ama bunu kullanan olamaz heralde. Olursa keserim.
Ama ben onekissbb'ye çok alışmıştım ya -.- allalonekissbb çok uzun oluyor ahsh. Neyse bilmiyorum sen gelince fikrini söylersin. Of cidden biri beni öldürsün. Dayanamıyorum daha fazla. Saereengee diyişine bitiyorum haha. Searenge. All alone başlıcak. Sustum.
Ve bitti. One kiss başladı. Cidden acaba JJ bu üç şarkıyı bilerek mi böyle yaptı? Yani iç içe geçebilen kelimelerden? Allalonekissb. Kesin benim için yaptı biliyorum. Why didnt come my way? Bak şarkılarda way kelimesini de çok kullanıyor. Ben de analizci gibi hissettim kendimi. Analizatör. Kanalizatör.
Healing for myself... Senin dün bana yazarken dinlediğin şarkı. Bunu Code Name Jackal'da söylüyodu HK'yla çok gülmüştük çok komikti. Sarang sarang sarang diyor ya.
Uykum geldi. Bunu yayınladıktan sonra uyuyacağım.
Gudnayt. 22:14
-JOONG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
Não FicçãoBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...