8 Mart 2015 19:09

41 2 2
                                    


Resmen damarlarımdan sinir akıyor şuan. Yine evden bağırış çağırış içinde kavga ederek çıktım. Yine kardeşimle. Hof. Şuan metrodayım. B. A. P dinlemeyi o kadar özlemiştim ki.. Günlerdir içimden Bad man söylüyordum. Şimdi I remember dinliyorum ve bitti. 1004 başladı... Lanet olası tahtada B. A. P dinlediğimiz günler.. Beni affet. Galiba kafayı yicem. 16:29.

Yalnız... Şuan yazdığım ilk bölümü okudum vee... Umarım kimse beni izlememiştir. Çünkü bindiğimde resmen herkese 'i hate you bitch' yada 'hpnzdn iyrnyrm .s. s' bakışı atıyordum ama bölümü okuyunca gülmemek için dudaklarımı ısırdım. İnşallah kimse görmemiştir çok rezil ahhd. Tamam yeniden soğuk kız. 16:34.

Annem bana mesaj atmış. Öfkenin yerini sevgi ve hoşgörü alsın diye. Bang *2 açtım. Uf kendimden nefret ediyorum.

Youre my lovesick u u u. Bu şarkıyı çook severim. B. A. P sevgimi yeniden gün yüzüne çıkarmam kötü olacak ama olsun. Çok özledim çünkü. Birazdan Yenikapıya varıcak metro. Sonra Marmaray. Her hafta gidip gelmekten bıktım. Asıl her geldiğimde kavga etmekten, her gittiğimde günlerimin berbat geçmesinden bıktım. İniyorum şimdi 16:40.

Forever with you with you with you. Marmaraydayım ve ayaktayım. 16:46. Neyse kapı tarafını kaptım sonuçta, sırtımı yaslayarak gidebiliyorum. Dün CNR'da büşra küçük vardı. Acayip sıra vardı. Daha okumadım kitabı. Neden bilmiyorum ama böyle kitapları okumayı hep en sona bırakıyorum. Yabancı'yı da çok geç okumuştum ve sonra pişman olmuştum. Aman neyse. One Shot albümü mükemmel bişey.

16Y'ye bindim ve oturdum. Tepe Nautilus 'da D&R a uğradım. Warrior dinliyorum. Bence moralim bozuk olduğunda (her zaman biricik şarkılarımdan biri olan) Power dinlemeliyim. Güçlü hissettiriyor her zamanki gibi. 17:27

Yurttayım. 18:20 civarı geldim. Nescafe içiyorum. Fındıklı en sevdiyim. Şimdi yayınlayayım bunu. ❤

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin