Çİ-KO-LA-TA. ❤
Binlerce çikolata yemek istiyorum. Bir de yanında BB diye yeni bir çikolata markası çıkarmak istiyorum. Böyle enfes tadlı, yiyen bir daha yemek isteyecek. Aslında çok güzel olurdu ha şimdi düşünüyorum okulu bırakıp kendime çikolata fabrikası mı açsam? Her çikolatayı 1.000'ya satardım ve sonsuza kadar mutlu ve huzurlu yaşardım. Asdf tamam susuyorum.
Saat 12:16. Altıncı dersteyiz. Bugün föy parası toplandı, yani geometri föyleri. Aybegüm camdan kendine bakıyor şuan. Kazağı çokzel. Bugün yurda gidince tekrar yapıp geometri çalışacağım. Derste yapamıyorum ama hoca yapınca aa ne kadar kolaymış diyorum.
Okul numaram 36 ya, duyanlar çok şaşırıyor. Oh olamaz! Ay inanmıyorum şuan rezil oldum. Kalp krizi geçirecem. Melissaya bakıyodum öyle sonra döndü baktı agh şuan utandım. Ne diye utanıyorum onu da bilmiyorum ama neyse.
Üzerimde yeşil gömlek ve bordo hırka var aynı okul eteğinde olan renklerden. Hiç sevmiyorum bu renklerin bir araya gelinceki halini. Çok koyu duruyor sana resim atarım. Of. ... ... ... ... ...
Bende müzik dinlicem. Ben bu gidişle okul bitene kadar bu sınıfta dışta kalırım. Biliyorum suç bende. JJ-Light dinliyorum. Yani WWW'nin ilk şarkısı. Böyle uzun zaman dinlemeyip sonra dinleyince daha bir farklı oluyor, özlediğim için. Of başak -.- bir huzursuzluk var üstümde neden bilmiyorum.
Neden JJ bu kadar uzak? Onu sonsuza kadar mutlu etmek isterdim. Sonsuza kadar gülsün. DONT WALK AWAY Take my hand take my hand Follow way follow way.
Jaejoong 'un bu follow kelimesiyle özel bir ilişkisi var galiba. Hep follow hep follow. Ay junghyung rap yapıyor şimdi. Bu şarkıdaki rape bayılıyorum. Gerçi Junghyung 'un sesine bayılıyorum ayrıca. Suuuvilllkkkeee ✌ give me one last kiss, close my eyes yeah- hemen geliyorum bebeğim bekle
Just another girl. I cant take this no more. <-- Bu sözü hep söylüyorum günlerdir neden bilmiyorum halbuki yakın zamanda just another girl de dinlememiştim. Belki de dinlemişimdir hatırlamıyorum.
BUTTERFLY başladı. Of. Şarkıyı iliklerime kadar hissediyorum şuan. Kulaklarımın dibinde.
Rotten Love... Nasıl seviyorum anlatamam. Al içine sok şarkıyı.
Bu şarkıları dinlerken az yazıyorum farkındaysan çünkü şarkıya odaklanıyorum. İşte şimdi bittim. LET THE RHYTHM FLOW.
~~ Kalp atışım hızlandı. Ben bu şarkıları hep okuldan eve giderken yada evden okula giderken dinlerdim otobüste, başımı cama yaslayıp. O zamanki duygularımı hissediyorum yeniden.... Okulumu istiyorum ben. Otobüsümü istiyorum. Geçip giderken gördüğüm yolları istiyorum. Uyuyakaldığım zamanları istiyorum. Yazabileceğim çok şey var. Now is good.
Anılar beynime öyle hücum ediyor ki şuan kaldıramıyorum. O kadar çok özledim ki..
Merhaba. Şuan saat 15:26. Yukarda yazdıklarımdan sonra yattım ve müzik dinledim o yüzden yazmadım devamını. Sonraki tenefüste de kantin ve lavabo derken bitti. Şimdi son dersteyiz ve birazdan çıkcaz. Bugün ikinci Mirotic dinleyişim bu. Ve ikinci sakızım. Şuan Triangle dinliyorum. Bu şarkıda en çok Trax'in kısmını seviyorum. Ondan önce BoA söylüyor ve zeynep eriyor...
Youu got powerr - Changmin. Bugün iki kere kantine gittim iki gidişimde de çikolata aldım toplamda üç çikolata yedim bugün. Ve şimdi geliyor.. Trax..
Of çok sıkıldım. Napıyosun acaba şuan? Böyle psikopat bir film izlemek istiyorum bugün, içim bir garib. Garip değil garib. Yalnız sana resim atcam dedim ama hiç resim çekinmedim. Its fateeedd. O hey guys what you gonna do
Hiçbir japonca şarkıda TVXQ'nun japonca şarkılarının tadı yok. Onlarınki kesinlikle farklı geliyor.
Yanımdaki Büşra görmüş sana hikaye yazdığımı hehe. Of bir çıkamadık şu sınıftan -.- keşke yol uzak olsaydı yürüyerek gitseydim. Gökyüzünü seyrede seyrede hem de. Yani burnum havalarda geziyorum demek istiyorum ahhs.
TVXQ 'nun TIME albümü dinleme fırsatı bulursan dinle. Bu şarkıları ilk dinlediğim zamanı hatırlıyorum. Çıldırmıştım. Özellikle Fated ve Y3K. Şuan sarışın bir çocuk gördüm çok tatlı. Büyük ihtimalle 12.sınıf. Neyse geçti gitti. Saat 15:45. Yurda doğru gidiyorum. Of bugün hiçbişey yapasım yok. Akşama kadar uyumak istiyorum.
Blink vol.15 . İnsanlardan yok aslında erkeklerden iğreniyorum. Nasıl bu kadar tiksinç olabilirler? IMKBnin önünden geçiyorum. Ve bu yazıyı bitiriyorum. Kendine iyi bak. Humaniods'un japoncasını dinliyorum şuan.
Çikolatalı günler.
-JOONG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
No FicciónBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...