Selam.
Tamam hadi görüşürüz :*
Ahaha bunu yapmak istedim. Şuan bil bakalım nerdeyim? Meluk'un hep olduğu yerde.Burası gayet rahatmış iki gece daha kalmayı düşünüyorum ahaha. Şimdi ben sana bir okul günümü anlatcaktim değil mi? Tamam.
JOONG'UN OKUL GÜNÜ
Sabah 06:30'da annemin sesiyle uyanirim. Eğer enerjiksem hemen yataktan atlarım, diğer türlü hep bir iki dakika debelenirim yatakta. Sonra lavaboya giderim, elimi yüzümü yıkarım. Sonra odama geçerim ve en alttaki çekmeceden külotlu çorap seçerim bir tane, uykulu uykulu giyerim. (Bazen giyerken uyuyorum) Sonra eğer eteğim odada değilse anneme sorarım, annem getirir verir. Eteğimi giyerim. Sonra iki saat dolaba bakarım, üzerime ne giyeceğim diye. Karar vermem hep zor olur. Mesela üzerime bir gömlek giyerim. Sonra saçımı yapıp bonemi takarım. Sonra iki saat hangi eşarbı yada şalı takayım diye kendimi yerim. Bazen sırf bu yüzden geç kalıyorum. Hadi diyelim seçtim, bide bunun örtmesi var. Bazen sinir oluyorum istediğim gibi olmuyor diye. Eğer istediğim gibi olmamışsa aceleyle bağlarım ve okulda gidince düzeltilirim.
Herneyse, evden çıkıyorum. Hiçbir eşyamı da unutmadım diyelim. Arkadaşlarımla beraber durağa kadar gideriz. Genelde Merve benim koluma girer, onun ablası taa önden koşa koşa gider. Mükerrem de bizim yanımızda durur. Durakta bir 10 kişi falan varız. Kizlar birbirlerini selamlarlar falan. Benim selamlaştığım biri yok durakta. Sonra otobüsün nerde duyacağını hesaplarız. Bazen ben şanslı olurum, otobüs tam benim önümde durur. Ama Zafer abi bizim inadımıza hareket etmeyi sevdiği için genellikle taa aşağıda durur. Eğer hızlıca binersem her zamanki yerime geçebilirim.( Cam kenarı, ters) Ama ben arkada kalınca öteki iki kız oturuyor oraya. Bu arada bu otobüs sadece bizim okula ait, başka yolcu binmiyor yani. Neyseciğim, ben her zaman otururum giderken, çünkü bizim durak 2. sırada olduğu için otobüs boş oluyor. Mesela bikaç durak sonra hiç yer olmuyor. Ben biner binmez kulaklığımı takıp son ses müzik dinlemeye başlarım. Eğer kulaklığım yoksa kızların dedikodularını dinlemek işkence gibidir. Bazen komik de oluyorlar gerçi.
Neyse 45 dk sonra bizim okula geliriz. Herkes bir anda inmeye başladığı için ben biraz beklerim. Sonra inerim. Eğer otobüs okulun arka tarafına yakın durmuşsa arka kapıdan girerim, öbür türlü yokuşu çıkmak zorundayım. Kulağımda kulaklık, önümde yürüyen ve solucan gibi yavaş hareket eden kızlara sinirlene sinirlene yokuşu çıkarım. Bazen HK'nın servisiyle aynı anda okula geliriz, beraber okula gireriz. Ama bu seferlik öyle değil. Neyse merdivenlerden çıkarım cool cool. (!) Banklarda oturan kızlar gelen gidene bakar felan. Neyse Allahtan bizim sınıf 2.katta. Yani çok yorulmuyorum. Genelde sınıfa ilk girenler arasında olurum.
Genelde sınıfa soğuk bakışlar atarak ve müzik dinleyerek giriyorum. Hatta bazen sınıfa gireli bikaç dk olsa bile müziğin sesini kısmıyorum, kızlar ne dinledigimi anlasın diye eheheh. Eğer HK benden önce gelmişse genelde beni üç şekilde karşılar :
-Sınıfta top oynayarak.
-Camdan dışarı bakarak.
-Tahtada bişeyler yaparak.
Sınıfa ilk girişimde onunla birbirimize "Günaydın" demeyiz, genelde ben sıramıza geçerim ve o da yanıma gelir, öyle deriz. Eğer ben ondan önce gelmişsem, eşyalarımı falan yerleştiririm ve onu karşılamak için koridora çıkarım. Koşa koşa yanına giderim felan.Sonra konuşuruz, tahtada müzik dinleriz, yazacak birşeyim varsa onu yazarım. Sonra diğer arkadaşlarım ve Zülal gelir. Zülal genellikle iki şekilde girer sınıfa :
- Ölü bir halde.
- Acayip neşeli olarak.
Neyse ben direk dersi başlatıyorum. Ilk ders Coğrafya. Hoca neşeli olur genelde sabahları. Yani ben Coğrafya dersini seviyorum ama hoca beni deli ettiği için soğuyorum bazen. Neyse hoca dersi slayttan işler. Eğer anlatacak birisi varsa o kişi kalkıp anlatır. Eğer birisi kitaptan bir yer okuyorsa hoca sıraların arasında dolaşır. Coğrafya derslerinde uyumayiz pek ama genelde telefonla uğraşırız. Bir de ilk derslerde HK bana akşam telefonuna neler indirdiğini gösterir falan. Neyse o ders öyle geçer. Teneffüste kızlarla konuşuruz. Sonra Zeynep Ayçiçek gelir. Hk ve o voleybol oynamaya giderler. Ben sınıfta kalırım. Tuba yan sınıftaki arkadaşlarını görmeye gidebilir. Ya aslında ben ilk tenefus uyuyor bir halde olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
No FicciónBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...