Nasıl selam vereceğimi bilemedim. Güzel bir giriş yapmışım gibi say.
Günlerden pazartesi, saat 11:43, okuldayım, ders boş ve kızlar film izliyor. Burda bir kitap vardı. Taa ilk wattpad açtığımda eklemiştim kütüphaneme ama okumamıştım. İşte ama arkadaşımın ona yorum yaptığını görmüştüm, demek ki tanıdık biriydi. Sonra işte bi okuyayım dedim. Meğersem eski lisemdeki arkadaşımmış. Tahmin etmiştim zaten. Anılarını anlatıyor ama eski anılarıyla karıştırarak. O yazdıklarında ortak anılarımız da var yani. İşte şimdi bir iki gündür onu okuyorum duygularını düşüncelerini falan öğreniyorum. Şimdi de onu okuyordum ama sonunda ara verdim. Şimdii sana cuma gününden itibaren yazmak istiyorum. Aslında farkettim ki haftasonları eve gittiğimde ailemle hiç resim çekinmiyorum o anları kaydetmiyorum -ki en hassas konularımdan biri- ve de günlük de yazmıyorum. Hazır aklımdayken yazayım dedim ama günlüğüm yurtta. Yurtta da yazamıyorum adamakıllı rahat olamıyorum. En iyisi sana yazayım. Aman acayip konuştum.
Kasedi geriye saralım ve cuma gününe gidelim :
Cuma günü güzeldi. Sınıftla kaynaştık. Son ders boştu. Sonra Elif ve Nurbeyza tahtaya geçtiler. Elif TVD'nin sahne arkası bölümlerini, çekim hatalarını vs açtı. Orda güldük eğlendik biraz. Sonra da Supernatural'ın tüm sezonlarından kesitler olan bi video açtı ama öyle HD bir video ki anlatamam. Sonra kapattılar oturdular işte. Ben de kantine gittim kek, sütlü çikolata ve de çikolatalı süt aldım geçtim sırama müzik dinledim. Sonra Süeda geldi sınıfa, bi ikimiz vardık. Filmlere bakmaya başladı. Mal mal filmler var tahtada, en kötüsü de hiçbiri HD değil ve dublaaajjjj. Haykırarak ağlayan surat. Sonra Süeda Hobbit açtı ve izlemeye başladık. Öğretmen masasına oturduk yanyana. Bir ara başını omzuma yasladı. Aklıma okulun ilk haftalarında başımı Büşraya yasladığım an geldi. İşte öyle izledik sonra çıkış saati yaklaştı. Kızlar geldi 'oo bizsiz film izliyolar' türünden şeyler söylediler. Kızlara da bi enerji gelmiş anlatamam, sanki kırk yıldır arkadaşmışız gibi bi hallerdeyiz vs. Ben pek fazla öyle değildim ki olamam da zaten de yine de iyiydim ve bu yakınlaşma beni iyi hissettirdi. Sonra başkan geldi ve hocanın bize yazdığı kağıtları getirdi. Zümranın ve Münibeninkileri çokzel yazmış. Neyse işte onları aldık çıktık. Süeda kızlarınkileri de almıştı. Bahçeye çıkınca onları bulduk ve yanlarına gidip kağıtları verdik. Orda öyle konuştular ben de bankın üzerinde ayakkabımın bağcığını bağladım. Şule de çantasını koyacak yer bulamadı o yüzden çekildim ordan. İstiklal Marşı okuncak mı okunmayacak mı belli değildi, konferansta okunmuş sanırım o yüzden o gün çıkışta okunmadı. Ben de eve gideceğim için erkenden yurda gidip hazırlanmak istiyordum. Süeda da 'betülleri bekleyelim' dedi. İyi tamam, dedim bekledim orda. Sonra betüller geldi. Sonra biz şal almaya gideceğiz görüşürüz, dediler ve gittiler. Yaşadığım şeyi düşünebiliyor musun? O kadar bekledim sonra da gittiler. Neyse moralimi bozmadım ve kulaklıklarımı taktım. Yurda giderken de sana yazdım sanırım şimdi o bölümü hatırlamıyorum. Gittiğimde hemen girişteki koltuklara oturdum ve wifiye bağlanıp mesajları okuyordum. Sonra bilmediğim bir numara aradı. Açtım, hocaymış. Yanıma gelebilir misin, dedi. Ben şok oldum numaramı nerden buldu diye düşünmeye başladım. Ki Perşembe gecesi kızlarla konuşmuştuk bu benim telefon olayını. Hocaya söylemeye niyetim yok yani sonra her gece arayacak. Sırf onun için bile kullanmam hattı ben. İşte hemen yukarı çıktım, okul kıyafetlerimi çıkardım ve pantolonumla hırkamı giyip aşağı indim. Orda bekledim, bizim sınıftaki kızlar da vardı bana garip garip baktılar. Birini gözlerini kısıp süzmek gibi. Ne o, bacaklarımı çok mu beğendiniz ahgshsh. Neyse saçmalamayayım. Sonra hoca geldi. Meğer formla ilgili bir şeymiş. Kaç kardeşim olduğunu vs yazdım. Ama ben bu formu doldurmamıştım. 'Bunu kim doldurdu? ' dedim. Suratımda biraz da hesap sorar gibi bir ifade vardı. "Ben doldurdum bla bla bla.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
Non-FictionBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...