Merhaba.
Oda çok gergin. Dolayısıyla ben de gerildim. Bişeyler olmuş ama anlatmıyorlar. Ben de bavulumu hazırlayacağım. İnşallah askfmden çıkmadan attığım resmi görmüşsündür.
Eşyalarımı hazırladım. Elime vanilyalı duş jelimi sürdüm. Evet, salakça bişey olduğunu biliyorum ama vanilya kokusuna o kadar aşığım ki dayanamıyorum dolayısıyla duş jeli olması umrumda olmuyor. Ve.. Harika . Neyse konumuz bu değildi. Bişi diyodum. Ne diyodum? Heh, odanın şuanki halini tarif edecektim. İkisi de masalarına oturmuş matematik testi çözüyor ve bir yandan da abur cubur yiyorlar. Ayrı ayrı ama, hiç konuşmuyorlar. Ve ben de hazır ekmek yiyorum çünkü benim de bişey yiyesim geldi. Betül müzik dinliyor. Ben de. Yalnız bişi dicem. Şuan saat 23:22 yani hâlâ 16 nisandayız ve bu ekmek bugünün ekmeği. Ama üzerinde üretim tarihi 17 nisan yazıyor agsg. Biz daha 17 nisana girmedik ama adamlar ekmek üretmişler agsg.Kilo alıcam. Yani alıyorum. Ama veriyorum da. Bi veriyorum bi alıyorum. Betül günlük yazıcak yada eski yazılarını okucak. Aslında bissürü ödevim ve yapmam gerekenler var. Yarın beden sınavı olacağım.Aslında mutluydum. Heyecanlıydım. Gayet neşeli bi şekilde günü bitirebilirdim kii enerjim emildi. Bu yüzden duygusal şarkılar açıyorum. Aslında dün gece hiç uyamadım ama şuan çok uykum yok. Okuldan gelince yine uyuyakalmışım. Betül uyandırmıştı beni. Düşündüm de uykum gelmeye başladı. Sabah erken kalkmam gerekiyor çünkü spor salonuna inip sınav için biraz çalışacağım. Beden dersi en beceriksiz olduğum ders. Huf. Ellerimi kullanmakta iyi değilim.
Ben de çikolata istiyorum. Ama yok. Yeme. Zaten çikolata neymiş. Ufacık şey. Yalanı bile olmuyor o derece seviyorum çikolatayı. Aghhh eve giderken alıcam. Aslında evde vardır o yüzden almıcam. Giderken kalem alıcam unutturma. Evde kocaman bi kova çikolata var. Ama ekmeğe sürülmelik olandan. Şuan onu nasıl bitirebilirim diye düşünüyorum affgd.JJ dışında diğer çoğu kişinin resimlerini sildim. Çünkü bana hiçbir faydası yok. Zamanımı çalıyor aksine. Ve doğru olanı yaptığımı düşünüyorum. Her neyse bu konu çok karmaşık geçiyooruz.
.Bir en çok özlediğim bir tanem ben sana da Gelecek hafta sonra da her şey söylenmeden ben de sana öyle hissediyorum. Şuan kakaodaki ve whatsapptaki konuşmaları okudum. Geçen gün bana minnoşum diye başlayan mesajlar dizisi atmıştın ya hani, işte o zaman hissettiğim sevinç hâlâ canlı. O kadar mutlu olmuştum ki hâlâ okumaya doyamıyorum. Biliyorum biliyorum, ne kadar mal olduğumu biliyorum. Sen beni en üzgün halimde bile mutlu ederken seni mutlu etmek için hiçbir şey yapmadığımı biliyorum. Biz çok salağız demiştin değil mi bir ara? Cidden öyleyiz. Heralde biri bu yazıyı okusa kahkaha atar, bu ne biçim ruh hali diye. Ya da her şey benim kuruntum da olabilir, kendimle dalga geçmeye yer arıyorumdur. Bu kadar çok düşünmeyle filozof olacağım zaten. I lose myself tonight.
İnanır mısın bu paragrafı sadece klavye tahminlerine basarak yazdım! Ve kelimeleri kendim seçmedim, tek yaptığım sürekli aynı kutucuğa basmak oldu. Ve eski bir yazımı yazdı telefon gahsfh nasıl bir hafızası var bunun?? Bitane daha yapmak istedim dur.
Bir Türkçe Yama Google Bookmarks bu gün önce yapılan uygulama ve bu nedenle de çok uykum olmasına rağmen bu bölümü çok uzun yazmayı düşünüyorum. Öncelikle rutin bir şekilde saati söyleyeyim, 23 : 05. Durumum, yatağına yayılmış yatan bir kız. Duygularımdan bol bol bahsedeceğim zaten. Ha bu arada, işte onun en çok bu saçını seviyorum. Bu modeli. Ne kadar seksi olduğunu görüyor musun? Neden böyle bu çocuk (! )? Evet o bir bebe. 30 yaşının içinde yüzüyor ama bu onun şebek olduğu gerçeğini değiştirmez. Ve cidden uykuya sarılmak istiyorum.
Çok komik ya. Bunu böyle yazabilmek. Şuan Süedanın balığıyla bakışıyoruz. Adı Lacivert. Hemen yanıbaşımda. Aslında biz onunla düşmanız ama birbirini seven düşmanız. Çünkü balıklardan acayip iğrenirim. Ama böyle küçük balıklardan. Büyük okyanus balıklarını ve yunusları severim. Ama hamsi gibi yada böyle akvaryumluk balıklar, ıyyyy. İçim bi tuhaf oldu. Annem bana tunik dikti. Başka bitane daha da dikiyor. Kardeşimin oyuncak bebeğine de iki dakikada elbise yapmıştı küçük kumaşlardan. Geçen hafta onun bi parçasını attık. Çünkü elbisenin şal kısmıydı, hani abiye giyersin ve üstüne de bi şal alırsın ya, öyle. Fazlalık duruyordu zaten.
Bugün babama telefonu kapatırken 'seni seviyorum' dedim ama o 'ben de seni' dedi sadece. Ve sonra acele acele kapattı. Seviyorum demedi T.T 'Ben de seni' ne? Uf. Sinir oldum. Haftasonu gezmeye gidicez inş. Ve 00:00 oldu saat.Hasta değiliim yaşasın. Raporumu yarın vereyim unutmadan. Ve tokam saçımdan düştü ve tişörtümün içine kaçtı. Ve ben bunu hissettiğim halde salak gibi yatağın altına bakıp tokayı bulmaya çalıştım. (...) Artık kendime diyecek lafım kalmadı. Kahretsin çok katlanılmazım.
Bilmiyorum müzik olmasa napardık. Bugün okulda gün geçmek bilmedi. O kadar uyudum, sanıyorum ki öğle teneffüsüne girdik, bide baktım ki saat 09:40. Sonra yine uyudum, yine baya ders atladım diye düşünürken sadece bi ders geçtiğini farkettim... Yaşadığım hayal kırıklığı.. Kızlarla film izledik ve ilk defa sınıfça bu kadar çok güldük. Bide arapça dersinde süedanın laflarına acayip gülmüştük. Ama şimdi gülmüyor ikisi de, kim bilir neleri var T.T
Neyse ikisi de yattı. Sana Star Wars fanlığı yapayım mıı? Acayip heyecanlıyım, o kadar çok merak ediyorum ki aralığa kadar nası bekleyeceğim bilmiyorum. Han solo da var! Abi yaşlanmış ama hâlâ nasıl bu kadar yakışıklı kalmış?! Uf eski karakterleri çok özledim T.TDün gece izlediğim sherlock bölümlerinden biri korkunçluydu ve gece tuvaletim geldi. Sonra aklıma bebelensin cinleri geldi. Sonra biraz korka korka (ama azcık) biraz da 'salaklaşma öyle bişi yok' diyerek gittim lavaboya. Ve az önce bilinçaltımda korkunçlu şeylerin bayağı yer kapladığını farkettim. Dinlediğim müziklerden de olabilir. Müzik insanı müthiş etkiliyor. Keşke beni Paramore'a gömseler. Neyse. Uyuyacağım. İyi uyu olur mu? Polen sevmiyorsun ama eminim ne kadar faydalı olduğunu biliyorsundur. Polen benim anılarımı canlandırıyor. Tamam gidiyorum. Nightbai. 00:24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆BB'ye Notlarım★
No FicciónBu kitap iki yıldız ile başlıyor ve yine iki yıldız ile bitecek. Burada yazan her şey tamamen gerçektir ve yalnızca Başak'a yazdığım ya da yazmak istediğim şeyleri bir kitap haline getirip onu mutlu etmek istememden dolayı buradadır. Hey BB! Bu mini...