9 Mart 2015 15:53

29 1 0
                                    


Bugün tam 1 yıl 1 ay oldu. Sence sayarak abartıyor muyum? Acaba böyle sayarsam bereketi kaçar mı? Ahshhd. Sadece mutluyum işte. Mutlu oluyorum. Abartıyor da olabilirim ama olsun. Na na na na na heeyy heyeyeeyehey ooo ooo ✌

Bir dakika şuan THotel dinlemek istedim acayip. Saat 01:44. Bu kadar geç oldu ama hâlâ uykum yok. Neden bilmiyorum ama acısı yarın çıkacak sanırım. Okulda. En sevmediğim yerlerden biri. TH albümü indirmek istiyorum ya huf. En son çıkan albümlerinden sadece bir şarkıyı indirmiştim T.T Neyse zaten eski şarkıları daha güzel. Neyse zeynepcim daha fazla saçmalama istersen. Sadece Bill isimli şahsiyetciğin sesini birazcık fazla seviyorum o kadarcık. Cümle iyice küçüldü. Gerekirse sabaha kadar uykusuz kalırım be! (uu) Yeterki sana yazayım. Bağımlılık gibi bir şey sana yazmak. Aynı zamanda bir ihtiyaç. Yazmayı cidden çok seviyorum ben. Hatta yaz tatilinde hocalar ödev verse de yazı yazsam diyecek kadar özlüyorum yazı yazmayı ahdhjd.

Farkettim de ingilizce şarkılarda hep aynı kelimeler. Sürekli aynı şeyler. Aynı türkçe şarkılardaki gibi. Hep belli başlı kelimeleri kullanıyorlar. Bu da böyle bir düşüncemdi.

Gözlerim acıyor. Yani? Uyku sinyalleri. Bence telefondan dolayı acıyor ama nys. Sen illa uyu diyosan uyurum. Zaten saat 01:57. Dört saat sonra kalkacağım inşallah. Gudnayt.

Doğru düzgün uyuyamadım. Of uykumu almam lazımdı ama resmen alarm sesi dinledim tüm gece. Şimdi kahvaltı yapıyorum. 07:21

Heyyo. Okul sırasından selamlar. O kadar çok seviyorum ki hiç ayrılmıyorum sıramdan. Saat 12:01. Yani öğle teneffüsüne girdik. Bugün sadece iki yada iki buçuk saat uyuyabildim. O yüzden şuan başımı sıraya koysam anında uykuya dalarım. Dil ve anlatım dersinde ygs denemesi olduk inşallah hepsini doğru yapmışımdır. Sonunda dün akşam kendi günlüğümü elime alabildim. En son 29 aralıkta yazmışım :( Fırsat bulamıyorum ki. Ama bu günlüğü bitireyim, zaten az kaldı, yeni deftere geçince hevesim artar sanırım. Ama kendi kendime yazmak sıkıcı geliyor artık. Sınıf parfüm koktu bi anda. Xia,... Çok sevdim ben bu albümü. Özellikle de Love you more'u. Dinle, istersen kakaoda sana atarım ama yurttaki internet hep takıldığı için evde atabilirim ancak. Of Junsu. Bugün okuldaki ilk ders güzel geçti. Sabah Büşra'nın yanına gidip Junsu'nun albümünü attım ona. O da bana dance practice videosunu attı ama 127 mb'lık video benim telefonumda açılmıyor T.T Büşra çok tatlı bir kız. Mavi gözlü beyaz tenli. Beyza = beyaz demek biliyor musun? Kız ismi olarak Beyaz güzel bence. Bi de esmer tenli oluyomuş ahhs. Zeynep şimdi kantine gidiyordu ona dondurma ısmarladım. 12:12. Seni düşünüyorum. Betül bu gece hiç uyumadı. Cidden bi gece bizi izlemeye gelsen çok komik. Gece yarıları uyanıp bi iki kelime konuşup tekrar uyuyup tekrar konuşuyoruz. Zaten o uykusunda sayıklıyor ben ona gülüyorum agsg. Süeda uykuluyken sinirli olduğu için arada sırada bize kızıyor, yeter be susun yada hadi yatın artık ya falan diyor. Bu gece de alarm sesinden bıktım "yeter artık ya hof" dedim. Saat 5 civarıydı herhalde. Betül de "alarma mı kızdın " dedi, kapattı sonra. Saat 6 olunca "şimdi yataktan kalkacağım" dedim ama 50 dakika sonra kalktım. Harikayım.

Taeyang'ı da sesini de çok seviyorum. BTS, Infinite, B. A. P, Beast, Nuest, VIXX, SHINee, EXO, Bigbang... Aslında bunlar hep gizli aşk. Bir de Boyfriend, CNBlue,Suju şarkılarına olan aşkım var. KHJ var.

Biliyor musun Tuğba normalde hakaret etmez, ki bana hiç etmezdi, ama bir keresinde tahtada klip izliyorduk, tabiki Exo klibi, ve ben Taoyla ilgili bişey söylemiştim, galiba yanlış bişey, sonra bana mal demişti. Ama hani "mal, o öyle değil, böyle" tarzında. Ve şok olmuştum o an. Günlüğümün üzerine not almışım : 2 aralık, tuğba tao yüzünden bana mal dedi, diye. Başka bir sayfadanın üzerine de "bazen ruh halim ölür... " yazmışım. Bi tanesinin üzerine de B. A. P yazıp kalp koymuşum. Bi tanesine de "hoca bugün fransızca konuştu. Sapık hoca" yazmışım. Tarih hocasından bahsediyorum. Hep haremden kadınlardan falan bahsetmişti o yüzden sapık diyorduk.

Dondurmam bitti. Karnım şişti. Keşke evde olsam. Biraz geometri çözmeye çalışacağım. Ama yazmak istiyorum. Neyse. 12:40.

Deriin bir uykudan alnında izle uyanan ben. 15:22 saat. Beni Uhde uyandırdı ve annesinin yaptığı helvadan verdi. Öyle işte. Geometri dersindeyiz, son ders. Şuan da 15:33 saat. 22-33. 44 geçe de yolda olacağım.

47 geçiyor ve daha yeni okuldan çıktım. Tam 45 geçe merdivenlerde pat diye yere düştü telefon.

Geldim. Yayınlayayım.

☆BB'ye Notlarım★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin