Skeppy's pov.
Po obědě jsme měli vyrazit ven. ,,Zaku? Jdi se převlíct je tam hrozný vedro." Někdy mi fakt připadá, že je Bad moje máma.. Šel jsem nahoru do pokoje a výtahl ze skříně kraťasy a černé dlouhé tričko. Ermmm neptejte se mě, jak to vypadalo. Ty kraťasy byly krátký a to tričko mi bylo naopak až po kolena... Trochu jsem si ho vytáhl nahoru ale moc to nepomohlo . Teďka vypadám jako totální gay. Nu což. Trochu jsem si upravil vlasy a vzal si ještě ponožky. Rozhodně ne podkolenky to by bylo až moc divný... ,,Zaku pohni si! Co tam děláš? Módní přehlídku?" Well maybe... Seběhl jsem schody a došel k Badovy. Ten mě neměl šanci vidět, protože si obouval boty. Když se otočil tak jsem myslel že asi vybuchnu smíchy. Bad měl takovej ten MonkaS pohled a prohlížel si mě jako kdybych byl prostitutka která se mu právě vkradla do baráku. Ups
Bad's pov.
Co to má proboha na sobě. Vím že jsem mu řekl ať si obleče něco letního ale nečekal jsem, že si na sebe hodí hadry co nosí roztleskávačky.. Vsadil bych se že jsem se červenal až na zadku ale obvykle tam normální lidi nosí kalhoty takže jsem byl v poho, protože jsem normal člověk. Radši jsem se nahlas ani nevyjadřoval a otevřel jsem dveře. ,,Počkej! Vždyť ani nemám boty." No jo.. klasickej Skeppy. Potom jsme už mohli vyrazit.
Došli jsme na místo a sedli si na jedinou lavičku co tam byla. ,,Do tohohle parku už moc lidí nechodí takže je to tady celkem zarostlí. Ale aspoň budeme mít klid všechno vyřešit." Asi bych měl něco probrat i s váma ale nevím, jestli to náhodou nemám nechat na později..
,,Takže... Proč ses vůbec rozhodl za mnou přijet?" ,,Well. Myslel jsem, že bylo v plánu se setkat už od začátku tohodle roku ale potom se na to nějak zapomnělo, takže jsem to vyřešil hihi."Autorka pov.
Uhh abych k tomu jenom něco rychle dodala. Až moc dobře znám svoje předpovídající schopnosti takže se tenhle "příběh" odehrává v budoucnosti. Jinak zdravím lidi co si tuhle ff čtou o velkých prázdninách! Napište jestli se něco podobnýho stane kei? Asi bych měla přestat žvanit a psát tu ff... (ahojky! Tady já 29.června👀 doporučuju číst dál)
(ehmm 27.1. 2022😭)Back to Bad's pov.
,,Uhh dobře a na jak dlouho tady hodláš zůstat?" Tohle mě aji celkem zajímalo ,,Hele říkal jsem si tak na 2-3 týdny ale je to na tobě... Přece jen je to tvůj barák a kdykoli tě budu štvát tak mě můžeš klidně vykopnout." To je celkem true ale já jsem anděl, ne ďáblík jako Skeppy takže žádná vyhazovačka nebude. Doufám *polk*. ,,Ohh můj bože! To jsi byl ty ten co napsat tu otázku na twitteru když jsem streamovat že jo?!" Bylo mi to jasný... Skeppy se jenom uchechtnul, tak jsem to bral jako ano. ,,Tak co budeme dělat? Teda pokud se už na nic nechceš zeptat." ,,Vlastně jo. Chtěl jsem se tě zeptat, jestli máš holku, potom ještě jestli tě můžu políbit, chodit s tebou, adoptovat si s tebou dítě a vzít si tě." -Ha jste si mysleli co? To ani náhodou. Tohle bych mu NIKDY neřekl.
,,Asi ne. Ale mohli bychom se projít, co ty na to? Mohl bych vzít i Rat. ",,Jo, to by bylo dobrý."Cestou domů pro mého pejska jsme si ještě se Zakem povídali o nějakých drobnostech. Odemknul jsem dveře a hned po mně začala Rat skákat a štěkat. ,,Jo Lucy. Neboj půjdeme ven." upoutal jsem jí na vodítko a rychle si doběhnul pro nějaké pamlsky pro psy. Otevřel jsem horní skříňku v kuchyni a chvíli jsem se tam přehraboval. Nakonec jsem nahmatal malou krabičku dobrotama pro pejsky a vytáhl jí. ,,Můžeme jít." Zak otevřel dveře a Rat se hned rozběhla ven. I když je to malej pejsek tak má dost velkou sílu a já jsem musel běžet abych jí vůbec udržel. Rat se dostala až ke dveřím kde mimochodem furt stál Skeppy kterej zřejmě čekal než projdeme. Kvůli Rat jsem ale nemohl zabrzdit a zakopl jsem o botu co ležela na zemi. Spadl jsem rovnou na Skeppyho. Ten mě naštěstí udržel v obětí a já si mohl zase normálně stoupnou. Podíval jsem se na Rat která seděla ve dveřích vražedným pohledem ale nemohl jsem odolat její roztomilosti a hned jsem jí musel odpustit. ,,Promiň. Dobrý?" I když jsem za to tak nějak nemohl, jsem se Zakovy omluvil. ,,Jo jsem v pohodě." Vzal jsem vodítko ze země co mi vypadlo z ruky a rozešli jsme se ven.
Venku jsme toho moc nedělali. Nejdřív jsme šli na zmrzlinu, protože na Floridě bývá fakt hodně vedro a my se snad roztýkali. Potom jsme si prošli město kde bydlím a já ukázal Zakovy nějaké památky co tady jsou.
Skeppy's pov.
Bylo něco kolem tří hodin odpoledne kdy jsme se konečně vrátili domů. Bad se postaral o Rat a já si šel do kuchyně pro vodu. ,,Zaku? Nechceš si zahrát Just dance? (omg miluju Just Dance a ne vůbec ho netancuju každej den neee) ,,oh můj bože yesss." Bad se na mě podíval jestli jsem normální, protože se chovám jako malý dítě ale potom šel do obíváku a zapnul youtube na televizi a vyhledal Just dance. Nikdo mi nebude říkat že jsem dětinskej, já to dost dobře vím. ,,Jakej?" vybral jsem písničku Starships a stoupnul si před televizi. ,,Co je? Ty nebudeš tancovat?" zaptal jsem se Darryla, kterej si sednul na gauč jakože se na mě bude dívat. ,,Ne. Jsem na to už velkej." no tak to v žádným případě. Tenhle chlapeček si pěkně stoupne vedle mě a bude tancovat. Zatáhl jsem Bada za ruku aby se postavil ale on si zase sednul. ,,Bade prosím!! Moc moc moc moc tě prosím." ,,Říkal jsem že netancuju a neboj budu se na tebe dívat." teď jsem se fakt cítil jako na nějakým plese kde žádám Bada o tanec. ,,Prosím, udělám pro to všechno!" ,,Opravdu všechno?" ,,Jo." ups to jsem asi neměl říkat... ,,Dej mi pusu."
Tady se nám to (možná) rozbíhá hihi.
No nechám vás čekat jinak by to nebyla sranda že😏
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanfictionCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe