Skeppy's pov.
Nechápu proč nemůžu sníst tu krásnou měkoučkou pizzu, co leží na stolku naproti mě. Marně jsem se pro ní natahoval ale jakoby přez ní moje ruka projížděla. Nemohl jsem se jí ani dotknout. Proč mám v poslední době sny jenom o jídle?
Lahodná vůně rozteklého sýra a šunky mi procházela před nosem a pořád zesilovala. Bože tohle je ten nejhorší sen na světě.
Pomalu jsem otevíral oči. Když jsem uviděl moje kamarády, jak vedle mě sedí uvědomil jsem si, že to všechno byl fakt jenom blbej sen. Až na tu pizzu ta v realitě vážně existovala~. ,,Zaku? Oh jsi vzhůru. Pojď si dát jídlo s námi určitě máš hlad." přikývl jsem na Badovu větu a rozespale jsem se na postel posadil. Podal mi kousek šunkové pizzy. Voněla přesně tak, jak ve snu. ,,Děkuju.." ,,Plan failed..." ,,Jaký plán??" podíval jsem se nechápavě na Miu. ,,Ehm když ses neprobouzel domluvili jsme se, že když tě neprobudí pizza, tak ti bude muset pomoct.. Uhuh... Darryl?" ,,Jak by mi mohl pomoct?" ,,Viděl jsi někdy Růženku? Jako to pohádku? " otevřel jsem pusu a už se připravoval jednu Mie vlepit. Jenže mě Bad zastavil, když mi dal do pusy kousek Pizzy. Znovu jsem se uvelebil a vychutnával si to lahodný jídlo. ,,Kolik je hodin?" až tak moc nemohlo být.. Bad se podíval na hodinky, které měl na pravé ruce. ,,Půl jedenácté." okay tak to jsem spal celkem dlouho. ,,Co se vůbec stalo?" všichni se na sebe podívali, jakože se nějak telepaticky asi domlouvali, kdo mi to řekne. Nakonec se na mě otočil Bad.
,,Půjdeš semnou vedle?" přikývl jsem a seskočil jsem z postele. Najednou se mi začalo vybavovat úplně všechno, co se stalo až jsem spadl zpátky na postel. ,,V pohodě Zaku?"Darryl je ten divnej týpek na schodech.. Byl to jen sen, že jsem mu dal na té párty pusu že jo? Nebo se to fakt stalo? Právě jsem tady s maniakama!? Co jsem to provedl? Teď mě zabijou?! A nebo hůř, budou mě mučit k smrti?! Co když mě jenom využívají? Tohle je fucking sebevražda!!
-overthinking xD
,,Zaku? Jsi v pohodě? Už ti to opakuju tak po desátý. Proč jsi nás včera.. Uhh.. Špehoval a proč jsi zavřel chudáka Karla v jeho pokoji?" Jak jsem se sakra objevil na chodbě. ,,J-já nechtěl.." ,,Co ti mám dát za to, abys mi to řekl?" Darryl má hned několik možností- spánek, zmrzlinu, banán.. Uhh- Teda.. Takhle jsem to fakt nemyslel. No fuj o čem to přemýšlíš? Dirty minded person. Hodně dlouho jsem koukal na určitý místo. Potom jsem si uvědomil, že moje oči vysely celou dobu na Badovi ale shhh.
,,Tak jinak." postupně se ke mě přiblížil. Já vůbec nechápal proč. Najednou mě natiskl na zeď až jsem vyjekl.
,,Poslouchej. Pokud mi nic neřekneš, tak budeš mít vážnej problém a to nekecám. Už to, že jsi ke mně vůbec přijel bez mého svolení a já tě tam ještě k tomu nechal, bylo dost riskantní a můžu tě popravdě vyhodit na ulici a už se pro tebe nikdy nevracet. Takže pokud to bude pokračovat, tak si mě aji s tou tvou Miankou nepřejte." z tohohle se ani mně nechce dělat sranda. Nikdy bych do něj neřekl, že dokáže být takovej- takovej... hnusnej. Už jsem toho měl plný zuby. Jak mám sakra vědět, že přijedu za nějakýma maniakama. Dobře, bylo to ode mě celkem hnusný, že jsem přijel bez svolení ale Bad je můj nejlepší kamarád a kdyby byl normální, nikdy by mu to nevadilo.Začaly mi téct slzy. Nebreč nebreč nebreč! Ale ne. Odstrčil jsem Darryla, sebral jsem svoje boty a vyrazil ze dveří na hlavní chodbu, z chodby po schodech dolů, ze schodů jsem proběhl kolem recepce a pak ven do černo-černé tmy noci. Slané kapky slz mi nepřestávaly klouzat dolů po tvářích. Zaběhl jsem někam do uličky a tam se opřel o zeď nějaké budovy.
Proč já..
Utřel jsem si uslzený obličej a sklouzl se na zem do sedu. ,,Co jsem to zase provedl..." s už asi se stým popotáhnutím jsem si přitáhl nohy k břichu a položil hlavu do kolen.
Přemýšlel jsem. Jo hodně přemýšlím heh. Měl bych se vrátit, ale co když mě tam už ani nebudou chtít? Musím to alespoň zkusit..
Když jsem se začal po pár minutách pomalu zvedat, ucítil jsem tlak vedle mě. Ne že bych měl něco s hlavou, tohle musela být nějaký trotl, co se rukou opřel o zeď zamnou a dívá se mi přímo do očí. Doufal jsem, že to bude Bad se svou omluvou. Už jsem i začal přemýšlet nad tím, co mu řeknu ale když jsem zvedl hlavu moje předpoklady přerušila krutá karma za všechno, co jsem kdy provedl. Ne prosím ne, teď se to opravdu nehodí- ,,Ahoj Zaku." Co ten tady dělá?! ,,Vím, že jsme se dnes viděli ale řekl jsem si, že by bylo super přivést i moje kamarády, jestli by to teda nevadilo." Za černovlasým klukem, kterého jsem potkal na záchodech dnes odpoledne, se začaly objevoval stovky černých stínů. Myslel jsem, že snad znovu omdlím.
,,Dobrá práce Olivere (tohle opravdu není podstatný jméno, takže je totálně random xD)" ze stínů byl slyšet nižší ženský hlas a klapání podpadků. Vůbec jsem nevěděl, co se má stát dál a věřte tomu nebo ne, teď bych nejradši spal. Je to ta Bad W o které jsem slyšel, že si Darryl a ostatní v pokoji povídají, když jsem je špehoval??Skeppy to je úplně v poho já totiž taky vůbec nevím, co se má stát dál😭✋
Ne chill já něco přez noc vykutim.
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanfictionCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe