Zapomněla jsem na ClAyE💀✋
Takže dělejte, že šel do bufíku s holkama oki? xD(Hahhh čau hano pallo👋👋
Doufám, že jsi to ještě nevzdala z toho cringe a dokopala ses až sem xD) Hana57290Skeppy's pov.
,,TECHNO!!!"
Kluk s brýlemi na mě mrkl, s úšklebkem se otočil a rychlým krokem odešel pryč.
Nevím co si mám myslet. Co tady dělá?
Na první pohled jsem ho vůbec nepoznal. Ani mě nenapadlo, že by to mohl být on. Ale v tu chvíli, co začal mluvit a řekl mé jméno mi najednou v hlavě něco cvaklo a já si to konečně uvědomil.Stál jsem tam s otevřenou pusou a pořád se díval na to jedno místo, kde Techno stál.
,,Oo TheBladee.." Řekl sapnap. Vypadal zmateně, jako většina z nás. ,,Co tady chce?" pokračoval. ,,To by mě taky zajímalo." odpověděl jsem. ,,Každopádně k tomu má nějaký důvod." zajímalo by mě, jakej..,,Co když patří k Wendy..." zašeptal Darryl.
,,Kdo to je..?" zeptal jsem se. ,,Oh BadW." nemyslím si, že by potřebovala vypalovat orphanage. Všichni se na Bada podívali.
,,Fajn! Asi je to blbost, já vím. Proč by to taky dělal.",,Nicku..." někdo za mnou zašeptal úplně slabounkým hláskem. Otočil jsem se. Byl to Karl. ,,Nemůžeme jít domů?" ,,Ale vždyť už jsme zaplatili vstupné.. Co tak narychlo?" řekl smutně. ,,Slibuju, že to Darrylovi vrátím." Nick si povzdechl a zamyslel se. ,,Užijte si to tady kluci." řekl nakonec a společně odešli. Chudák Karl..
Trochu jsem se rozhlédl. Po pravé straně stála další atrakce. Byl to nějaký strašidelný hrad s horskou dráhou. Podíval jsem se na Darryla. Něco hledal v mobilu. Sevřel jsem obočí. Po chvíli jsem ale dostal jsem nápad. To se stává jen ve vyjímečných situacích. Pomalu jsem se k němu začal přibližovat a když jsem byl dostatečně blýzko, proklouzl jsem mu mezi ruce a dal mu malinkou pusu. On se trochu lekl a nechal otevřená ústa. Usmál jsem se.
,,Půjdeme tam?" ukázal jsem na velký dům. Bad přikývl. V pozici, ve které jsme byli jsem ještě chvíli zůstal. Bylo příjemné poslouchat jeho tep a zároveň být obklopen vlnou tepla, co z Bada vycházela. Na chvíli jsem zavřel oči.
...
Bylo něco okolo devíti večer. Miluji záři měsíce a celkově mám oproti světelných dnů radši noc. Dává mi to vibes, připomínající dětství. Ach ty nenahraditelné časy s kamarády, kdy jsme se každý o půlnoci, vytratili z domovů ven a jen tak jsme běhali po loukách a polích... Změny někdy bolí.Začínalo se pomalu stmívat a lidé z parku odcházeli domů. Naštěstí tady mají otevřeno až do půlnoci. Pomyslel jsem si a doběhl za ostatními se světle růžovou cukrovou vatou na tyčce.
Prošli jsme snad všechny atrakce od malého kolotoče až po obrovské horské dráhy od 18ti let. Karl a Sapnap se před nějakou hodinou a půl vrátili. Tvrdili, že je Karlovi špatně jen z nějakého jídla. Mají štěstí, že je ta pokladní tak milá, že je nechala jít znovu dovnitř bez zaplacení.
Všichni vypadali hrozně vyčerpaně. Já jsem byl teda rozhodně. Celou dobu jsem se díval kolem, jestli někde náhodou neuvidím Techna, ale ten už nejspíš odešel. Nakonec jsme si zašli do nějaké restaurace, co v parku byla na jídlo. Obědnal jsem si jednu velkou pizzu, jelikož jsem byl po dnešku opravdu hodně hladový.
,,Co budeme dělat teď?" zeptal se Dream.
Taky by mě to zajímalo..
Než někdo stihl odpovědět, přišel číšník. Viděl jsem, jak měl Bad na jazyku, že zaplatí. Jenže Sapnap ho přerušil.
,,Poprosil bych dvě flašky vodky. Díky." číšník zvážnil a podíval se na Nicka, jestli si je jistý. Většina z nás nejzpíš nevypadala plnoletě. Pro jistotu se zeptal o občanský průkaz. Potom se otočil a zašel do ledničky pro dva chlazené alkoholické nápoje. ,,Tohle bude ještě hodně rušná noc.." řekla Poppy. Upřímně s ní souhlasím.
Po pár minutách se číšník vrátil, a předal nám dvě flašky. Bad to vše zaplatil.
,,Se divím, že ještě nejsi švorc.." Bad se na Dreama podíval a protočil očima.
Nějakým způsobem jsme našli východ z celého parku a vyšli ven.Sapnap's pov.
Nemotorně jsem začal zápasit s flašku vodky a snažil se oddělat špunt, co v ní byl snad přikovaný. Naštěstí se jí s trochou pomocí podařilo otevřít.
Malinko jsem se naklonil k otvoru a přičichl si. Bože to je tak krásná vůně. Pevně jsem láhev chytl za hrdlo a jednou si alkoholu lokl.
,,No tak no tak Nicku! Zase to moc nepřeháněj jo? Sklidni se ty děcko." měkota. ,,Ale no tak Baddie.. Já vím, že si dáš taky!" vykřikl jsem už trochu přiopitě. ,,Sapnape on má pravdu.." ozvalo se vedle mě. Oddálil jsem rty od sebe, když jsem tam uviděl stát nevinného Karla. Zamručel jsem a založil si ruce na hrudi.Technoblade's pov.
Jen tak jsem pošlapoval po ulici. Podemnou se rozléhal široký kostkovaný chodník a mezi jeho škvírami vykukovaly trsy trávy s mechem. Vzhlédl jsem se na svítící pouliční lampy, na hvězdy.. Užíval jsem si ten pocit volnosti, pocit, kdy mohu být sám sebou- nikdo mě neotravuje, neporoučí mi. Při tom jsem spokojeně oddechoval. Nachvíli jsem i zavřel oči. Tyhle chvíle ale nikdy netrvají dlouho. Pokaždé se najde někdo, kdo by je každému chtěl dokola a dokola překazovat.
Z ničeho nic, mě někdo zatáhl do úzké uličky a přitiskl mě na zeď. ,,I'm sorry mate.. Nestojím o vztah." řekl jsem otráveně. Asi o hlavu menší osoba ke mně zvedla hlavu a nechápavě se mi podívala do očí. Po chvíli napřáhla ruku a vrazila mi facku.
,,Auau. To celkem bolelo.. Na takovou malinkou holčičku bych to neřekl..." uchechtl jsem se. Jenže tady asi někomu přetekla trpělivost a vlepila mi další. Tentokrát jsem byl radši sticha.
,,Takže co po mě chcete? Pokud je to vraždění sirotků, tak to se omlouvám. Už to neprodukuji." řekl jsem. ,,Co takhle deset tisíc dolarů?" ,,Ah to přidej prcku."
,,sto tisíc?" arogantně jsem si zívl. ,,Děláš si srandu? V tom případě si naser." osoba mě pustila a já jakoby se nic nestalo odešel pryč. Pardon, ale já pracuji pouze jako jedinec. A navíc, bylo to dost neslušný.Pokračoval jsem ve svojí cestě. Po levé straně jsem uviděl pár kluků, jak křičí a pouští hlasitou hudbu. Asi se dnes koná nějaká rušná noc... Pokrčil jsem rameny a šel se přidat.
Byli to zase oni. Skeppy a jeho kamarádi. Ah proč tam vůbec lezu..
Všichni vypadali tak trochu opitě. Až na Zaka s Karlem a nějakou holkou, která vypadala maximálně na šestnáct. Seděli někde bokem. Nejspíš hráli slovní fotbal. To mě ale nezajímalo. Chtěl jsem si po těch pár dlouhých letech toho, co provádím jenom nudnou youtuberskou kariéru, abych se alespoň nějak mohl uživit, trochu vrátit do své role zlatých osmnástých.. Nejspíš by to nikomu ani nevadilo. Prošel jsem kolem. Nikdo si mě záhadně ani nevšiml. Přesunul jsem se blíž k těm třem. ,,Ahhh ahoj brácho! Dlouho jsme se neviděli." řekl jsem a přisedl si k nim. ,,Techno- kde se tady u všech čestů furt bereš??" to nikdo v životě nezažil nudu? ,,Jsem tady u babičky." zalhal jsem. Skeppy svřaštil obočí. ,,Jasný. Úplně ti to věřím."
,,Fajn přišel jsem vás ukrást a věznit až do vyhladovění ale to mělo být překvapení." zažertoval jsem.
Well náhodou to byl skvělej nápad.
,,Tady je taková příšerná nuda! Nechcete se jít projít?" navrhla ta holka. Já, správný gentleman jsem jí podal ruku, a když se za ní chytla, vytáhl jsem jí do stoje.
,,Nemáš zač." řekl jsem. Ona se jen usmála.,,Hele nemám tady zůstat? J-já jenom.."
,,Notak Karle. Jenom se trochu projdeme." řekl Skeppy. Hnědovlasý kluk se na mě podíval nevěřícím pohledem.
,,No tak dobře." ostatní se začali radovat.U mnoha případů mě lidé berou tak, jakou mám roli na dream smp loru. Netuší, jaký jsem ve světě za obrazovkou.
__________________________________Díky za všechny hvězdičky a komentáře.
<3
(techna nebudu s nikým shipovat, takže buďte ok xD)
-----
Sorry za chyby. Jsem idiot, kterej si každou kapitolu čte tak milionkrát ale stejně se tam nějaká maličkost najde. Dik
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanfictionCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe