-9-

332 29 3
                                    

Skeppy's pov.

,,Co budeme dělat dnes?" chvíli jsem se zamyslel a dojídal poslední sousta rizota. Bylo by super kdybych víc poznal Poppy. Je hrozně hodná a pěkná. Taky by nebylo na škodu se setkat se Sapnapem a s Dreamem. Vstal jsem z gauče a odnesl talíř s příborem do dřezu. ,,Co kdybysme si udělali výlet ještě s Dreamem a s Nickem? Bylo by super vzít i Poppy." ,,To je dobrej nápad Zaku, ale kam?" ,,Můžeme třeba do zábavního parku nebo do aquaparku." Bad se začal smát. ,,Co je?" ,,Nic nic." tak nejsem blbej ne. ,,Tak mi to řekni! Co je?" dělá si srandu? Bad se nepřestával smát a mě to už pěkně lezlo na nervy. Jen počkej! Uvidíš kdo se bude smát pak. Darryl si stoupnul a já se k němu pomalu přiblížil. Potom jsem na něj už jen skočil a hodil ho na gauč. Začal jsem ho lechtat jak nejvíc jsem mohl. Noo tak to asi moc nevyšlo. Bad se teď smál ještě víc a já s ním. ,,N-ne! Přestaň Skeppy to lechtá!" snažil se dostat do sedu ale já jsem na něho jako nejlepší zasedávač sedl. ,,Tak! A teď přichází moje pomsta!" oba jsme se smáli jako praštění a já Bada nepřestával lechtat. ,,Ooooo to bude moc pěkná fotečka na twitter~." Oba jsme se otočili na dveře. No kdo jinej to mohl být než Poppy. ,,Až na to, že tě tam nikdo nesleduje." dobře Bade. ,,Tak to třeba pošli Dreamovi. To uvidí hodně lidí." ten Sapnap je parchant ,,Ani se o to nepokoušel Pop!" Slezl jsem z Bada a mířil si to z obíváku až na chodbu ke dveřím. ,,Čau opilče!" co oni tady dělaj. ,,Nazdar Dreamie boy." ,,Hej takhle mi může říkat jen George! A moje máma." všichni jsme se smáli. ,,Co chcete?" ,,Ale notak Darry! Děláš jako kdyby si nás tady nechtěl." ,,Můžeš prosím smazat tu fotku?" ,,Jop. Ale víš ty co? Něco za něco..." Bože fakt jsem říkal že je milá? ,,Tak co za to?" Dream šťouchnul do Poppy a hlavou kývl ke mě. ,,Co já?"
,,Bože dreame." haló! O co jde? ,,Ani na to nemyslete. To si radši tu vaší fotku dejte na twitter." ti tři se na sebe koukli jakože potřebují novej plán nebo co já vim. ,,Může mi někdo prosím říct, o čem se tady bavíte?" všichni se na mě otočili. ,,Dobře tak jsme se rozhodli že to dáme na Dreamův twitter, instagram a pak se to bude přenášet dál a dál. Takhle to chcete?" Kdybych jí ten mobil tak mohl ukrást.. ,,Počkat počkat! A co takhle někam zajet na celej den?"
,,Nedostatečný." už si chystej lopatu na hrob Dreame. ,,Okay... Mám nápad. Co kdybychom pěkně všichni jeli na výlet a Darryl by si oblíkl maid outfit. Nestačilo by to?" ,,Děláš si ze mě srandu Zaku?" well ne. Já jenom využívám situace. ,,A co kdyby sis ten maid outfit oblík ty." nepřipadá v úvahu. ,,Jo no Skep. Proč by sis ho nemohl oblíct ty.." opravdu? Vlastně mi to ani tak nevadí. ,,Cože?! Ne on ne-" ,,Ale Bade... Tak co je lepší: ty v maid outfitu nebo Zak?" ,,A co takhle oba?" taky možnost. Sapnap na to káp. ,,Pardon že vám do toho kecám ale jsem si na 100% jistej že já jako uklízečka vapadám nejvíc sexy z vás všech." ,,Dobře. Takže objednám si jednoho Zaka v maid outfitu + Jeden výlet k tomu." ,,A pak smažeš tu fotku!" ,,Jak si pan Darryl přeje." už se těším jak z jedné fotky jak lechtám Bada bude najednou tisíc fotek mě a dalších milion z výletu. Běžel jsem nahoru do svého pokoje a ze skříně vyhrabal černo-bílý cosplay uklízečky.

Bad's pov.

,,Děláte si prdel? Víte že mám pro něj slabost a ještě ho donutíte se oblíct do maid outfitu?" byl jsem fakt naštvanej. ,,Chill Darryle! Vždyť si to takhle vybral sám, tak ho nech." to se jim tak řekne. Teď lituju že jsem jim to někdy v životě řekl. ,,Ještě si v tom mohl skončit ty. Buď rád. Navíc, někdy mu to budeš muset říct." Díky za podporu. ,,Jsem hotovej!" všichni tři si rychle vytáhli mobil a zapli fotoaparát nebo snapchat. ,,Tak co jak vypadám?" ,,Otočil jsem hlavu na Zaka a rychle jsem jí radši zase sklopil. ,,No..fajn." ,,To je všechno na co se zmůžeš? No takže Zaku. Vypadáš moc sexy. Vlastně nejvíc sexy na celé planetě. Mohl by jsi dělat striptera u mě na party. Dostával by jsi 10 000$ měsíčně a fanoušci by se na tebe vrhali až by se přetrhali." ,,Díky Pop." ,,Teď jenom zapózuj a budeš mít miliony liků na instagramu." už jsem na to neměl a šel si nahoru do pokoje. Cestou ke schodů jsem ještě minul Skeppyho oči a pak už měl pokoj.

Skeppy's pov.

Co je s ním?

Dělal jsem hodně dobrý pózy. ,,To by stačilo." ,,Ukaž Ukaž." hned jsem se na Poppy vrhnul. ,,Je jich dohromady 147. Nemáš zač Zaku. Chceš je všechny poslat?" ,,Jenom ty nejlepší a díky." teď bych měl jít za Badem.. ,,Půjdu se nahoru převlíct" ,,Okey." zamířil jsem si to pěkně k Badovímu pokoji a slušně zaklepal. Jsem přece vychovanej. ,,Bade? To jsem jenom já neboj." otevřel jsem dveře a vešel dovnitř. ,,Co děláš?" ,,přemýšlím." Bad tam prostě ležel na posteli čelem ke zdi. ,,Můžu za tebou?" Bad se otočil a díval se na mě. Po chvíli jenom přikývl. Já jsem přiběhl k jeho posteli a sedl si k němu. ,,Promiň.. doma moc kamarádů nemám tak se snažím si je udělat aspoň tady." moc toho teda nenamluvil. ,,Jak to uděláme s tím výletem?" ,,Jak chcete. Domluvte se vy. Mě je to jedno.." Co mu je? ,,Aww copak je ti?" Bad si sedl vedle mě. ,,Víš.. někdy se prostě lidi doopravdy nechovaj tak, jak si to představuješ." co tím myslí? ,,Nechápu to." Oba jsme se na sebe otočili a dívali se jeden druhýmu do očí. ,,Třeba online jsem pro lidi i pro moje ostatní kamarády úplný zlatíčko ale realita je krutě naopak." tak teď mluv popravdě Bada. ,,Byl jsi včera na té párty?"

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat