Bad pov.
Bad W nějak zjistila, kde se nacházíme a teď nás nejspíš sleduje. Myslel jsem, že toho už nechá ale ona se prostě po těch letech musí vrátit!! Byl jsem naštvanej. Víc naštvanej než kdy před tím.
Najednou se ozval Karlův křik. ,,KLUCI!!! POMOC!!" lekl jsem se a byl jsem opravdu rád, že mi nic nebránilo v tom se zvednout a vystartovat Karlovi na pomoc, ať už se stalo cokoli. Ostatní běželi hned zamnou.
Když jsem zabral za kliku a otevřel dveře jakobych je chtěl hodil Dreamovi, který běžel za mnou, nemohl jsem uvěřit vlastním očím. Zak byl těsne nad zemí a Karl ho držel pod pažema. Ještě měl pootevřené oči. ,,Co se mu proboha stalo??" Karl ho položil na zem. přiběhl jsem k nim, klekl jsem si vedle Zaka a první co jsem udělal bylo to, že jsem skotroloval jeho tep, a jestli dýchá. Dýchal. Zatím. V tu dobu jsem si ani nevšiml, že tam přiběhla i Mia ze svého pokoje. ,,Zaku???" nezareagoval. Jeho oči už byly úplně zavřené. ,,Dýchá aspoň?" bože to je idiot. ,,Ne víš, on z ničeho nic umřel." ,,Tak sorry, že se chci zeptat na otázku." protočil jsem oči ale Sapnap, který byl už naštvanej mě nemohl vidět, protože jsem k němu byl otočený zády. ,,Tak se příště radši ani neptej." tohle Nicka už rozhořčilo úplně. Vyrazil za Karlem a opatrně ho zvedl od Skeppyho. ,,Nicky co ti je?" táhl ho za paži k nim do pokoje. Když otevíral dveře, Karl nám ještě rychle řekl něco, co nás všechny hodně zarazilo. ,,Mám takový pocit, že vás odposlouchával.." Sapnap se zastavil. Cože? Odposlouchával? Proč by to dělal? ,,Cože?! A proč jsi ho kurva nezastavil?!" Karl se vysmekl z jeho sevření a spadl zadkem napřed na zem.
,,J-já.." Sapnap se sebral, naštvaně odešel do pokoje a zabouchl za sebou. Koukali jsem se na Karla jako vyvoraní.
,,O-on mě z-zavřel v pokoji a-a když jsem chtěl otevřít dveře, n-nešlo to.. Potom se mi je podařilo rozrazit a už jsem jen viděl Skeppyho, jak padá na z-zem.." ,,On tě tam zavřel??" Karl se na mě podíval a přikývl. Až se probudí, tak to s ním vyřeším. ,,Holky? Vezměte Zaka do pokoje a prosím postarejte se o něj. Já půjdu vyřešit večeři.." Poppy a Mia souhlasily a každá vzala skeppyho za dvě končetiny. Spolu ho pak přenesli k nim do pokoje. ,,Dreame? Můžeš prosím jít s Karlem za Nickem? Nejspíš potřebuje trochu vychladnout a nemůžeme riskovat, aby Karlovi nějak ublížil." přikývl ,,Nemyslím si, že by mu nějak ublížil ale půjdu tam." ,,Díky." Dream šel pomoct menšímu hnedovláskovi (tyo škoda že ne Gogymu) se zvednout a odešel s ním k Sapnapovi do pokoje. Tak a teď co udělat... Jídlo nám došlo a do obchodu v deset večer nejdu. Mrkl jsem na pizza rozvozy a helemese. Rozvoz 24/7?? Zní jako plán na večeři. Zavolal jsem na číslo napsané na stránkách pizzerie. Ozval se mladší kluk. ,,Dobrý den! Tady pizzerie smradlavá ponožka (wHeEzE). Přejete si?" smradlavá co?(don't mind me. Jenom mám debilní nápady xD)
,,Prosil bych třikrát pizzu. Sýrovou, a dvakrát šunkovou." ,,Dobře. Kam je mám dovést??" ,,Do hotelu ****, páté patro a apartmán číslo 231." ,,Za půl hodinu tam kolega bude. Nashledanou." ,,Děkuji a nashledanou." položil jsem telefon a šel si trochu odpočinout k televizi.
Dream pov.
Zvedl jsem Karla ze země. ,,Všechno dobrý? Můžeme jít?" podíval se mi do očí a přikývl. Zajímalo by mě, co to do Nicka vjelo.. Ještě nikdy jsem ho neslyšel takhle naštvanýho a to s ním žiju. Otevřel jsem dveře a nechal projít Karla jako prvního. Byla tam tma a z jednoho rohu se ozývalo slabé pofňukování a popotahování. ,,Nicky? J-já se omlouvám.. M-můžu rozsvítit?" z daného rohu se ozvalo malé 'Ne' a potom už bylo ticho. ,,A můžu jít za tebou?" ,,A-ať Clay odejde." hah Clay?? Podíval jsem se na místo, kde měl stát Karl. ,,Dreame?" počkat počkat počkat! A co když mu něco udělá? ,,Když myslíš.. Ale až se ti něco stane, nechoď s tím za mnou." po 'mhm' jsem se sebral a odešel jsem z pokoje. Bože bože bože. Nevěřím, že by mu Sap něco udělal ale teď si nejsem ani trochu jistej... ,,Dreame? Neměl jsi jít s Karlem někam náhodou?" ,,J-jo já tam byl ale Nick mě 'vyhodil' . Moc mu nevěřím ale cítím, že to takhle bude lepší." zpoza gauče se ozval hlasitý výdech. ,,V pohodě?" chvilku nic neříkal. ,,Jo všechno v poho.. Jenom se bojím o Zaka. Hlavně když teď ví o té prokleté partě.." chápu ho..
,,Odpočiň si na chvilku. Já půjdu skontrolovat holky se Skeppym a hlavně by mě zajímalo, co všechno Poppyna Mie vykecala." zamával jsem na Bada, který se díval na televizi, takže mě stejně nemohl vidět a šel jsem do pokoje za těma hysterikama. ,,Jak je na tom? Popřípadě kdo ho poveze do nemocnice když ne já?" zavřel jsem za sebou. ,,Za prvý- nedělej si z toho prdel a za druhé- do žádné nemocnice nepojede, ještě bysme jim tam museli vysvětlovat, jak se to stalo." pokrčil jsem rameny a sedl si vedle Zaka na postel.Je tady něco, co by se dalo vylepšit? Klidně napište UwU.
Jinak pěkný zbytek dne.
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
Fiksi PenggemarCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe