Já slibuju, že si na téhle kapitoličce dám fakt záležet-
Tákže si pouštím nějaký spicy playlisty heh
Teď se prosím všichni psychicky připravme na trochu ještě 'mírného' smutu ok??
Legit se klepu jako debil páč je to moje poprvé😂Skeppy's pov.
Začal se mi v kalhotech dělat menší problém. Sakra to nebylo vůbec v plánu!!
Co bude dělat? Mysli Zaku..
Moje palice byla v tu chvíli naplněná jenom sexem a podobnýma věcma. Takže se vlastně ani nic moc vymyslet nedalo.Bad mě najednou chytl za zadní konečky vlasů, kde jsem je měl uspořádaný jako vrabčí hnízdo a pořádně za ně zatáhl. Byl jsem k vůli tomu bohužel nucen zaklonil hlavu. To bylo asi taky to, co po mě chtěl. A tak se mu dámy a pánové udělal nádhernej výhled na můj ohryzek. Trochu se nadzvedl a druhou rukou se do pohovky opřel. Místo toho, aby mi šel na krk, jako to vždycky dělal Oliver, přiblížil se k mému uchu a cosi zašeptal.
,,Zaku~" Polkl jsem tak, že mohl Bad z jeho pozice vidět, jak mi sliny v krku postupně jezdí dolů. ,,Ty jsi takovej debil-." zanadával jsem ale on mi jako trest za vlasy zatáhl silněji. ,,Language- Možná jsem pro tebe teď zrovna maniak ale pamatuj, že se ve mně pořád nachází ten dobrák BadBoyHalo." pomalu začal povolovat až vlasy pustil úplně a já mohl hlavu zase vrátit na své místo. Trochu jsem se na něm zavrtěl a prohmatal si krk, protože mi za tu dobu úplně ztuhl. Nakonec jsem se trochu posunul dopředu a sedl si na Badovo břicho. Vsadil bych se, že mohl cítit můj menší problémek ale bylo mi to tak nějak ukradený. ,,Skeppy nechceš malou pomoct od svého nejlepšího kamaráda?" Protočil jsem očima a podíval se jiným směrem, aby jsem se nemusel koukat na jeho obličej. Na zdi jsem zahlídl nějaký obraz města a chvíli jsem se na něj zahladěl. Mám to přijmout nebo ne? Jenom z pomyšlení na to, jsem si musel zkousnout ret. ,,Kitten?" Zareagoval jsem rychleji, než dokáže Dream prospeedrunovat minecraft a otočil jsem se zpátky na Bada. ,,Uh" Musel jsem si co nejrychleji rozmyslet co udělám, abych si to v hlavě pěkně všechno poskládal a zjistil, jestli to tak opravdu chci.Rychle jsem se zvedl, ze stolu jsem vzal můj mobil, který ani nevím jak se tam objevil a odběhl jsem do kuchyně abych nějak zamaskoval svoji paniku a do skříňky jsem se natáhl pro nějakou sklenici. Ani jsem nepostřehl, že se Bad zvedl taky a štrádoval si to rovnou za mnou. Vzal jsem jednu s černými ornamenty a napustil si do ní vodu. Snažil jsem při tom trochu sklidnit svoji dirty mind a přemýšlel jsem o random věcech.
Hm jak někoho mohlo napadnout na sklenici dávat černý tvary? Vypadá to skoro jako nějaká omalovánka pro malé děti. Pche. To já mám doma normální sklenice z večerky za pár korun- nemám totiž zapotřebí tak moc utrácet. No.. Jo a právě proto jsem Badovi jednou koupil 72 pizz. Staré dobré časy. Já fakt nevím co chci..
Darryl mě najednou zezadu obejmul, trochu mě natlačil na linku a pomalu mi sjízděl dolů k lemu kalhot. ,,Opovaž se!" Přišlo mi, že mě vůbec neposlouchal a i přez moje varování si nedal pokoj, začal mi kousat vlasy a dávat mi do nich pusinky. Co s něma furt má? Znovu jsem protočil očima, dopil vodu, nějak se dostal z jeho sevření a rychle se vrátil na gauč. Zakryl jsem se dekou, aby moc nebyl vidět kopeček na mých kalhotách a vzal jsem si telefon. Začal jsem projíždět random sociální sítě, ať si Bad myslí, že jsem zaneprázdněj.
,,Kitty!!" Otráveně jsem odpojil oči od modrého záření displeje a podíval se na dotěrného Bada. Tvářil se zamračeně a koutky úst mu padaly směrem dolů.
Dobrá tedy. Když to chce, tak si s ním zahraju menší hru.. Nemám s tím žádný problém. Vlastně naopak mi to zpíš prospěje.
,,Proč jsi najednou tak soft?? Takže jsi ten bottom teď ty jo?" Darrylovi se na tváři udělal úšklebek. Tak z tohodle se už nevykopu. Lépe řečeno- není cesty zpět. Po kolenách se dostal až nade mě. Jenom jsem zatajil dech a čekal, co se bude dít. Když jsem to nečekal, vzal mi telefon z ruky a odhodil ho někam pryč. Pardon ale já mám svoje věci rád. A tím pádem myslím i svůj telefon. Takže když Bad teďka laskavě dovolí, rád bych si ho podal. Když jsem se ale chtěl podívat kam asi dopadl, Bad mě rukou zastavil a vrátil mě do předchozí pozice. Tentokrát jsem si ale opřel hlavu do opěradla a díval se Badovi do očí. ,,Dobře lhal jsem. Ty jsi tady ten dominantní." ,,To je moje kitten~ teď bych prosím udělal takovou dohodu.." bože proč mi vůbec tak říká?? Nastražil jsem uši a čekal na to, co z Bada vypadne. ,,Pomůžu ti a ty mě za to musíš poslouchat. Rozumíš?" Asi nemám moc na vybranou.. Jako odpověď jsem jenom přikývl. Vždycky jsem zvědavej, co se tak bude dít dál a teď to opravdu vyjímka nebyla.
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanfictionCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe