Skeppy's pov.
,,Nedíval jsi se na něco v obchodě co bys chtěl koupit?" ,,Ne ale můžeme se podívat."
Ze záchodů jsem šli zpátky do obchodu.
,,Můžeš mi kur*a říct co se ti doprdele děje!?" Za jedním z aut se ozval až moc nepříjemně hlasitý křik. Oba jsme se na něj otočili. Z poza auta vylezl ten chlap co stál za mnou u pokladny a za sebou táhl nějakou holku. ,,Tak a teď tam půjdeš a pěkně to vrátíš když to nechceš." Kluk se na nás otočil a potom se podíval zpátky na holku. ,,Vidíš! Kvůli tobě jsem teď za debila!" Bad se za něma rozběhl. Rozpojil jim ruce a holku za ruku odtáhl pryč od toho parchanta. ,,Nech ji na pokoji." ,,A proč jako? Je to moje holka! Ty jsi do tohohle vůbec neměl cpát svojí prdel. To si radši jdi zpět za svým přítelíčkem ty buzno!" tohle na Bada bylo až moc. Tý holce něco pošeptal do ucha a ona běžela směrem ke mně. Objala mě a začala mi brečet do ramena. Podívala se na mě jedním okem. ,,Zaku? J-jsi to ty?" trochu jsem vyvalil oči když se na mě podívala úplně. ,,Mio? Co tady sakra děláš? Jsi v pohodě?" ,,Teď už jo. Měla bych tobě a tvýmu klukovi poděkovat." už jsem viděl jak se červenám. ,,Nemáš zač. A n-není to můj kluk.." Mia se na mě podívala s ďáblíkem v očích. ,,A jseš si jistej?" To je mrcha. ,,O tomhle bych nežertoval." Bad se mezitím snažil uklidnit toho kluka. ,,Předpokládám, že ten kdo na tebe křičel je tvůj kluk ne?" ,,Byl." usmál jsem se na ní a víc ji obejmul. Chlap nakonec někam odjel a Bad se k nám vrátil. ,,Jste v pohodě?" ,,A-asi jo.." ,,Pojďte dovnitř.,, došli jsme do obchodu. ,,Kam teďka půjde Mia?" ,,Ty ji znáš?" ,,Jo. Byla to moje spolužačka.." Bad se zastavil u regálu s pitím a propletl si ruce na hrudi. ,,V autě máme ještě jedno volný místo. Jestli chce, může jet s námi." podíval jsem se na Miu, která si prohlížela nanuky v mrazáku. ,,Potom se jí zeptám." ,,Proč ne teď?" zívl jsem si ,,Chce se mi spát. Za jak dlouho bysme mohli být v tom parku?" ,,Za půl hodiny tam budeme, neboj." přiblížil jsem se za Bada, ze zadu jsem ho objal a zavřel oči. Cítil jsem, jak se Darryl otočil, abych měl hlavu na jeho hrudi a obejmul mě zpět. ,,Hmm jste si jistí že spolu něchodíte? Nebo máte jen přátelství s výhodama?" víc jsem Bada zmáčkl. ,,Jsem si jistej, že spolu nechodíme neboj, nechám ti ho." trochu jsem se zamračil. ,,To je v poho, jenom si ho nech ty. Teď radši zůstanu pár dní single." slyšel jsem se Miu trochu uchechtnout ale potom už jsem nevnímal.Bad's pov.
Zak mi usnul v náručí. Super. Má štěstí, že je tak lehkej jinak bych ho tady musel nechal. Nechal jsem tu holku aby Skeppyho podržela a šel jsem zaplatit dvě plechovky Pepsi, pytlík chipsů a čokoládový nanuk. ,,Bude to 7 dolarů." celkem předražený ale co čekat od odchodů u benzínky na dálnici. Vzal jsem Zaka do náruče a vyšli jsem ven. ,,Hele ty asi nejsi úplně gay ale dost dobře poznám, když se někdo někomu líbí. A ty jsi do Zaka. Nemám snad pravdu?" zastavil jsem se a otočil hlavu na menší holku vedle mě. ,,Uh.. Je to trochu složitější." ,,Řekl ti Skeppy na koho má crush po tom streamu s Karlem?" ,,Ne, neřekl." Ale celkem by mě to i zajímalo ngl. Došli jsem k autu. Mia otevřela zadní dveře a já Zaka opatrně položil na sedačku. ,,Ty asi teď nemáš kam jít ne? Nechceš jet s námi? Máme v plánu nějaký zábavní park." ,,Ráda bych jela ale nemám u sebe peníze." ,,Neboj, platím za všechny." Mia mě obejmula se slzami v očích. Na tohle zvyklej nejsem. ,,Už musíme vyrazit. Sedni si vedle Sapnapa úplně v zadu." kývla hlavou a rozběhla se do auta. Já šel hned za ní.
Sorryyyyy že teďka nevyšla cca 3 dny kapitola. Nějak jsem na to zapomněla ngl...
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanficCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe