-41-

216 26 9
                                    

Skeppy's pov.

,,Fuj, to je nechutný!" řekl jsem znechuceně. Nechápu, jak někdo může nemocnicím dovolit dělat takový hnusy. Chutnalo to jako zvratky s jahodovou příchutí.
,,No tak Zaku! Musíš přeci něco sníst." řekl Bad. Já protočil očima a odtáhl misku co nejdál od sebe. Darryl ji ale znovu sebral, lžící nabral kousek jídla- jestli se tomu tak dá vůbec říkat- a nastavil ji před mou pusu. ,,Děláš si srandu?" podíval jsem se na něj s očima, který se ptaly, jestli to Bad myslí vážně.
Najednou jídlo opatrně položil, naklonil se nade mě, chytl mě za bradu a vlepil mi jeden polibek přímo na rty.
Páni.. To mi chybělo.
Užíval jsem si ho ale Bad se bohužel po chvíli odpojil.
,,Už budeš hodný a sníš to?" zakroutil jsem hlavou, podíval se na jeho rty a zpátky do jeho očí.
Bad protočil oči. Oddělal ze mě tác, který mi tam i s jídlem přinesly sestry rovnou do postele a položil ho na stolek. Potom se vrátil a odkryl peřinu, vyzul si boty a vlezl si ke mně. Znovu nás zakryl. Trochu jsem vyjekl, když si mě přisunul blíž do obětí.
Tohle moc před tím nedělal..
Upřímně mě zajímalo, jestli se náš vztah trošičku prohloubí, protože jsme do té doby vypadali zpíš jako kamarádi s výhodami.
Bad si kolem mě obmotal ruce. Jednu mi položil do vlasů a druhou mi maloval malá kolečka na zádech. Nemohl jsem odtrhnout pohled od jeho očí. Vypadali tak nevinně a skleněně. Konečně jsem měl možnost se mu trochu zadívat do obličeje. Vypadal mnohem drsněji než když streamoval s veb kamerou nebo když jsme video chatovali. Vlasy měl poskládané celkem stylově.. Na jeho nose jsem našel o pár pih.
Bad položil jeho ruku na mojí tvář a znovu se přitáhl pro polibek.






,,Miluji tě."

_____________________________the end___




Pardooon, že jsem to ukončila tak hrr ale fakt už nemám ani drobek motivace něco psát lol.

Takže užívejte školy lidiii

Jop a díky moc za 5k a půl přečtení omgg

Kdyžtak napište možná se vratim😭😭

Byeeee bastayssss

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat