-14-

92 9 9
                                    

Zak's pov.

Neměl jsem ponětí, kdo ta osoba byla. Každopádně mě zase poslepu, div jsem při cestě nezakopl a nezabil se, dovedla do základny Badova gangu. Když jsem si šátek sundal, člověk byl pryč.

Světlo v místnosti mě oslnilo a trvalo mi další 2 minuty se pořádně rozdívat. Proč by sem někdo dával takhle silný zářivky?! Byl jsem tam sám. Ostatní pravděpodobně odešli domů na večeři nebo tak něco. Nedivil jsem se jim. Celou noc přemýšleli o té záležitosti s BadW. Jen kdyby věděli.. Kdybych jim všechno řekl, měli by to o mnohem lehčí.. Většinou ve filmech ale vyhrává dobro, takže by to nakonec mohlo i dopadnout lépe, než si myslím. Jen já z toho budu mít problém-

Na stolku ležely 2 rozpité šálky kávy, jinak to tam bylo celkově dobře uklizené. Prošel jsem místností bez jediného okna až na druhou stranu, kde byly dřevěné dveře, které vedli do Darrylovi kanceláře. S doufáním, že neodešel beze mne jsem je otevřel a chodbou prošel k dalším dveřím. Chvíli jsem váhal, jestli mám zaklepat nebo prostě vejít dovnitř. Nakonec jsem tedy zaklepal a z druhé strany se ozval mužský hlas, který mě ujistil, že můžu vejít.

,,Ahoj?" řekl jsem, když jsem uviděl Bada sedícího u stolu. Četl nějaké dokumenty a vypadal celkem zaneprázdněně. Přerušil čtení a podíval se směrem na mě. Nebylo mi moc příjemně po tom, co jsem si vzpoměl na předchozí den.. Donutilo mě to sklopit hlavu v domnění, že je naštvaný a semkl jsem rty.

,,Provedl si něco snad?" řekl s uchechtnutím. Oddychl jsem si, zvedl hlavu a usmál se na něj.

,,Ne, ne nic se nestalo" odpověděl jsem nervózně. Bad vypadal unaveně. Pod očima se mu rozléhaly velké kruhy, celý byl takový rozespalý. Přišel jsem za ním a prohrábl mu rozcuchané vlasy. Znovu se začal věnovat kusu papíru.

Po chvíli jsem se rozhodl Bada nechat dělat svojí práci a raději si šel sednout na hnědou pohovku v rohu místnosti. Uvelebil jsem se v ní, vzal si hebký polštář, co byl položený vedle mě a snažil se trochu zrelaxovat. Doufám, že zítřek dopadne dobře..
___________________

Trochu kratší kapitola, protože můj mozek prostě nehodlá pracovatsbsh

Chtěla jsem se zeptat, jestli můj styl psaní není nějak moc debilní bahaha
Kdyžtak napište, co bych mohla změnit

Btw jsem opravdu moc hrdá na to, že vydávám kapitoly každých 14 dní /j, ale snažím se to nějam zlepšit :)

Edit: tbh mam chuť ten příběh smazat💀

[Proud of you<3]

399words

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat