Mia's pov.
Co si to jako 'Clayton' dovoluje lízt do našeho pokoje?? A to jsme zrovna měli s Poppy pěknou povídací chvilku.. ,,Tak co tvůj boyfriend Mianko??" bože já Dreama úplně zbožňuju ale teď je opravdu otravnej. ,,V poho.." Uchechtl se a pokračoval ve svém proslovu. ,,Hmm slyšel jsem, že je to fakt fešák. Možná jsem i zaslechl, že je podobnej Ranboovi~" druhou větu jenom zašeptal ale tak, abychom to obě slyšely. Ale to není možný aby tohle věděl.. Jedině že ví jak Ranboo vypadá a viděl ho se mnou na té benzínce. Protočila jsem oči s tím, že jsem je nechala na Skeppym. Už se asi půl hodinu neprobouzel.. Musíme prostě počkat.. ,,A miluješ ho furt?" zvedla jsem obě ruce k hlavě a zabořila jsem do nich svůj obličej. Přemýšlela jsem ale potom jsem se rozhodla vyjít s pravdou ven. Teda aspoň jsem se o to pokusila. ,,Není tak zlej jak se choval na benzínce.." Poppy se na mě otočila s vykulenýma očima. ,,Co se tam stalo!? Možná mi už konečně ty kousíčky myšlenek, proč když jsem se na cestě probudila tak ty jsi byla v našem autě taky, zapadnou do sebe!" usmála jsem se. Rozhodli jsem se jim o téhle věci neříkat ale Poppy se za ten ani ne den stala mojí hodně dobrou kamarádkou.. Mohla bych jí to říct. ,,Bad se Zakem mě našli, když jsme se zrovna hádala s Markem.. A on potom z nějakého důvodu odjel a já jsem neměla kam jít. To je všechno." ,,Dobře, mám takovej pocit, že jsi mi neřekla všechno ale jsem spokojená." ještě malou chvilku jsem se na Poppy dívala ale potom jsem se otočila na Dreamie boye s přivřenýma očima. ,,Wait what!? Co se ti zas děje?! Ty máš krámy nebo co?" ,,Možná. Každopádně tohle teď není podstatný. Dreamie.. Kde ses sakra dozvěděl o tom, že Ranboo je můj kluk?!" bylo vidět, že Pissbaby dělá všechno proto, aby nedostalo další výtlem. ,,Děd Vševěd jsem bro-" znovu jsem protočila oči ale tentokrát skončily na Poppyiné otevřené puse. ,,Počkat takže R-Ranboo j-j-je vážně tvůj kluk?? Od kdy?" mohla bych říct od vždy ale to bych lhala. ,,To je jedno, teď mi ale všichni prosím vymyslete 50+ možností, jak probrat spáče z omdlení.." ti dva se na sebe podívali a najednou řekli: ,,Darryl~" okay nechápu jak Skeppymu Darryl pomůže ale fajn. ,,Zrovna obědnává Pizzu tak máme dvě možnosti." oh můj bože mňam pizza ,,Pizza~??" zabírá to. Skeppy marně otevíral pusu jakoby chtěl do něčeho kousnout a tekly mu z ní sliny. Otočila jsem se na dveře a vystartovala jsem je otevřít. ,,BADE BADE BADE!!" V obíváku jsem zabrzdila a za gaučem jsem postřehla světle hnědou hlavu.
,,Mhm?" ,,Potřebujeme pomoc.." Darryl se na mě otočil. ,,A s čím konkrétně?"
,,Tákže jelikož se Zak neprobouzí, potřebujeme pohledného prince, aby ho ze sladkého spánku probudil~" Stáhl obočí víc dolů k očím. ,,No tak to budete muset hledat, protože tady žádného prince nevidím." Come onnn.
,,Samozřejmě tady je i druhá možnost- Pizzaa~" ,,Okay ale jak můžeš vidět, žádnou tady taky nevidím." v tu chvíli se ozvalo zaklepání na dveře. Ouu. Bad si podepřel hlavu rukou a já se mezitím rozběhla otevřít. Když jsem prosprintovala obívákem, kuchyní a nakonec i chodbou, koukla jsem se kukátkem, jestli je to opravdu ten pizza guy, co má přinést tu tajnou přísadu k probuzení princezny. Vsadím se, že ani netušil, že někomu zachrání život- nakonec jsem otevřela tu bránu do neznáma. ,,Brej den." z kapsy od bundy z věšáku jsem vytáhla peněženku a z ní vytasila svých 20 dolarů. ,,Ahoj, bude to 13 dolarů." nejdřív jsem se divila proč mi nevyká páč jsem přece už velký mimino ale nechala jsem to být. Zaplatila jsem a kluk mi předal tři krabice od pizzy. Dělá si Bad prdel? To jako objednal jenom 3 fucking pizzy?! Okay příště to bude muset nechat na mně. Poděkovala jsem, zavřela dveře a šla jsem zpátky do našeho pokoje. Ještě jsem stihla zařvat na Darryla, ať zavolá Karla se Sapem.Meanwhile Karl's pov.
Dream za sebou zavřel dveře. Já tam jenom stál jako tvrdý Y. ,,Karle?" ,,Nicky?"
,,N-neříkej mi tak." trochu jsem se ušklíbl
,,Ale prosím tě. Já vím, že miluješ, když ti tak říkam." bylo zhasnuté světlo, takže se nedalo dohlédnout ani na centimetr.
,,Baka.." uhh nechápu co to znamená..
,,Co?" Za chvilku jsem uslyšel tiché krůčky směrem ke mě. Nick mě chytl pod bradou ,,Baka znamená blázínek." a políbil mě. To mě jako právě nazval bláznem?! Já to samozřejmě nečekal, takže jsem se kvůli tomu málem udusil. Jen moje malé zamručení donutilo Sapa, aby se odtáhl a nechal mě se vydýchat.
,,Promiň.." přestože jsem nic neviděl věděl jsem, že někde přede mnou právě stojí můj krásnej klučina. Já se nemohl udržet a dal mu další malinkou pusinku na rty. ,,Já.. Omlouvám se, že jsem byl tak hnusnej.." usmál jsem se ale potom mi došlo, že mě nemůže vidět. ,,V pohodě." jednou rukou jsem se natáhl k vypínači světla. Sapnap to ale nejspíš nějak postřehl a chytil moje zápěstí, abych nemohl rozsvítit. Zarazil jsem se. ,,Děje se něco?" slyšel jsem hluboké nádechy a výdechy. Za tu dobu jsem jich napočítal snad milion. Nakonec se stisk začal postupně povolovat. Na zápěstí jsem potom necítil nic. Tmavá osoba předemnou se začala oddalovat až skončila ležet na posteli. Pořád se o něj nějak bojím.. Rozsvítil jsem světlo a jedním okem jsem se podíval na postel.
Nick ležel na břiše a měl hlavu v dlaních.Najednou někdo zaklepal na dveře a potom i otevřel. Byl to Darryl. ,,Kluci? Je tady jídlo tak se pojďte navečeřet."
,,Dobře, hned tam jsme." zakýval hlavou na souhlas a odešel. ,,Nicku tak pojď."
,,Nemám hlad." zamumlal větu, že se jenom těžce dalo rozeznat, co říká. ,,Ale no tak.. Musíš jíst." Sapnap zvedl telefon na kterém měl rozkliknuté koméntáře pod jeho videem. Přišel jsem trochu blíž, abych to vůbec mohl přečíst. Bylo tam několik hatů o tom, že by měl Sap zhubnout. Tohle vážně nechápu.. Vždyť má úplně normální postavu. Navíc je nádhernej, hot a úplně všechno. (Ano guys plz stop the hate na Sapnapa ale i na Karla, Dreama a další jinak chcípnu✋😫.) ,,Ser na ně, vždyť jsou to jenom blbí děcka, který nevědí co dělat se životem." podíval se na mě s úsměvem a uslzeným obličejem. ,,Awwh Sappy nemůžeš si to brát tak osobně.. Vždyť i Dream, já a prostě všichni dostávají hate. S tím se prostě musíme usmířit a do budoucnosti s tím počítat.. A neplakej. Slzy ti kazí tvůj hot obličej." Nick vztal z postele a obejmul mě.Awww okay sorry, že teďka pár dní nic nevyšlo ale byla jsem nějak líná zmáčknout jedno tlačítko na zveřejnění takže ta kapitola pěkně dlouho brečela TwT
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanficCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe