Bad's pov.
Zak se mi nějak nezdá.. Chápu to, neviděli jsme se hodně dlouho ale chová se divně.
Zrovna jsme seděli u stolu a jedli snídani, kterou jsem nachystal. Chtěl jsem se ho zeptat, co budeme dělat jenže zrak měl zabořený do telefonu a skoro mi ani neodpověděl. Jakoby mě nevnímal.
,,Komu píšeš?" Zeptal jsem se. Nemám moc rád, když mě někdo ignoruje.
Bylo vidět, že jsem ho trochu vylekal.
,,Jenom projíždím Twitter-" zalhal. Lže o tom a mně se to vůbec nelíbí. Pozorně se mi díval do očí a čekal, až něco řeknu. Jeho telefon pořád držel v ruce. Zapomněl ho vypnout, takže jsem mohl vidět rozkliklý chat jenže zprávy jsem bohužel nemohl přečíst.Nakonec jsem se rozhodl a vyřešil jsem to tak, že jsem mu telefon lehce vzal. Trochu jsem odstoupil, kdyby si ho náhodou chtěl vzít zpátky.
Když jsem se chystal zjistit, co a komu psal, telefon byl už zamknutý.
Skvělý, teď mu ho budu muset vrátit...
,,Co jsi tam dělal?" Zeptal jsem se ho i když jsem tušil, že mi neodpoví.
,,Nedělej ze sebe detektiva, nic jsem tam nedělal." Zalhal znovu.
Jen jsem protočil očima.
Tak tohle z něj nemám šanci dostat..,,Aw ty žárlíš." Řekl a začal si stoupat.
,,Já?? Proč jako?"
Zak se ke mně čím dál tím víc přibližoval až stál těsně přede mnou. Nic jsem si neuvědomoval a jen jsem tam stál s rukama překříženýma na hrudi. Díval se mi do očí.
,,Jasně, že žárlíš." Ještě víc se ke mně přiblížil. Nadzvedl jsem obočí.
O co se jako snaží..Z ničeho nic se začal šklebit. Vůbec jsem nechápal, co dělal a popravdě jsem to radši ani nechtěl vědět.
,,Měl by jsi umýt nádobí" pošeptal do mého ucha.
Cože? Já?! Spratek. Myslím, že ho za chvíli asi vyhodím.
Trochu jsem se uchechtl a olízl si spodní ret. Dobře, pokud to po mě chce, udělám to.
Měl jsem geniální plán. Vzal jsem Zaka za ruku a začal ho tahat ke kuchyňské lince na kterou se posadil. Nejdřív se chvíli divil, co jsem to dělal ale v klidu bez hnutí seděl a sledoval mě. Já mezitím napustil dřez ledovou vodou.
,,Co to děláš? Nemá se nádobí mít v teplé vodě?" Zeptal se najednou.
Já jsem se na něj podíval ale zrak jsem hned přesunul zpátky na dřez.
Za chvíli se naplnil tak do poloviny ale to bohatě stačilo.
Znovu jsem se podíval na Zaka. Vypadal hrozně zmateně.
,,-Proč se na mě tak díváš?"
Už jsem netrval ani sekundu. Vzal jsem Zaka a hodil jsem ho do vody. Zařval snad na celý dům a já se nemohl přestat smát. Začalo mě i pobolívat břicho.
,,Hej!!" Nejlepší na tom bylo to, že se ze dřezu nemohl ani dostat.Zak's pov.
Bože nesnáším ho.
Zrovna jsme seděli v koupelně na zemi. Snažil jsem se nějakým způsobem vyždímat kalhoty, které byli totálně mokré.
,,Budeš mi muset půjčit kalhoty. Uvědomuješ si to že?" Řekl jsem. Byl jsem ještě pořád naštvaný na Darryla, který seděl kousek dál a smál se jako malý dítě.
,,Počkej, přinesu ti jedny." Řekl pořád se smíchem a odešel z koupelny. Protočil jsem nad tím vším oči. Vlastně jsem si to i zasloužil. Neměl jsem ho takhle dráždit.
Za chvíli se vrátil s šedými tepláky v ruce. Převzal jsem si je, mokré kalhoty jsem hodil do sprchy, ve které jsem je ždímal a ty suché jsem si nasadil. Padly mi jako ulité.,,Co teď?" Zeptal se najednou Bad.
Celkem jsem nad tím přemýšlel. Chtěl jsem znovu vidět Poppy, Dreama a Nicka.
,,Vídáš se ještě pořád s partou? Víš koho myslím ne?" Řekl jsem. Bad se mi podíval do očí. Nejdříve chvíli mlčel a poznal jsem, že to nejspíš nebude něco, o čem by chtěl mluvit.
,,Já... Když jsi odjel, pohádali jsme se. Nelíbilo se jim, že jsem tě prostě jen tak nechal a nenechali mě to vysvětlit."Chápu ho. Nejspíš to myslel dobře. Přeci mi ještě říkal, že nechce, aby se mi něco stalo nebo abych se zase nepřipletl někam, kde byla BadW a zkazil mu jeho plány. Jenže to jsem si uvědomil pozdě. Bylo už pozdě na to, vrátit sázku zpět. Jenže jsem neměl jinou možnost, mohli by mě zmlátit, možná i zabít. Nejlehčí by bylo, kdybych mu to teď vše řekl.
,,Já..." Začal jsem, jenže on mě zastavil.
,,Hele, vím, že to pro tebe bylo taky těžký. Nevím čím jsi si prošel ale moc mě to mrzí. Kdybych mohl, vrátil bych čas zpět." Řekl.Chtěl jsem začít znovu, říct mu, že ho budu muset zavést za Wendy. V hlavě jsem si to říkal pořád dokola a nepřestávalo to. Nechtěl jsem, aby se mi nebo jemu něco stalo.
Možná bych to mohl nechat na později. Přeci jen, Oliver mě nebude pozorovat 24/7. Jen musím najít ten správný moment.
______________________
Sup
Omlouvám se za neaktivitu ale tak nějak jsem si nenašla čas na psaní.
Snad chápeteNezapomeňte na pitný režim🥤🧃
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanficCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe