Skeppy's pov.
-----------------------Hmm.. Spánek.. Palačinky~
,,$&#&ks!!! (#! Ksn$&!!!"
Uslyšel jsem nesrozumitelné tlumené hlasy. Asi to vychází z venku...
,,Tak ho tady nechej když si chce nechat ujít tu největší srandu na světě..." říkal někdo zmrzlina? Ne? Můžeš přestat furt žvanit jenom o jídle? Co za to?
,,Nicku ne!! Jsi normální!?"
začal jsem se dusit. Něco chce přerušit můj zasloužený spánek. To musí být ale debil.
------------------------Líně jsem otevřel oči a rukou jsem si je protřel. ,,Jé vy jste mě dotáhli do aquaparku? Počkat.. Kdo na mě vylil vodu?!!?" odpoutal jsem pás, kterým jsem byl celou cestu připevněn a bleskově jsem se zvedl z auta. Sapnap si mě prohlížel jakoby mě viděl poprvé, držel v ruce prázdnou plastovou láhev a k tomu se u toho přiblbě řechtal. Bylo mi hned jasný, kdo na mě přivalil tsunami. ,,Jsi ty vůbec normální?! Jo promiň vlastně nejsi." po mé připomínce se všichni začali smát. Myslel jsem, že jim snad za chvíli hrábne. ,,Pojď, vytáhnu ti z batohu nějaký suchý hadry a půjdu se stebou převlíct." jedinej normální člověk v tu chvíli - Bad mi nábídl ruku, kterou jsem neváhavě příjmul. Slibuju, že až se vrátím tak si to Nick pěkně vypije. (Rip pro Sapnapa😫✋ pozvěte mě na pohřeb plz) otevřel jsem kufr a vytáhl jsem z něj batoh, do kterého Poppy dala všechny věci. ,,Počkej počkej počkej!" Darryl ke mně sprintem přiběhl, spoutal mi ruce svojí jednou rukou a druhou mi batoh vytrhl ze sevření. ,,Co děláš?!" Badovi hned došlo co udělal a pustil mi ruce. ,,Uhh.. t-ten batoh- on by od tebe byl mokrý.. A j-já...." hmmm sus. Bad se podíval na ostatní, co stáli za mnou a potom zpátky na mě. Opatrně vzal mojí ruku. ,,To je jedno-" Naznačil, ať jdu za ním a odvedl mě pryč od auta směrem k výjezdu z parkoviště ,,Kam jdeme?" ,,Když jsme přijížděli, viděl jsem ceduli s šipkou na veřejné wc. Potřebuju na záchod a ty se tam můžeš převlíct. Pojď už to není daleko." nevím proč ale dostal jsem fakt velkou chuť na špagety. Kde se to ve mně bere? Nevím o tom, že bych měl dostat krámy...
Bad otevřel dveře. Byli tam 3 kabinky se záchodem a 4 umyvadla s ¿větrákem¿ na usušení rukou. Chtěl jsem otevřít třetí dveře ale byly zamčené. ,,Jdi vedle, asi tam někdo je. Tady máš to oblečení." Bad mi podal pár suchých hadrů a já zalezl do kabinky. Super rozbitej zámek. Oblíkl jsem si černé triko a ponožky. ,,Počkám na tebe venku." To si radši pohnu. Dooblíkl jsem si zbytek oblečení a pobral to mokré do náruče.
✋❗
Z ničeho nic se rozrazily dveře, co jsem tělem držel, aby se nedali otevřít. Já málem spadl do záchoda kdybych se nepřidržel o zeď nad ním. ,,Ohh promiň~ nevěděl jsem, že jsi tady. Ale když už tady jsem, proč si neužít trochu srandy huh?" obrátil jsem hlavu na osobu abych viděl, co za idiota mi jako leze do mýho bussinesu. Kdo to sakra-
Pokračování '✋❗' scénky příště...
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanficCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe