Skeppy's pov.
Seděl jsem na Darrylovi a nevinně jsem se mu díval do očí. Párkrát jsem zahlédnul, jak pohledem sjíždí po mém obličeji dolů a nahoru pořád dokola. Co to dělá? Proč to dělá? Snaží se o něco? Nechápal jsem to. ,,Tak co? Řekneš mi to?" nechci mu říkat co se stalo na záchodech.. Nejsem debil. Asi bude nejlepší to nějak zamaskovat, aby na nic nepřišel. Bez přemýšlení jsem se k němu víc nahnul a dal mu pusu na rty. Počítal jsem jenom s malinkým polibkem ale Bad si to zřejmě užíval.. Ale.. Ngl nebyl tak špatnej jak jsem si to představoval.
Bad se odpojil z polibku ale ani na milimetr se neoddálil. Díval se mi nechápavě do očí. Ale bylo v nich vidět i hodně chtivosti prozkoumávat. ,,Bade-" nestihl jsem doříct svojí větu a už jsem byl součástí dalšího ale tentokrát mnohem zajímavějšího polibku. Darryl mi dal jednu ruku do vlasů a druhou na pas. Já jsem měl obě na jeho tvářích. Bad po chvíli zapojil i svůj jazyk ale hned se odpojil aby pobral dech. Pak mu ale došlo, co se stalo a začal panikařit. ,,P-promiň j-j-já... O-omlouvám se n-nechtěl jsem t-to-" dal jsem mu ukazováček před ústa aby už sklapnul. ,,Ne, neomlouvej se. To já jsem z-začal..." Bad rychle dýchal a nebylo mi to zrovna nejpříjemnější. Sundal jsem mu prst z rtů a chvíli jsem s ním lítal před jeho očima, aby se uklidnil. ,,Už v pohodě?" ,,Počkej!! Uhhh.... Jo už jo.. Snad." trochu jsem se uchechtl. Byl tak roztomilej... ,,KLUCI MÁME ZAPLACENEJ HOTEL!!" ,,A MÁME I KARLA!!" najednou přibehl Dream se Sapnapem. Nick držel trochu vyššího hnědovláska v náruči. ,,Nicku můžeš mě prosím pustit- kluci? C-co se tady dělo?" Karl se začal řechtat a já jsem mezitím co nejrychleji slezl z Bada. ,,Hh neříkejte, že spolu chodíte!" Super. Proč zrovna tohle musí vidět i Mia. ,,Ne.. Nic se tady nedělo. Nechápu o čem to všichni mluvíte heh.." ,,Bad má pravdu- v žádným případě jsme se totiž nelíbali- ne." všem co tam stáli se rozzářili oči. Sapnap si i s Karlem pořád v náruči sedl vedle Bada na lavičku a holky s Dreamem se na nás pořád kulišácky dívali. Prosím! Ať tohle už skončí.. Periferním viděním jsem viděl, jak se Karl přibližuje víc k Nickovi. Blesku rychle jsem se na ně podíval úplně a viděl, jak se ti dva málem líbají. ,,Počkat počkat- a tohle jsem jako přehlídnul jak-"
Oba se na mě podívali. ,,Uhh.. M-my spolu- ch-chodíme.." a proč to neřekli dřív?! To je náhodou super! ,,Omg boyzzz přejuu!" rozzářil se jim úsměv na tvářích jako sluníčkům. Awwh. ,,Jo a byli jste v tom hotelu?" ,,Ještě ne..." ,,Tak se tam půjdem podívat ne?"Vyrazili jsme směrem k bráně z parkoviště a Dream šel jako první, aby nás mohl navigovat. Cestou jsem si povídal s Karlem a Sapnap byl celou dobu s Darrylem. Holky se o nás vůbec nezajímaly což celkem chápu. Hnědovlásek vedle mě pořád žvanil jenom o jeho lásce. Mě už to začalo nudit tak jsme se díval kolem sebe. Šli jsme vedle silnice po chodníku a kolem nás byly snad miliony obchůdků. Pohledem jsem jezdil po okraji chodníku na druhé straně asfaltky. Jenže co jsem nezahlídl.. Stál tam ten fuck boy opřenej o sloup. Bylo vidět, že si mě taky všimnul a udělal se mu úsměv na tvářích. Po chvíli mi i zamával a já mu to oplatil. ,,Kdo to je? Ty ho znáš?" Karl se starostlivě vyptával a přitom se držel mojí ruky. Nevěděl jsem co říct tak jsem vymyslel něco random. ,,Uhh jo je to můj starý kamarád. Když jsme sem jezdili s rodinou, tak jsme se s ním potkával často ale od mích patnácti jsem ho už neviděl.." ,,To je mi líto.. Pokud víš kde bydlí, mohli bychom se za ním zajít podívat co říkáš?" ,,N-ne to nebude potřeba on m-má přítelkyni a nechci mu nějak víc zasahovat do života." podíval jsem se zpátky na kluka v celém černém oblečení. Už byl celkem daleko za námi ale bylo vidět, že náš rozhovor poslouchá. ,,Tak se s ním můžeš domluvit." bože ten Karl je otravnej. ,,Jo to můžu."
,,Btw Zakuu! Víš jak jsme my tři dělali tu soutež-- Takže je tvůj crush Darryl nemám pravdu?" ,,Ne teď crush nemám." Karl se s úsměvem podíval na Sapnapa, který šel s Badem za námi a vběhl mu do náručí. ,,Babe můžu jít s tebou?"
,,Můžeme jít všichni tři ne?" Karl na něj mrkl a on hned pochopil o co se snaží. ,,Jooo máš pravdu Zlatí! Půjdeme spolu." ti dva dohromady jsou ještě mnohem otravnější. ,,Jo mně nebude vadit jít se Skeppym." možná mně jo.
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanficCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe