-7-

343 33 6
                                    

Skeppy's pov.

,,měj se Karle! Děkujeme za pozvání."

,,Skeppy je půl dvanáctý... Už by jsme mohli jít spát co ty na to?" ,,Huh? Uhh jo." nebyl jsem unavenej ale Bad už evidentně jo. Většinou chodím spát kolem jedné ráno když teda nemám školu. Mamce to nějak nevadí hlavně abych v noci nedělal bordel aby mohla spát. ,,Hele nechtěl by ses ještě podívat na nějakej film nebo něco? Nejsem unavenej a nechci být sám.." ,,Zaku promiň. Zítra můžeme." achjo tak se budu muset nějak pokusit  usnout. ,,Dobře tak dobrou noc." ,,Skep?" při odchodu jsem se otočil na Bada ,,Umm tady máš" držel v ruce nějakou černou látku. Teď jsem nic neřešil. Vzal jsem to a šel do svého pokoje naproti. Otevřel jsem dveře a vešel dovnitř. Zavřel jsem za sebou a opřel se hlavou o dveře. Vůbec nevím co budu dělat.. Hmm co byla ta věc co mi dal Darryl? Rozdělal jsem poskládaný kousek oblečení. Mikina? Proč mi dal Bad mikinu? Hodil jsem jí na postel a šel si vzít nějaké nové oblečení. Spodní prádlo, další šortky protože bylo v domě teplo a nějaký random triko. Zavřel jsem skříň. Mohl bych si tu mikinu vyskoušet. Byla bez potisku a hodně dlouhá. Až teď mi došlo že musela být Darrylova. Sakra zapomněl jsem se ho zeptat na to heslo od WiFi. Doufám že ještě nespí. Potichu jsem se vkradl do Badova pokoje. ,,Bade? Nedal by jsi mi WiFi? Zapomněl jsem se tě zeptat." ,,Jasný. Vem si tenhle lísteček je to tam napsaný. Ta mikina ti sluší Zaku." musel jsem se začervenat.

Bad's pov.

Awww Skeppymu to hrozně slušelo. Došel jsem za ním a pomalu jsem ho obejmul. On mě zpět. Nevím jak Zak ale já jsem tam stál a přál si aby tenhle moment nikdy neskončil. ,,Už bych měl jít." Nechci aby šel. Trochu jsem se oddálil a chytnul ho kolem pasu. Dívali jsme se jeden druhému do očí. Ve skeppyho očích jsem viděl strach a zvědavost zároveň. Nakonec se mi zabořil do ramene a nachvíli zavřel oči.

Skeppy's pov.

Chtěl jsem odejít ale nemohl jsem se odtrhnout od Badových očí. Jenom jsem si hlavu položil do jeho ramene a jenom tak stál. ,,Už půjdu. Dobrou noc." Pak mi dal pusu do vlasů a rozcuchal mi je. ,,Dobrou noc princezno." Bad se uchechtl. Nesnáším když mi tak říká. Aby se neřeklo tak jsem mu dal taky pusu do vlasů ale jenom jako kamarádovi. ,,Neříkej mi tak." Darryl mě pustil a já jsem rychle utíkal do svého pokoje. Tohle bylo divný... Ale cute. Zavřel jsem si dveře a lehnul si do postele. Obejmul jsem toho medvídka co mi Bad dneska ráno přinesl a myslel jsem jenom na něj. Bad je můj nejlepší kamarád a nechci ho za žádnou cenu stratit. Ale... Cítím k němu něco? Vždycky jsem ho miloval jako kamaráda ale co když je to něco víc? Víc jsem medvídka obejmul a přitáhl si nohy co nejvíc k břichu. Zavřel jsem oči a usnul.

4:12am

Probudilo mě nějaké křičení z venku. Převalil jsem se na záda i s plyšákem a otevřel oči. Cvilku jsem se rozkoukával a potom si sednul. Pane bože Bad má fakt otravný sousedy. Z domu naproti začala hrát hlasitá hudba. Jít spát bude zbytečný, v tomhle rachotu nikdo znovu neusne. Vzal jsem do ruky mobil co ležel na nočním stolku vedle postele. 5%? Zapomněl jsem si nabíječku v autě, fakt super. Vyšel jsem z pokoje a šel skontrolovat Bada jestli spí. Potichu jsem otevřel. Awhh spí jako mimino. Zase jsem zavřel. Co teď budu dělat? Můj mobil je vybitej a Bad spí.. Mohl jsem být na počítači nebo si pro tu nabíječku prostě dojít ale po spánku mi to někdy moc nepřemýšlí. Mohl bych se seznámil s nějakýma novýma lidma! Zaplul jsem znovu do pokoje a vzal si ponožky. Nebudu se převlíkat, nikdo si nevšimne že v tomhle oblečení spím. Pořád jsem na sobě měl Badovu mikinu ale nějak jsem to neřešil. Vzal jsem si telefon do kapsy kdyby mi někdo volal a z pokoje po schodech dolů. U dveří jsem se obul a vyšel ze dveří k domu naproti. Hudba byla opravdu nahlas. Se divím že to Bada nevzbudilo. Zazvonil jsem na zvonek u dveří. Po chvíli mi otevřela nějaká blondýnka. ,,Ahoj! Pokud jsi tady kvůli tomu aby jsme to ztišili tak si dej odchod. Díky!" ,,Ne, počkej. Vlastně jsem se chtěl přidat jestli teda můžu.." trochu jsem se bál že mě vyhodí. Což by byla škoda, ta holka byla celkem hezká. ,,Jasný pojď! Já jsem Poppy." díky bohu. ,,Já jsem Zak." Vešel jsem dovnitř a ta holka zavřela dveře. ,,Ty jsi ten novej ne? Darryl mi o tobě říkal." Kdy proboha vždyť byl pořád se mnou a nevěděl že přijedu. ,,Včera jsem mu psala jestli nechce jít ven ale on že se musí chovat normálně protože tam má tebe bla bla bla." normálně? Takže on se takhle normálně nechová? ,,Takže ty s Darrylem jste kamarádi?" ,,Nejlepší dalo by se říct." cože? Já myslel že já jsem Badův nejlepší kamarád.. To je jedno. ,,Vypadáš unaveně.. Promiň že tady děláme takovej bordel." je milá. ,,V pohodě." Poppy mě zavedla do nějaké místnosti. Všude byli světýlka a nějaké občerstvení. Už jsem jí ani málem neslyšel. Ta hudba byla opravdu hodně nahlas. Došli jsme k nějakému Baru. ,,Tohle je Ethan. Můžeš si u něho cokoli vzít. Všechno je tady zadarmo." ,,Děkuju." najednou nějaká holka přiběhla k Poppy. ,,Pop dělej! Chloe je špatně a bude za chvíli zvracet." Alkohol dělá divy. ,,Musím jít. Porozhlídni se tady zatím." no super. Vykoukl jsem že dveří na chodbu. Na schodech někdo seděl a pil alkohol. Chlap byl celý v černém oblečení a nebylo mu vidět do obličeje. Vypadá celkem osaměle. Mohl bych si s ním trochu popovídat. ,,Uhh ahoj?" Otočil na mě hlavu ale potom jí rychle odvrátil zpět aby jsem mu nemohl vidět do obličeje. ,,Co tady děláš?" snažil mluvit nízko ale moc mu to nešlo. ,,Nemohl jsem spát.. Jak se jmenuješ?" ,,Co ti je do toho." okay takže toxic. No počkej s takovýma lidma to umím. ,,Většinou se nejdřív zeptám na jméno když se s někým začnu bavit." ,,A kdo říkal že se s tebou chci bavit?" dělá si srandu? Sedl jsem si naproti jemu. ,,Zaku! Tady jsi. Všude jsem tě hledala." uu ona si pamatuje moje jméno. ,,Nech ho být, otravu. Pojď, půjdu tě seznámit s někým jiným." Šli jsme zpátky do místnosti. Já jsem se ještě jednou podíval na toho podivína a vešel dovnitř. ,,Tohle je Nick a Clay." Počkat. Ten Nick mi někoho připomíná. ,,Prosím neříkej mi Clay, nesnáším to." počkat co?! Oba se na nás otočili. ,,Wait Skeppy?!" vyhrkl ten větší. ,,Ahoj kluci.."

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat