,,Dlouho jsme se neviděli Zaku." řekla žena přede mnou.
Během sekundy jsem si uvědomil kdo to je. Ty tmavé dlouhé vlasy a černé křišťálové oči mluvily za vše.
BadW...
,,Pusť mě ty mrcho!!" Zařval jsem, když mě chytla za mé triko. Začal jsem se všemožně kroutit a snažil jsem se dostat pryč ale další muž, co mi držel ruce mi to nedovolil. Nakonec se mi povedlo z jeho sevření vystrčit jednu ruku, kterou jsem rychle napřáhl a chystal se nějakým způsobem zaútočit. Neváhal jsem a vlepil jsem tmavovlásce facku. Toho jsem bohužel začal litovat.
,,Řekni mi, kde je Darryl ty parchante!" Řekla při tom, co si její druhou rukou držela rudou otlačeninu mé ruky na jejím obličeji.
,,Už jsou to nějaký ty léta co se ho snažím najít a pomstít se ale bohužel mě v tom pořád zastavují ty jeho stupidní vtípky a pastičky, kvůli kterým jsem už málem přišla o život. Potřebuji tě, aby jsi ho svedl a přivedl mi ho."V tu chvíli mi povyskočilo srdce. Měl jsem takové nutkání ho vidět ale nechtěl jsem mu ublížit. Nahrnulo se mi pár slz do očí ale já jim nedovolil se skutálet po mém obličeji dolů. Musel jsem zůstat silný.
,,Takže buď tě donutím jít za Darrylem a přivést mi ho nebo tě tady a teď ukončím. Moc na výběr nemáš." Pošeptala mi do ucha a psychopaticky se zahihňala.
Zajímalo by mě, co by dělala, kdyby mě zabila..Z ničeho nic se ozvalo houkání sirén a zpoza rohu jsem mohl vidět blikat modrá a červená světla. To byla moje šance utéct. Mohl jsem dokonce BadW zastavit a ukončit celou tuhle hru. To jsem ale neudělal.
Potřeboval jsem být s Darrylem. S klukem, kterého jsem nějaký ten čas miloval a který mě ale taky odkopl a já ho od té doby už neměl šanci vidět. Vím, že jsem za ním mohl jet i bez pomoci nějakých Killerů. Ovšem zde se naskytlo pár problémů. Sarah mi jasně vysvětlila, že mě o něm v životě nechce slyšet mluvit a jestli ano, zbaví mě všeho mého majetku a odjede. To byla mimochodem další věc, proč jsem se s ní nemohl rozvést.
Nemohl jsem si vybrat jinou možnost. Lépe řečeno- nechtěl jsem si vybrat jinou možnost.,,Pojedu s vámi." Řekl jsem na rovinu. Wendy se na mě otočila.
,,Páni.. to bylo lehčí než jsem si to představovala." Nasadila si zpět svojí masku, nařídila těm mužům, aby mě někam odnesli a přehodili přes mojí hlavu nějakou látku takže jsem viděl černo. Jenže byla nasáklá nějakým uspávadlem. Usnul jsem během deseti vteřin. Pamatuji si jenom, že mě jeden nejspíš silnější muž vzal do náručí a někam mě odnesl.Ranboo's pov.
Potom, co začalo to haló kvůli nějakému přepadení jsem se s Miou tajně odplížil na zadní zahradu. Naštěstí si nás nikdo nevšiml.
Chvíli jsme se rozhodovali co uděláme a nakonec jsme se připravovali prostě odejít domů, jenže jsme uviděli hlouček těch vojáků. Schovali jsme se za rozkvetlý keř a podívali se zblízka. Mezi mezerami jejich nohou jsem mohl uvidět někoho na zemi.
,,To je Zak-" řekl jsem celý vyděšený.
,,Musíme mu pomoct."
Snažil jsem se zaregistrovat něco z rozhovoru.
,,-jít za Darrylem a přivést mi ho --- moc na výběr nemáš." Uslyšel jsem hrubší ženský hlas. Proč po něm chtějí Badboyhala? Trochu jsem se uchechtl. Mám celkem zvrhlý smysl pro humor-,,Co říkají?" Zeptala se Mia. Najednou se ozvaly sirény policie. ,,Povím ti to potom. Teď běž." Přikývla a přiběhla k plotu, který začala pomalu přelézat. Já ji samozřejmě pomohl. Když seskočila na druhou stranu, začal jsem šplhat taky a nahoře jsem se ještě naposledy porozhlédl. Uviděl jsem, jak Zaka někam nesou. To si mě ale jeden voják všiml a směřoval si to mým směrem.
,,Hej! Co tam děláš?! Vrať se!" Ušklíbl jsem se a seskočil na druhou stranu.,,To ho tam prostě necháme?" Zeptala se Mia, když jsme běželi pryč. ,,Koho přesně?" -
,,Zaka." - ,,Už je moc pozdě. Slyšel jsem ale, že míří k Badovi." - ,,Oh. To je ten kluk s kterým Zak chodil?" Přikývl jsem a dál běžel.,,Přece s tím musíme něco dělat! Pojedeme za nimi!!" Řekla.
Zastavil jsem se.
,,Jsi si jistá? Nerad se motám do takových věcí.." řekl jsem a prohrábl si vlasy.
Mia jen přikývla.Bože ale co když to nevýjde? Co když si nás Darryl nebude pamatovat nebo nás vyhodí? Já ani nevím kde bydlí. Nikdy jsme se moc nebavili, znal jsem ho jedině z youtubu ale to už jsou tři roky zpátky. Co když se něco přihodí po cestě? Vždyť nemáme ani pořádně funkční auto, které navíc není ani určené pro tak dlouhé cesty.. může se taky stát, že skončíme v nějakém zapadákově bez signálu a nebudeme se moct dostat zpátky. Jak můžeme vůbec vědět, že ho vezou k Badovi? Co když jsem se přeslechl a ve skutečnosti ho unáší úplně někam jinam...
,,Haló Marku! Jsi tu??" Ptala se Mia a rukou mávala před mým obličejem.
,,Jo, promiň. Nejspíš jsem trochu vyklouzl z reality.. co jsi říkala?"
,,Jen, že pokud tam budeme chtít být ještě dnes, budeme muset co nejdřív vyjet."
Má to vůbec cenu? Zak by si poradil...
,,Ranboo děláš to znovu-" vyhrkla najednou.
,,Co jako?"
,,To tvoje "přemýšlení". Říkala jsem, že jsem unavená."
Fakt tohle dělám často??
,,Můžeš spát v autě a cestou se stavíme pro nějaké jídlo do fast foodu. Co říkáš?" Mia přikývla a chvíli se zadívala do mého obličeje.
Už jsem si všiml, jak má nádherné oči ale ve tmě, která před několika minutami přišla, byly ještě krásnější.
,,Tak pojď, půjdeme domů a nachystáme se na cestu." Řekl jsem s láskou v hlase, jemně ji chytl za ruku, aby se nelekla a ona pomalu cupitala za mnou.
-Wooo omlouvám se za chyby!!
Příjde mi, že píšu hrozně cringe věci ale budiš lmfaoAge check??
-jen jestli s tím jste v pohodě!! Celkem mě zajímá, jakou tady mám věkovou skupinu :))
Jinak nezapomeňte na pitný režim!!🧃🧃
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanfictionCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe