-10-

85 10 1
                                    

Bad's pov.

Cesta autem trvala asi dvacet minut. Cestou začalo pršet, takže jsme měli štěstí, že jsme do restaurace dojeli včas.

,,Co to bude pánové?" Zeptala se nás číšnice, když jsme už seděli uvnitř. Bylo to tam hodně pěkné. Nechyběl ani výhled z okna na město.
,,Prosím dvakrát boloňské špagety a láhev červeného vína." Řekl jsem dámě. Ta přikývla  a rychle si to zapsala do notýsku. Potom už odešla a my jsme zůstali sami.
,,Tak.. um.. co jsi dělal ty 3 roky, co jsme se neviděli?" Řekl nejistě Zak.
,,Nic moc. Našel jsem si lepší práci a to je tak vše." Odpověděl jsem.

Jak už jsem říkal, pořád pracuji v mém starém gangem. Většinu času sedím v kanceláři a plánuji nějaké mise. Clay s Poppy jsou spíš drsnější. Ti mise plní. Moc jich není, protože se toho čím dál tím méně děje a mi vlastně už moc věcí na práci nemáme. Párkrát jsme vykradli nějakou banku ale už nás to přestalo bavit. Techno se taky neukazuje a popravdě se mu ani nedivím. Marc pomáhá s technikou a celkem se v tom vyzná. Nick dealuje, odkupuje a párkrát i prodá věci.

Číšnice už přicházela s krásně nazdobenými talíři a položila je na stůl. K tomu nám nalila víno a popřála dobrou chuť. Zak se do jídla hned pustil.

,,Co jsi dělal ty?" Zeptal jsem se. Celkem mě to i zajímalo.
,,Eh.. je to komplikovaný." Řekl a já ho pobídl, aby pokračoval.
,,Táta našel nějakou mrchu a já s ní musel být. Ještě, že mě nenutil si ji vzít. To by byl snad skandál. Jinak asi nic." Pověděl.
Věděl jsem, že s nějvětší pravděpodobností přeskočil pár chapterů ale nechal jsem to být. Možná mi to poví někdy jindy.

Chvíli jsme jedli a občas prohodili i pár slov. Spíš jsme nevěděli, o čem si povídat, takže jsme byli potichu.

Když jsme konečně dojedli, čísnice přišla, já rovnou zaplatil a ona odnesla nádobí.
,,Dlužím ti něco?" zeptal se Zak a položil sklenici, z které pil víno.
,,Ne, ber to jako omluvu." zakroutil jsem hlavou. Zak se na mě udiveně podíval a nadzvedl obočí.
,,Za co?" zeptal se. On věděl za co. Možná mu to jenom nedošlo. Sama o sobě byla tahle večeře omluva a i tak jsem to naplánoval. Prostě jsem mu to chtěl vynahradit, aby jsem si to potom tak nevyčítal.
,,No..Vždyť víš. Když jsem tě nechal odjet a nedal ti vědět a-"
,,To je v pohodě. Už mě to přešlo." přerušil mě. Usmíval se, což nejspíš bylo dobré znamení.

,,Půjdeme?" zeptal jsem se ho a zvedl se od stolu. On ale nereagoval a jen se na mě bez náznaku emocí díval, což bylo celkem vtipný. Pokusil jsem se mu rukou zamávat před obličejem a on se bleskově zvedl od stolu, jakoby dostal šok. Už jsem to nevydržel a musel jsem se zahihňat. Zak se na mě uraženě podíval, protočil oči a arogantně odešel ven. Když jsem se konečně vzpamatoval, snažil jsem se ho doběhnout. Venku už byla dost velká tma a Zak čekal před mým autem. Díval se na oblohu plnou hvězd. Vydechl jsem a pomalu přišel za ním.

,,Líbilo se ti to?" zeptal jsem se ho. Zrak odtrhl od nebe a s úsměvem se mi podíval do očí.

,,Moc." řekl. Nemohl jsem se přestat usmívat. Byl jsem tak rád. Konečně jsem se cítil sám sebou a šťastný.

Restaurace byla na menším kopci, takže z parkoviště bylo vidět na celou část města. Všude zářila světla, byl to úžasný pocit. Roztáhl jsem ruce na náznak obětí a do nich mi Zak hned vklouzl.

,,Díky." řekl jsem. ,,Za co??" zeptal se Zak, a trochu se oddálil z obětí.
,,Za to, že mě vždy uděláš takhle šťastným." odpověděl jsem mu. Vím, že toho ani moc neudělal, ale pro mě byl vyjímečný.

,,Víš.. Musím ti něco říct. BadW, ona-"

Z ničeho nic Zaka vyrušilo zvonění mého telefonu. Rychle jsem ho vytáhl ze zadní kapsy u kalhot a podíval se, kdo by mi mohl volat.

Dream.

,,Promiň Zaku. Musíme jet. Někdo mě v práci potřebuje. Vynahradím ti to později dobře?" řekl jsem ve spěchu do auta.
Zak tam zase nehybně stál a díval se na mě. Nakonec se konečně pohnul a se vzdychnutím nastoupil do auta. Hrozně mě to mrzelo ale bohužel se nedalo nic dělat.

Oba jsme se připoutali, nastartoval jsem, vytáhl jsem střechu auta, aby jsme měli větší zážitek z jízdy a hbitě jsem vyjel. Dream mi nepřestával volat, tak jsem mu to nakonec zvedl. Vím, že není moc dobré telefonovat při jízdě, jenže tohle vypadalo naléhavě.

Říkal mi, že mám rychle přijet na naší základnu a Zaka vzít s sebou, protože nebude čas zajet k mému domu. Tím pádem se asi bude muset dozvědět, kde doopravdy pracuji. Nevím, jestli je to dobrý nápad. Nechtěl jsem, aby se to dozvěděl takhle ale Dreamovi důvěřuji. Zbytek mi prý poví až dorazím.

,,Hele, co jsi říkal o BadW?" zeptal jsem se, po půlce naší cesty.
,,Uh. To neřeš." řekl. Celý zbytek cesty jsme byli potichu a nikdo nic neřekl.
__________
Drink water and eat some food.<3🍫🧁🍪🍩🍰🧃🥤🍾🍣🍿🍜🍝🍱🌮🥪🌭🍕🥓🥖🥕🥐🍎🍒🍉🍌

!!Omlouvám se za chyby!!

872 words

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat