-39-

194 21 18
                                    

Skeppy's pov.

Otevřel jsem oči. Stál jsem v bílé místnosti. Byla úplně prázdná.
To mi jakože říkáte, že jsem umřel??!!
Byl jsem zmatený. Chvíli jsem se procházel. Co jinýho tam taky dělat..
Zvedl jsem hlavu, protože jsem nejspíš do někoho omilem vrazil. Byl to Bad. Ale co tam dělal? ,,Zaku, poslouchej. Vypij tohle." řekl a podal mi nějakou menší lahvičku s růžovou tekutinou. Připadal jsem si jako v minecraftu. Přikývl jsem a lahvičku otevřel. Nejprve jsem si hrdlu přičichl. Ble. Ani se nedá popsat, jak moc jsem z té vůně byl zmatený. Zavřel jsem oči. ,,C-co se stane, když to vypiju?" zeptal jsem se. ,,Neboj, nic se nestane. Jenom se potřebuješ dostat zpátky domů."

okay.. Tohle musí být sen! Není tady žádná šance, aby nebyl. Ještě před pěti minutama jsem ležel v sanitce a teď mám vypít nějaký blivajs, abych se údajně dostal domů?? Co je to za kravinu. Vše ale vypadá tak reálně..

Zkusil jsem se štípnout do paže ale vše jsem cítil.

Dál jsem nepřemýšlel. Nadechl jsem se s vypil obsah lahvičky. Najednou se mi ale začala točit hlava a spadl jsem na zem.
...
Znovu jsem se probudil na příšerný zvuk budíku a otevřel oči. Tentokrát ale na měkké posteli u mě doma. Byl jsem přikrytý peřinou. Natáhl jsem se na noční stolek, abych mohl budík vypnout a na postel jsem se posadil. Já to nechápu..
Trochu jsem si protřel oči a postavil se.
,,Zaku pohni si nebo dostaneš padáka!" zakřičela máma. Huh?? Nepamatuji si, že bych si hledal práci. Mě se ale stejně nikam jít nechtělo. Radši bych seděl doma a přemýšlel nad tím podivným snem. ,,Dej mi pár minutek mami!" odpověděl jsem jí.

Měl jsem plán, jak se ulít. Máma odchází do práce ještě dříve, než vyrážím já, takže jsem mohl zůstat doma, aniž by to zjistila. Natáhl jsem se pro telefon.
,,Takže dnes je můj první den v mé nové práci.." vyčetl jsem z poznámek. Jak je možné, že jsem byl s mým nejlepším kamarádem a najednou se octnu někde úplně jinde?

Hned po tom, co jsem uslyšel zaklapnutí vchodových dveří, jsem otevřel kontakty a chtěl zavolal Badovi. Ale ať jsem se snažil sebevíc, nemohl jsem kontakt najít. Divný.. Ještě, že jsem si jeho číslo pamatoval naspaměť. Naťukal jsem ho a chvíli čekal, než hovor konečně příjme. Byl jsem hrozně vystresovaný z toho, co v tu chvíli probíhalo. Nevěděl jsem co dělat nebo co si myslet. Snad nejhorší pocit, který jsem kdy zažil.

,,U telefonu Darryl Noveschosch. Přejete si?" byl to on. ,,Bade! Cos mě to sakra donutil vypít??" chvíli se nic neozývalo. Udělal jsem něco špatně? ,,Já se omlouvám.. Nejspíš jste si spletl telefonní číslo. Potřebujete nějakou pomoc?" řekl.

Cože? Ale.. To není možné. On si mě nepamatuje?

,,Darryle to jdem já, Zak Ahmed. Vzpomínáš?" sotva jsem to dořekl a dotyčný hovor položil. Byl jsem v šoku. Se stíkajícími slzami jsem odhodil telefon na postel a doběhl k mému počítači. Chvíli trvalo, než se konečně zapnul ale hned jak se obrazovka rozsvítila, na klávesnici jsem naťukal heslo a tak přešel na mojí plochu. Zadíval jsem se na ní. Něco tam chybělo. Discord, minecraft, twitch, můj stříhací program. Všechno bylo odinstalované. Okay, tohle začíná být opravdu ale opravdu divný a hodně creepy. Otevřel jsem chrome a jako první jsem zadal 'youtube'. Na něm jsem vyhledal svůj a Badův kanál. No results found. Dobře. Pokud tohle je realita, tak maximálně v jiným vesmíru.

Nakonec jsem se rozhodl, že si Badovo jméno vyhledám na internetu.

Ředitel velké firmy který si vydělává miliony dolarů? Bydlí v Californii? Ale to je skoro na druhé straně Ameriky..

Dobře. Už si připadám jako v nějaké fanfikci, kde chodí milionář s oproti němu chudým člověkem. Fakt super.

Teď bych se prosím pěkně rád vrátil do své reality.

To nebude tak jednoduchý..
_____________________________
Okayokayokaoykaokywjajaiauaja

OMLOUVÁM SE OKAY!!!!
HAHAAAA MÁM MOC NÁPADŮ NA TO, CO BYCH MOHLA UDĚLAT xD

1. Mohla bych to ještě trošičku protáhnout ale z největší pravděpodobností by to nemělo dobrej konec

2. Mohla bych to protáhnout hodně, ale to by se nějak moc míchalo do sebe a bylo by hard vymýšlet, co se stane, aby to na sebe navazovalo

3. Nebo bych mohla udělat novou knížku, kde bude pokračování.

Mužete napsat co by bylo nejlepsiiii kei??
__________
Jop a včera jsem byla u kadeřnice a mám krátkej blond wolfcut s tmavě hnědým podbarvením xD jsem třeba mega šťastná.

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat